Wat voor plaatje had je er in gewild?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik ben trouwens ook nog steeds voor het idee om een plaatje in de OP te zetten
quote:
Wij zijn gewoon stukken tofferquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef Lonaa het volgende:
En toen ik hier naar toe overliep kreeg ik een ban, en toch kwam ik terug!
Lonaa heeft er volgens mij genoegquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat voor plaatje had je er in gewild?
Ik kan hier nog steeds om lachenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef Lonaa het volgende:
En toen ik hier naar toe overliep kreeg ik een ban, en toch kwam ik terug!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lonaa heeft er volgens mij genoeg
Gewoon een motivatie plaatje of quote. Ding is nu zo kaal
Niet veel als je de gemiddelde darter bekijkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef sanger het volgende:
Hoeveel kcal zou je verbranden met darten? Je loopt best wel wat heen een weer op zich....
Idd.. de gemiddelde darter op tv is moddervet!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet veel als je de gemiddelde darter bekijkt.
Inkoppertje.....quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
LMAOquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moddervet is wel wat overdreven voor de gemiddelde darter. Maar gezet is toch wel de standaard inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Idd.. de gemiddelde darter op tv is moddervet!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken! Straks mag ik weer 2 dagen niet komen.
Hoeveel kg ben je tijdens die dagen gegroeid eigenlijk?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken! Straks mag ik weer 2 dagen niet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |