quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een halve pizza als avondeten want daar had ik moeilijk veel zin in. Nu voel ik me vol en misselijk.
quote:
Ja ik herken me daar compleet in. Het wordt een ideaal beeld in je hoofd, misschien heb je er de hele week al zin in. Maar als het zover is valt het tegen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Maar ken je dat? Dat gevoel dat pizza in je hoofd altijd veel lekkerder lijkt dan dat het daadwerkelijk is? En ik val er iedere keer weer voor.
Ja, precies dat! ik heb er inderdaad al de hele week zin in. Dinsdag toch braaf gekookt, maar het blijft zo sudderen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja ik herken me daar compleet in. Het wordt een ideaal beeld in je hoofd, misschien heb je er de hele week al zin in. Maar als het zover is valt het tegen.
Zelfde met snoep, chips, frituur, taart, enz. Daarom baal ik altijd dat ik het heb gegeten.
Ook kon ik altijd wel 1.5 ovenpizza's met gemak op. Nu 0,75
Resistence is futile.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies dat! ik heb er inderdaad al de hele week zin in. Dinsdag toch braaf gekookt, maar het blijft zo sudderen.
Nou ja, halve pizza = schade beperkt. Lief eet morgen de andere helft dus die hoef ik ook niet uit 'schuldgevoel omdat ie zo duur was' alsnog op te eten, das goed.
Nee, daarom eet ik m ook niet op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Resistence is futile.
Schuldgevoel heb ik weinig mee. Laatst een reep weggeflikkerd na 1 hap, is me het echt niet waard dan.
O zo ja. Komt goed uit danquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, daarom eet ik m ook niet op.Als lief m niet opgegeten had was ie ook weggegaan, maar dat had ik dan wel zonde gevonden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Maar ken je dat? Dat gevoel dat pizza in je hoofd altijd veel lekkerder lijkt dan dat het daadwerkelijk is? En ik val er iedere keer weer voor.
NIET HATEN!quote:
IK WIST NIKS BETERSquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
LOKQUOTE.
Verantwoord je keuze Qwea!
Ik probeerde gisteren nog maar eens die perfection bar ofzo. 1 hap, bye bye. Gore pleuris zooiquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Resistence is futile.
Schuldgevoel heb ik weinig mee. Laatst een reep weggeflikkerd na 1 hap, is me het echt niet waard dan.
Ja. En dan toch opeten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]En dat je de eerste hap eet en denkt : Meh.
Vallen ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
NIET HATEN!
[..]
IK WIST NIKS BETERS
En ballen rijmt op knallen.
Knallen in ballen is niet leukquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
NIET HATEN!
[..]
IK WIST NIKS BETERS
En ballen rijmt op knallen.
[..]
Ik probeerde gisteren nog maar eens die perfection bar ofzo. 1 hap, bye bye. Gore pleuris zooi
Dit ja.quote:
Overloper.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga wel weer naar dat andere topic.
Wat voor plaatje had je er in gewild?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik ben trouwens ook nog steeds voor het idee om een plaatje in de OP te zetten
quote:
Wij zijn gewoon stukken tofferquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef Lonaa het volgende:
En toen ik hier naar toe overliep kreeg ik een ban, en toch kwam ik terug!
Lonaa heeft er volgens mij genoegquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat voor plaatje had je er in gewild?
Ik kan hier nog steeds om lachenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef Lonaa het volgende:
En toen ik hier naar toe overliep kreeg ik een ban, en toch kwam ik terug!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lonaa heeft er volgens mij genoeg
Gewoon een motivatie plaatje of quote. Ding is nu zo kaal
Niet veel als je de gemiddelde darter bekijkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef sanger het volgende:
Hoeveel kcal zou je verbranden met darten? Je loopt best wel wat heen een weer op zich....
Idd.. de gemiddelde darter op tv is moddervet!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet veel als je de gemiddelde darter bekijkt.
Inkoppertje.....quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
LMAOquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moddervet is wel wat overdreven voor de gemiddelde darter. Maar gezet is toch wel de standaard inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Idd.. de gemiddelde darter op tv is moddervet!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken! Straks mag ik weer 2 dagen niet komen.
Hoeveel kg ben je tijdens die dagen gegroeid eigenlijk?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken! Straks mag ik weer 2 dagen niet komen.
Ik moet altijd een beetje overgeven in mijn mond van dat soort plaatjes.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoeveel kg ben je tijdens die dagen gegroeid eigenlijk?
ja, je had daar nu wel genoeg tijd voorquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Niks. Ik ben vooral HEUL druk geweest voor m'n kerstdiner.
Ja, preciesquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
ja, je had daar nu wel genoeg tijd voor
Ik ook, beetje overdreven vind ik dat soort plaatjes. Is leuk als je 16 bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje overgeven in mijn mond van dat soort plaatjes.
Het is ook nooit geodquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje overgeven in mijn mond van dat soort plaatjes.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:00 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een cool plaatje.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef Qwea het volgende:
Godsklere ik heb echt spierpijn in mijn benen van het squatten en lungenff normaal naar de plee is er niet bij
Dat is echt hel.quote:
Wahahaquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is echt hel.ik laat me maar gewoon zachtjes vallen
True storyquote:
Das gewoon klote danquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
True storyen vanwege crohn moet ik nogal vaak... +- 6/7x inc plassen
Ooh nee, van maandag was het pas gisteren iets beterquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das gewoon klote dan
Morgen wordt het vast niet beter
Sterkte, dat je toiletbezoek maar snel weer een moment van plezier mag wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh nee, van maandag was het pas gisteren iets beter![]()
Planken is ook erg effectief voor je core!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef CrunchySelf het volgende:
Oké. Sit ups zijn toch wel wat zwaarder dan het buikspier apparaat. Tenminste ik kan meer reps, maar ik voel het op een breder gebied en voel het langer erna.
Push ups, dat valt nog wat tegen. Kan er welgeteld 2, maar vroeger kon ik ze nooit
En ja Q dit is de eerste keer dat ik het thuis probeer sinds jij dat ooit eens voorstelde
Lekker met plezier kakkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sterkte, dat je toiletbezoek maar snel weer een moment van plezier mag worden
Ja, ik vind dit ff genoegquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Planken is ook erg effectief voor je core!
Morgen moet je 25 doen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit ff genoegMaar ik voel die paar sit ups nu nog steeds lichtelijk, waren er maar een paar
Dafuqquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Voor mij altijd een moment van plezier
Ik deed er 35 vanavondquote:
Morgen 50!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik deed er 35 vanavond![]()
Maar morgen inderdaad weer en meer doen, ga nu ook ff kijken naar wat meer vrije apparaten voor fitness. Lokt nu wel
Kalm aan jij, ga ook nog naar de sportschool morgenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen 50!en 25 legraises!
Dumbells
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |