Ik kan niet zonderquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Met deze wind wil je toch niet met oordopjes lopen
Dat is ook best een eind ineens, tot nu toe deed je toch maximaal 5km?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:22 schreef Qwea het volgende:
Pffff. Oke, 8km vol tegen de wind in hardlopen is debiel zwaar
Zat al op 6,5quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is ook best een eind ineens, tot nu toe deed je toch maximaal 5km?
Oke, netjes! Maar dan is het ook niet gek dat het zwaar is ja. Lekker uitrusten nu.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zat al op 6,5mocht 1,5km van de fysio erbij proberen
Jup. Pancake syrup en de caramelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:48 schreef xuryah het volgende:
Hier iemand toevallig die iets van Walden Farm heeft geprobeerd? (saus, siroop, etc)
Ik lig mooi op de bank. Doe niks meerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, netjes! Maar dan is het ook niet gek dat het zwaar is ja. Lekker uitrusten nu.
Ik vind oordopjes met wind altijd irritant omdat je dan meer het geruis van de wind hoort dan de muziek zelf. En sowieso is het als je een tijdje bezig bent wel leuk om een keer te proberen zonder oortjes, goed voor het vinden van je natuurlijke ritme!
Heb ook allebei, ik vind caramel lekkerder dan pancakequote:
Oke, ik bestel caramelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb ook allebei, ik vind caramel lekkerder dan pancake
Je hoeft er ook niet veel van, spul is enorm sterk
Ik heb het daar nooit door gehad, maar denk dat het wel te eten is jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke, ik bestel caramelDie leek mij ook wel lekker.
Is t lekker door yoghurt/kwark/havermout?
Ik ook niet, maar lijkt mij weer niet lekkerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb het daar nooit door gehad, maar denk dat het wel te eten is ja
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb het daar nooit door gehad, maar denk dat het wel te eten is ja
Choco moussequote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Lijstje van vandaag:
O: lowcarb brood met pindakaas
L: 2 gebakken eieren, 2 plakjes ontbijtspek, smeltkaas. En een stukje brie
D: salade met kipfilet, spekjes, asperges, sla, komkommer, bosui, augurken
T: choco mousse van opgeklopt slagroom, cacao, kokosvezels en beetje zoetstof
Mn lijstje voor morgen ziet er een stuk beter uit
Ach smaken verschillenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar lijkt mij weer niet lekker
Ik nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:24 schreef sanger het volgende:
Waarom mag iedereen zoveel kcal hebben
1,98 meter bij 90+ kg, dat scheelt al watquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:24 schreef sanger het volgende:
Waarom mag iedereen zoveel kcal hebben
Die 90+ kilo heb ik ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:43 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
1,98 meter bij 90+ kg, dat scheelt al watOnderhoud in mijn geval is ca. 2800 Kcal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |