abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:39:11 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148483967
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Voor mij altijd een moment van plezier :Y
Dafuq :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_148484049
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Morgen moet je 25 doen!
Ik deed er 35 vanavond }:|

Maar morgen inderdaad weer en meer doen, ga nu ook ff kijken naar wat meer vrije apparaten voor fitness. Lokt nu wel :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148484057
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dafuq :D
*)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:57:43 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148484656
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik deed er 35 vanavond }:|

Maar morgen inderdaad weer en meer doen, ga nu ook ff kijken naar wat meer vrije apparaten voor fitness. Lokt nu wel :P
Morgen 50! :+ en 25 legraises! :+

Dumbells O+
pi_148485390
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Morgen 50! :+ en 25 legraises! :+

Dumbells O+
Kalm aan jij, ga ook nog naar de sportschool morgen :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:21:26 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148485622
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Kalm aan jij, ga ook nog naar de sportschool morgen :P
Kun je ze daar doen! PWO erin, GAAAAAAAAN. :P
pi_148485957
quote:
12s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kun je ze daar doen! PWO erin, GAAAAAAAAN. :P
Das weer waar, niet eens zo gedacht :') PWO :9

Ik ga pitten :W
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:30:45 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148485969
Ik ook! Trust!
pi_148486055
Wat gaan jullie braaf vroeg naar bed zeg! :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_148486108
De tering wekker gaat om 6 uur en ik hou van slapen O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148493675
Ik heb gisteren nog een heel lekker kwark-versietje gegeten voor de mensen die niet van de smaak houden; een eetlepetje notenpasta (pindakaas kan vast ook), honing, en wat cacao nibs er doorheen. Het is bijna een snickers!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 07:43:37 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148493820
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:33 schreef Lonaa het volgende:
Wat gaan jullie braaf vroeg naar bed zeg! :o
Moet voor the gainz! :P

Ik lig er altijd vroeg in want kapot moe.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 07:44:03 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148493822
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 07:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb gisteren nog een heel lekker kwark-versietje gegeten voor de mensen die niet van de smaak houden; een eetlepetje notenpasta (pindakaas kan vast ook), honing, en wat cacao nibs er doorheen. Het is bijna een snickers!
oeh! Ff meenemen straks!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 08:41:16 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148494226
Lijstje :

O: 2 speltbrood met op elk 2 gebakken eieren, kalkoenfilet, kaas. Bak kwark, banaan, blikje tonijn, 2 havermout pancakes. Sups.
L: 4 speltbrood, pindakaas, nagelkaas, kalkoenfilet, kipfilet. En miss maak ik nog wel een tosti :9
T: Restje rijst met boontjes want over :9
S: Ik denk upper, of cardio maar ws upper
T: Wheyshake, 2x spelt met banaan
D: Eiwitpasta (had ik nog staan), met zalm (gerookt), wat groente, en ik moet even een sausje maken. Griekse yoghurt 0% vet.
T: 5 handjes noten, bak kwark, 2 roggenbrood nagelkaas, appel.
pi_148494243
Moggel.

Wat waait het hard :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148494317
Ja, pfoe :o

Ik was weer wat lichter vanmorgen, jeej!

En lijstje voor vandaag:

O: 250 mg kwark met honing, havermout, lijnzaad en rozijnen
T: appel, banaan
L: 4 volkoren boterhammen, met ricotta en achterham, gekookt ei
T: peer, rauwkost
D: weet nog niet
S: 30 min. yoga
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148494373
Kon er vanmorgen weer totaal niet uitkomen :@ Moest eigenlijk om half 9 beginnen maar kom net pas binnen wandelen :+

O: magere yoghurt, muesli, whey shake, cappuchino
T: 2 boterhammen met kipfilet
L: ga bij een vriend lunchen vanmiddag dus dat zullen wel tosti's worden
T: bak rijst, kipfilet en wokgroentes
S: KT -> rug/biceps/benen + PWO O+ +whey shake
D: moet ik nog bedenken
T: 500 gram magere kwark

Ik heb dinsdag rug/biceps/buik gedaan en heb nog echt nog gigantische spierpijn in m'n buikje :')
pi_148494817
Ik hoor hier heel vaak mensen die spierpijn hebben, dat had ik eigenlijk alleen de eerste keren. Doe ik dan de gewichten niet zwaar genoeg ofzo?

Op sommige apparaten haal ik maar net de 3 x 8 reps, daar is volgens mij niks mis mee. Of komt dat puur door de type apparaten?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148494832
O ja, ik was gisteren op de avond, met net warmeten en 2 glazen water al 600 gram lichter dan zondag :D.

109,9 kg, dus ik ga er van uit dat ik morgen een mooi getal onder de 110 kan noteren. *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:54:14 #95
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_148495507
Mogguh :)

Laatste dag van de belachelijke drukte en stress ivm jaarafsluiting hier.... Eindelijk.... Dan twee weekjes op adem komen en dan begint de drukte weer..... *O*

Lijstje:
O: 250 gram magere yoghurt met een banaan erdoor (is 250 gram evenveel als 250 ml eigenlijk??)
L: 4 sesamgranen met smeerkaas
D: macaroni. Wederom een opgewarmd kliekje wat eerder gemaakt is dus ik weet niet precies hoeveel er aan kcal inzit. Relatief veel groenten en wat vlees (frikandellen :P ). Heb het ingeschat op 650 kcal.
S: als ik niet tot laat hoef te blijven vandaag nog even uurtje cardio en wat KT :)

Kom hiermee op net geen 1.300 kcal, dus moet nog wel ergens een T scoren. Die ik mee had willen nemen ligt nog thuis op het aanrecht :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_148495529
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik hoor hier heel vaak mensen die spierpijn hebben, dat had ik eigenlijk alleen de eerste keren. Doe ik dan de gewichten niet zwaar genoeg ofzo?

Op sommige apparaten haal ik maar net de 3 x 8 reps, daar is volgens mij niks mis mee. Of komt dat puur door de type apparaten?
3x8 Is prima!

Heb zelf ook maanden 3x8 reps gedaan. Laatste rep eigenlijk net wel/net niet halen.
Nu train ik wat gevarieerder, setjes van 3x10-12 of 4x10-12 of het laatste setje tot muscle failure. . Volgens mij staat het nergens wetenschappelijk bewezen dat je persé om de 8 weken een ander schema moet gaan volgen maar een beetje variatie houd het trainen ook leuk. Je kan me ook niet vertellen dat het niet zo is dat je lichaam er vanzelf aan gaat wennen, als je altijd hetzelfde schema aan houd.

En daarbij heb ik de laatste tijd heel erg last van DOMS, woensdag borst, tricpes en schouders getraind. Daar had ik gisteravond en nu nog steeds best wel last van laat maar zeggen. :+
pi_148495626
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:21 schreef CrunchySelf het volgende:
O ja, ik was gisteren op de avond, met net warmeten en 2 glazen water al 600 gram lichter dan zondag :D.

109,9 kg, dus ik ga er van uit dat ik morgen een mooi getal onder de 110 kan noteren. *O*
Goed bezig! *O* Hoeveel kg ben je nu in totaal al kwijt?
pi_148496481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

3x8 Is prima!

Heb zelf ook maanden 3x8 reps gedaan. Laatste rep eigenlijk net wel/net niet halen.
Nu train ik wat gevarieerder, setjes van 3x10-12 of 4x10-12 of het laatste setje tot muscle failure. . Volgens mij staat het nergens wetenschappelijk bewezen dat je persé om de 8 weken een ander schema moet gaan volgen maar een beetje variatie houd het trainen ook leuk. Je kan me ook niet vertellen dat het niet zo is dat je lichaam er vanzelf aan gaat wennen, als je altijd hetzelfde schema aan houd.

En daarbij heb ik de laatste tijd heel erg last van DOMS, woensdag borst, tricpes en schouders getraind. Daar had ik gisteravond en nu nog steeds best wel last van laat maar zeggen. :+
Ja dacht ik ook, gewicht gaat geregeld wat hoger :Y Al is het bij mijn benen/buikspieren veel vaker een tandje erbij dan armspieren/borst :P

Ik varieer altijd wel wat na zoveel weken. Als het wetenschappelijk bewezen is weet ik niet, variatie is houdt het gewoon leuk :)

Maar ik wil binnenkort wat meer naar het krachthok ipv de standaard apparaten. Is alleen op de avond daar zo druk :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148496490
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:57 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Goed bezig! *O* Hoeveel kg ben je nu in totaal al kwijt?
Dit is de meting van zondag *O* :
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:24:25 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148498726
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:20 schreef CrunchySelf het volgende:

Spierpijn is geen graadmeter voor wel of niet zwaar genoeg tillen ;) Ik heb zelden spierpijn in mijn upperbody, maar omdat ik vanwege operatie, shinsplins, ect er wat langer heb uitgelegen met mijn benen zijn die niks meer gewend. Als je dan bv gaat squatten met 30/40kg in je nek... ja, dan gaan je benen dat niet cool vinden :P Maar een ander heeft weer nergens last van.

quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:21 schreef CrunchySelf het volgende:

Netjes :D Ik was gewoon 1 kilo lichter dan gisteren. Maar ja, eergisteren was ik in ene 80kg _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

3x8 Is prima!

Dropsets / supersets zijn ook handig om je en van je plateau af te tillen en je uit te maxen :Y

quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:25 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja dacht ik ook, gewicht gaat geregeld wat hoger :Y Al is het bij mijn benen/buikspieren veel vaker een tandje erbij dan armspieren/borst :P

Ik varieer altijd wel wat na zoveel weken. Als het wetenschappelijk bewezen is weet ik niet, variatie is houdt het gewoon leuk :)

Maar ik wil binnenkort wat meer naar het krachthok ipv de standaard apparaten. Is alleen op de avond daar zo druk :')
Gewoon tussen gaan staan. Eerste paar keer keken ze me vet raar aan, een vrouw in het krachthonk. Nu NP meer.

Ga vandaag upper doen in een andere gym.. ben benieuwd of ze daar vaag gaan kijken. Mag lijen van niet :{w Snap dat niet, wees blij dat er vrouwen in het krachthok staan.

Je gaat lekker hoor Crunch *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')