De weegschaal in de sportschool gaf bij mij aan 18% en de weegschaal thuis zat er ook 9% boven. Leuk bedacht die dingen maar er klopt geen kut vanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef Qwea het volgende:
Hahahahahahahaha zo zie je maar dat die tanita vetweegdingen NIET betrouwbaar zijn. Ik zit ff bij een andere sportschool (afwisseling) en ik ga erop staan... 27,1%. Ik heb heel hard gelachen iig
hilarisch idd die dingenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De weegschaal in de sportschool gaf bij mij aan 18% en de weegschaal thuis zat er ook 9% boven. Leuk bedacht die dingen maar er klopt geen kut van
Ik had rustdag vandaag... 1x raden waar ik ben /junkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:08 schreef sandertjuh het volgende:
Pff nog anderhalf uur volhouden hier op kantoor.. ben er echt helemaal klaar mee voor deze week. Ga ook niet veel meer doen dan een beetje internetten en m'n rijst met kipfilet opeten. Daarna snel PWO naar binnen werken en de sportschool in.
Daarna dan éindelijk weekend!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zit je op volgens huidplooimetingen dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef Qwea het volgende:
Hahahahahahahaha zo zie je maar dat die tanita vetweegdingen NIET betrouwbaar zijn. Ik zit ff bij een andere sportschool (afwisseling) en ik ga erop staan... 27,1%. Ik heb heel hard gelachen iig
Rond de 23% was in novquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waar zit je op volgens huidplooimetingen dan?
Maarja die weegschalen werken met stroomgeleiding, dus als je een leuk experiment wilt doen, moet je even een liter water naar binnen klokken en er weer op gaan staan
Hmm dan zou 21% op zich prima kunnen toch, je bent toch een paar kg lichter? Als ik jouw foto's zie, lijkt me 23 ook wel aan de hoge kant.quote:
21??? 27!!! Zegt ie!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dan zou 21% op zich prima kunnen toch, je bent toch een paar kg lichter? Als ik jouw foto's zie, lijkt me 23 ook wel aan de hoge kant.
Ooohhquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
OoohhSorry, vrijdagmiddag. Hopen dat ik de laatste 2 uurtjes nog wel scherp ben op mijn werkactiviteiten
Ik heb de hoop al opgegeven.. nog 65 minuten rond klikken op internet it isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
OoohhSorry, vrijdagmiddag. Hopen dat ik de laatste 2 uurtjes nog wel scherp ben op mijn werkactiviteiten
Ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vraag me wel sterk af wat dat atletisch dan doet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:19 schreef sandertjuh het volgende:
Zo weer MR1 naar binnen werken.. wish me luck![]()
![]()
Wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had bedacht dat ik meer vlees moet eten en nu heb ik iets heuuuul lekkers bedacht voor vanavond wat ik al een tijdje niet gegeten heb. Van die Patak curry met creme fraiche en veel kip en naanbrood! Of rijst, dat is natuurlijk eigenlijk gezonder.
Herinner het gevoel van gisteren. Stay strongquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:43 schreef Lonaa het volgende:
Buhh. Lief eet de andere helft op van mijn pizza van gisteren. Maar nu ruikt het hier dus naar pizza en IK WIL OOK.
Lees anders je post even terug over hoe de smaak altijd tegenvaltquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:43 schreef Lonaa het volgende:
Buhh. Lief eet de andere helft op van mijn pizza van gisteren. Maar nu ruikt het hier dus naar pizza en IK WIL OOK.
Yes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Herinner het gevoel van gisteren. Stay strong
Ja, I know, ik moest gewoon ff spuien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lees anders je post even terug over hoe de smaak altijd tegenvalt
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dat altijd met broodjes bapao met rundvlees. Die vind ik niet lekker, maar ze ruiken zoooooooooooooo heerlijk.
Oh, die vind ik echt heerlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dat altijd met broodjes bapao met rundvlees. Die vind ik niet lekker, maar ze ruiken zoooooooooooooo heerlijk.
Lekker gevoel is dat hè.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Volgens mij heb ik goed genoeg getraind. Stond te trillen op m'n benen onder de douche
Eigenlijk heerlijk gevoel, maar ben nu helemaal stuk.
Ze doen het erom die verleidingen.Ik moest tanken vanmiddag op weg naar huis. Zo vlak voor etenstijd.... Hebben ze net verse broodjes en frituur daar binnen..... Weersta de verleiding dam maar eens?... Vroeger kon ik dat dus nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Forgive me father, for I have sinnedOm half 8 nog boodschappen op het station op vrijdagavond terwijl je moe en hongerig bent, is toch best wel moeilijk, dus toen is er ook een pure chocoladereep in het mandje gegaan en voor meer dan de helft op..
Ik vraag me wel af of dat komt door gisteren niet meer dan normaal te eten maar wel intensief te sporten, meestal heb ik op de dag van een intensieve training helemaal geen extra trek, maar die dag erna.. poeh.
Avondeten was wel heel lekker
Ja, ik moet eigenlijk hardlopen, nou dikke lulquote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lekker winddicht gelukkig. Wat waait het weer hard
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn benen 'branden' nog van gisteravond
WOEHOOOOOO!!!!!!! Netjes!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Resultaat deze week -1,3 kg. Totaal nu 23,9 kg.
Hardlopen zou ik overslaanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk hardlopen, nou dikke lul
[..]Nice is dat ey? Ik twijfel of ik benen ga doen of cardio. Denk maar benen. Zit sowieso cardio bij.
[..]
WOEHOOOOOO!!!!!!! Netjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |