Kwark en eieren.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:47 schreef Octavie het volgende:
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar mijn jaar is ook gestart met het goede voornemen om af te gaan vallen. Nu wil ik graag gezonde tussendoortjes gaan halen, wat zouden jullie dan aanschaffen? Ik dacht zelf aan crackers, komkommer, tomaat en wat fruit. Hebben jullie nog andere/betere suggesties voor mij?
Hallo.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:47 schreef Octavie het volgende:
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar mijn jaar is ook gestart met het goede voornemen om af te gaan vallen. Nu wil ik graag gezonde tussendoortjes gaan halen, wat zouden jullie dan aanschaffen? Ik dacht zelf aan crackers, komkommer, tomaat en wat fruit. Hebben jullie nog andere/betere suggesties voor mij?
Ja maar dit is echt een trage ass sunday hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Sneller?! Nee man, dan is mijn weekend nog sneller over
Nice!quote:Op zondag 11 januari 2015 16:11 schreef Lotusss het volgende:
Gisteren wandelschoenen gekocht en vandaag ingelopen: 6km gewandeld. Een goed begin.
Ik zou het sowieso geen voornemen noemen. Je neemt het je niet voor, je gaat het doenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:47 schreef Octavie het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso geen voornemen noemen. Je neemt het je niet voor, je gaat het doenJe gaat gezonder eten en meer bewegen, super leuk en fijn voor je lichaam! En niet voor 3 maanden, maar voor de rest van je leven
Oke, dit is inderdaad niet de meest boeiende zondagquote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dit is echt een trage ass sunday hoor
Ik heb het koud, kapot moe, ik wil sporten maar mijn benen zeggen "beter niet" er is geen kut op tv, mijn mediaplayer is ook leeg en ik heb pleuris honger
Dus, beter maandag want PT
Kijk, ervaringsdeskundige hier.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso geen voornemen noemen. Je neemt het je niet voor, je gaat het doenJe gaat gezonder eten en meer bewegen, super leuk en fijn voor je lichaam! En niet voor 3 maanden, maar voor de rest van je leven
Nope, lyme vrijquote:Op zondag 11 januari 2015 17:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oke, dit is inderdaad niet de meest boeiende zondag![]()
Over dat moe, had je nou nog lyme?
Daar heb je helemaal gelijk in en dat is ook wat ik ga doen. Alleen wil ik er niet in doorslaan met kcal tellen etc en ik merk dat het helpt als ik er luchtig over doe.. Terwijl ik er dus wel serieus aan werk.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Borst, triceps en schoueders. Kon de wedstrijd mooi niet uitspelen gisterenquote:Op zondag 11 januari 2015 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren in de gym getraint dan?
Maar pinda's zijn wel gezond! In de studentenhaver zitten ook amandelenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Pinda's zijn geen noten, en je wilt ook geen gezouten noten hebben. Verder is eigenlijk alles goed, maar met mate. 4 walnoten zijn al 100 kcal of zo (ook al wil je ze niet gaan tellen, wel goed om te weten).
Ik koop vaak een zakje geroosterde amandelen, dat vind ik het lekkerste. En verder vaak noten die je zelf moet kraken, als je iets meer moet werken voor je eten zal je ook minder eten denk ik dan maar
Hmm vaag. Want je hebt dus niks met je benen gedaan in de gym. Volgende x nog x pwo nemen en daarna 1x niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Borst, triceps en schoueders. Kon de wedstrijd mooi niet uitspelen gisterenNu gigantische spierpijn in de bovenkant van m'n benen
Vertel mij wat. Naja, shit happens. Er zijn ergere dingen.quote:
Dat is een fabel. Caf zorgt er voor dat je vaker moet zeiken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef sanger het volgende:
Pwo is cafeïne toch? Dat onttrekt toch vocht uit je lichaam?
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef sanger het volgende:
Net een stukje baklava op. Had misschien eerst moeten kijken hoeveel kcal dat is zeg.....
Zit nog wel onder de 1800 vandaag, dus no damage done gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |