Ik moet altijd een beetje overgeven in mijn mond van dat soort plaatjes.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoeveel kg ben je tijdens die dagen gegroeid eigenlijk?
ja, je had daar nu wel genoeg tijd voorquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Niks. Ik ben vooral HEUL druk geweest voor m'n kerstdiner.
Ja, preciesquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
ja, je had daar nu wel genoeg tijd voor
Ik ook, beetje overdreven vind ik dat soort plaatjes. Is leuk als je 16 bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje overgeven in mijn mond van dat soort plaatjes.
Het is ook nooit geodquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje overgeven in mijn mond van dat soort plaatjes.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:00 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een cool plaatje.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef Qwea het volgende:
Godsklere ik heb echt spierpijn in mijn benen van het squatten en lungenff normaal naar de plee is er niet bij
Dat is echt hel.quote:
Wahahaquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is echt hel.ik laat me maar gewoon zachtjes vallen
True storyquote:
Das gewoon klote danquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
True storyen vanwege crohn moet ik nogal vaak... +- 6/7x inc plassen
Ooh nee, van maandag was het pas gisteren iets beterquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das gewoon klote dan
Morgen wordt het vast niet beter
Sterkte, dat je toiletbezoek maar snel weer een moment van plezier mag wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh nee, van maandag was het pas gisteren iets beter![]()
Planken is ook erg effectief voor je core!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef CrunchySelf het volgende:
Oké. Sit ups zijn toch wel wat zwaarder dan het buikspier apparaat. Tenminste ik kan meer reps, maar ik voel het op een breder gebied en voel het langer erna.
Push ups, dat valt nog wat tegen. Kan er welgeteld 2, maar vroeger kon ik ze nooit
En ja Q dit is de eerste keer dat ik het thuis probeer sinds jij dat ooit eens voorstelde
Lekker met plezier kakkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sterkte, dat je toiletbezoek maar snel weer een moment van plezier mag worden
Ja, ik vind dit ff genoegquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Planken is ook erg effectief voor je core!
Morgen moet je 25 doen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit ff genoegMaar ik voel die paar sit ups nu nog steeds lichtelijk, waren er maar een paar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |