quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van het werkplein, en daar staat in:
'Wil jij leren om mensen met overgewicht te begeleiden naar een gezonde levensstijl?'__!
Duidelijk, maar als ik die verhalen hier soms hoor van jou/sandertjuh ofzo. Dan voelt het niet zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:24 schreef Qwea het volgende:
Spierpijn is geen graadmeter voor wel of niet zwaar genoeg tillenIk heb zelden spierpijn in mijn upperbody, maar omdat ik vanwege operatie, shinsplins, ect er wat langer heb uitgelegen met mijn benen zijn die niks meer gewend. Als je dan bv gaat squatten met 30/40kg in je nek... ja, dan gaan je benen dat niet cool vinden
Maar een ander heeft weer nergens last van.
Inderdaad. Die verschillen soms per dag zijn gewoon idioot. Ik ken dat ookquote:[..]
NetjesIk was gewoon 1 kilo lichter dan gisteren. Maar ja, eergisteren was ik in ene 80kg
Dropsets zijn gewicht flink omhoog / minder reps en supersets gewicht omlaag en meer sets? Of andersom?quote:[..]
Dropsets / supersets zijn ook handig om je en van je plateau af te tillen en je uit te maxen
Benne geen vrouw hequote:[..]
Gewoon tussen gaan staan. Eerste paar keer keken ze me vet raar aan, een vrouw in het krachthonk. Nu NP meer.
Ga vandaag upper doen in een andere gym.. ben benieuwd of ze daar vaag gaan kijken. Mag lijen van nietSnap dat niet, wees blij dat er vrouwen in het krachthok staan.
Je gaat lekker hoor Crunch
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van het werkplein, en daar staat in:
'Wil jij leren om mensen met overgewicht te begeleiden naar een gezonde levensstijl?'__!
Ideaal gezien? Dan zou ik wel zo'n 70 kg willen wegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij eigenlijk kwijt?
Of deel je dat niet?
Goede doelenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ideaal gezien? Dan zou ik wel zo'n 70 kg willen wegen.
Daarvoor moet ik 47 kg afvallen.
Ik zou dolgelukkig zijn met 85 kg.
Maar eerst maar eeens naar 110, dan onder de 100
Hangt er vanaf hoe laat je op bed gingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nomnomnom, ontbijt.
Want ik sliep tot half 12
Nee, precies.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goede doelenHeb die van mij ook niet meteen op ideaal gezet, want als je daar bijna bent kun je wel heel anders gaan denken.
Succes
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat je op bed ging
Smoothie?
Dat is het belangrijkste. Voordeel is ook dat gevoel stukje bij stukje komt, dus hoef je niet eens heel lang op te wachtenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, precies.
Ik wil me in ieder geval fijn voelen met m'n lijf, en dat is nu niet zo.
Spinaziequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
100 gram spinazie, klein banaantje, kleine mineola, frambozen, beetje chiazaad en cacaopoeder.
De spinazie proef je niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Voordeel is ook dat gevoel stukje bij stukje komt, dus hoef je niet eens heel lang op te wachten
[..]
Spinazie. De rest
Ja, smoothie is daarvoor een goede manierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yes.![]()
En toch al m'n eerste 100 gram groente binnen voor vandag!
Dat, en ik heb gemerkt dat ik graag 's ochtends zo lui ben dat k niet hoef te kauwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, smoothie is daarvoor een goede manierSowieso je slurpt zo een wereld aan dingen weg waar je normaal veel voor moest doen.
Dat is gewoon ergquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat, en ik heb gemerkt dat ik graag 's ochtends zo lui ben dat k niet hoef te kauwen.
Dropsets zijn bijvoordbeeld Biceps curl met 20kg doen totdat je de oefening niet meer normaal kan uitvoeren, dan gelijk door zonder rust met 20% van je vorige gewicht. Weer doen totdat je de oefening niet meer normaal kunt uitvoeren en dan weer 20% van het vorige gewicht pakken. Dus 20% van 20= 16. 20% van 16=13/12 kg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Duidelijk, maar als ik die verhalen hier soms hoor van jou/sandertjuh ofzo. Dan voelt het niet zo
[..]
Inderdaad. Die verschillen soms per dag zijn gewoon idioot. Ik ken dat ook
[..]
Dropsets zijn gewicht flink omhoog / minder reps en supersets gewicht omlaag en meer sets? Of andersom?
[..]
Benne geen vrouw heDuurt me gewoon allemaal te lang daar, ik heb geen zin om uren in de sportschool te staan. Voor je beeldvorming ik ga om 7 uur van huis en wil dan 9uur wel thuis zijn. Dat lukt me nu wel aardig.
Wrom andere gym? Zijn ze vast ook wel blij om een vrouw in krachthonk, zou zomaar kunnen dat het gewicht die training bij hun ietsjes hoger gaat
I'm on a roll yes![]()
Totaal anders dan ik dacht dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dropsets zijn bijvoordbeeld Biceps curl met 20kg doen totdat je de oefening niet meer normaal kan uitvoeren, dan gelijk door zonder rust met 20% van je vorige gewicht. Weer doen totdat je de oefening niet meer normaal kunt uitvoeren en dan weer 20% van het vorige gewicht pakken. Dus 20% van 20= 16. 20% van 16=13/12 kg.
Maar je neemt dus geen rust ertussen, dus je knalt in 1x door. Dus red je met 20kg 9 reps en daarna kun je de oefening niet goed meer uitvoeren, pak je de 16kg, red je daarmee 6 reps en kun je de 7de niet goed meer uitvoeren dan ga je naar 12kg totdat je de oefening niet meer goed kan uitvoeren.
Supersets : http://sportflock.com/nieuws/monster
quote:
Dat. Precies datquote:
Met 80% bedoel je Qweaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dropsets zijn bijvoordbeeld Biceps curl met 20kg doen totdat je de oefening niet meer normaal kan uitvoeren, dan gelijk door zonder rust met 20% van je vorige gewicht. Weer doen totdat je de oefening niet meer normaal kunt uitvoeren en dan weer 20% van het vorige gewicht pakken. Dus 20% van 20= 16. 20% van 16=13/12 kg.
Maar je neemt dus geen rust ertussen, dus je knalt in 1x door. Dus red je met 20kg 9 reps en daarna kun je de oefening niet goed meer uitvoeren, pak je de 16kg, red je daarmee 6 reps en kun je de 7de niet goed meer uitvoeren dan ga je naar 12kg totdat je de oefening niet meer goed kan uitvoeren.
Supersets : http://sportflock.com/nieuws/monster
Heb hongerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoe bevalt het mindere lijstje?
Ach die honger gaat vanzelf wegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb honger![]()
Maar is niet dat ik het idee heb dat ik te weinig binnen krijg ofzo. Probeer me te richten op 1.750 kcal, mijn BMR ligt zo rond de 2.000, bij normaal werken enzo zou dat volgens de berekeningsites op 2.300 ongeveer uitkomen. Dus zit ik 550 daaronder.
Hou het nu ook goed bij met de app van myfitnesspal, dus kan ik over een tijdje ook eens kijken naar een gemiddeld eetpatroon en of ik daar nog wat kan schuiven tussen verschillende onderdelen. Goede tip, thanks nog!!
Haha, ja door de groene smoothies zeker. Ook een tijdje last van gehadquote:
Jep. Als je begint met 20, je gaat daarna door met 16 is dat 80%. Oftewel je haalt er iedere keer 20% vanafquote:
Ja, daar ga i kwel vanuit dat het daarvan komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, ja door de groene smoothies zeker. Ook een tijdje last van gehad
Anders zou ik me zorgen gaan maken als ik jou wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, daar ga i kwel vanuit dat het daarvan komt.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Anders zou ik me zorgen gaan maken als ik jou was
Met wie, hoeveel mensen e.d.?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef sanger het volgende:
Iemand trouwens een idee wat voor leuk uitje je kunt doen op een donderdagavond? Specifiek op de 22ste? Mag niet tot heel laat duren, vrijdag de 23ste gaat de wekken weer om 05:00.....
Kan eigenlijk niets vinden
Ontzettend suf, maar ga bowlen ofzo? Beetje relaxed biertje erbij, niet te moeilijk...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef sanger het volgende:
Iemand trouwens een idee wat voor leuk uitje je kunt doen op een donderdagavond? Specifiek op de 22ste? Mag niet tot heel laat duren, vrijdag de 23ste gaat de wekken weer om 05:00.....
Kan eigenlijk niets vinden
quote:
quote:
Misschien handig geweest om erbij te vermeldenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ontzettend suf, maar ga bowlen ofzo? Beetje relaxed biertje erbij, niet te moeilijk...
Gewoon BBQ'en in de winterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien handig geweest om erbij te vermeldenIs voor mijn trouwdag. En uit eten kan, maar is wel redelijk standaard. Ik probeer juist altijd weer iets anders te doen om het een beetje origineel te houden
Thuis een dinertje voor der klaar maken. Dat zou ik zelf in ieder geval nog toffer vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien handig geweest om erbij te vermeldenIs voor mijn trouwdag. En uit eten kan, maar is wel redelijk standaard. Ik probeer juist altijd weer iets anders te doen om het een beetje origineel te houden
Kijk of er iets leuks in de schouwburg/concertzaal/poppodium is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Jep. Als je begint met 20, je gaat daarna door met 16 is dat 80%. Oftewel je haalt er iedere keer 20% vanaf
True, maar daar heb ik de voorbereidingstijd niet voor ivm werkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuis een dinertje voor der klaar maken. Dat zou ik zelf in ieder geval nog toffer vinden.
Gaat niet met oppas dat weekend....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Qwea het volgende:
Uitje : verplaats naar weekend... Weekend weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |