Dat is al jaren zo, daar zou zoiets als vandaag niks aan veranderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als ik de Sharia goed heb geïnterpreteerd is het feit dat Opper geen moslim is al een rede om hem te doden.
Wat heeft hij uitgevroten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnen 34 minuten een ban
Schitterend
Allison Briequote:
Waalse biertjes drinken. Niks mis mee. Al heb ik meer met de Vlaamse klassiekers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
15 mei - Waalse Pijl. 217 km. Huisje geboekt dit dat
GENOT
We zitten iig in de buurt van Fantome.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waalse biertjes drinken. Niks mis mee. Al heb ik meer met de Vlaamse klassiekers.
Ik ken je niet zo goed Don, maar heb je veel vrienden die vrij gelovig zijn? Wellicht ben je het zelfquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg op LinkedIn een invite van iemand die Islam Mohamed heet. infidels-wahatsappgroepje is dus niet hun enige communicatiekanaal...
Wat doet Roy Makaay daar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zitten iig in de buurt van Fantome.
Ik ben geen moslim. En mijn vrienden zijn allemaal laveloze schooiers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ken je niet zo goed Don, maar heb je veel vrienden die vrij gelovig zijn? Wellicht ben je het zelf
Die was zo slecht dat ik er een glimlach van kreegquote:
Ik zou maar accepteren. Altijd handig om dit soort connecties te hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg op LinkedIn een invite van iemand die Islam Mohamed heet. infidels-wahatsappgroepje is dus niet hun enige communicatiekanaal...
Dit is nog niets.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb ook geaccepteerd en direct gevraagd om mij niet te onthoofden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou maar accepteren. Altijd handig om dit soort connecties te hebben.
God is met je.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn profiel is vorige week bekeken door iemand van het Het Apostolisch Genootschap. Ik hoef me geen zorgen te maken.
JanCees is een christenextremist, die gaat binnenkort de huizen van Nederlandse cabaretiers af die het christendom belachelijk hebben gemaakt.quote:
Om wat te doen? Foei roepen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JanCees is een christenextremist, die gaat binnenkort de huizen van Nederlandse cabaretiers af die het christendom belachelijk hebben gemaakt.
Dan kan je met alle wielrenliefhebbers beginnen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga iedereen vermoorden die wielrennen belachelijk maakt.
JA DAT BEN JIJ JR
Misschien stikken ze van het lachen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een welgemeend foei zal ze wel doen schrikken denk ik.
Dat klopt. Ik kreeg je naam door van een van de users hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn profiel is vorige week bekeken door iemand van het Het Apostolisch Genootschap. Ik hoef me geen zorgen te maken.
Doublepain aub niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga iedereen vermoorden die wielrennen belachelijk maakt.
JA DAT BEN JIJ JR
Hij heeft dezelfde etnische achtergrond dan ik.quote:
dan ik ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde etnische achtergrond dan ik.
Als ik, allochtoon dat je er loopt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde etnische achtergrond dan ik.
Ook aan vrouwenverkrachting.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leuk, in kurdistan doen ze ook aan vrouwenwielrennen
[ afbeelding ]
wielrennen, wat een kut activiteit is datquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heet het 'vluchten op de fiets'.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dodenlijstquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wielrennen, wat een kut activiteit is dat
Ja is echt in opkomst. Vroeger konden alleen rijke mensen een fiets kopen, maar ze zijn gelukkig steeds goedkoper.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde maar 1 reden, als hij er twee vroeg zou ik het erbij doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga die andere niet wegeditten man ;s
Ik ook met mn poolse strijdersquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JanCees is een christenextremist, die gaat binnenkort de huizen van Nederlandse cabaretiers af die het christendom belachelijk hebben gemaakt.
Echt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja is echt in opkomst. Vroeger konden alleen rijke mensen een fiets kopen, maar ze zijn gelukkig steeds goedkoper.
Ja. Komt ook daar alle Koerden die van Europa terug zijn gegaan. Hier nooit gefietst en daar nu elke dag fietsenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt?
Nu wil ik zeker naar kurdistan. Ten 1e om een roj bier te drinken en ten 2e om de kurdistaanse strava tijden aan te vallen.
Iets voor jou Knut:quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt?
Nu wil ik zeker naar kurdistan. Ten 1e om een roj bier te drinken en ten 2e om de kurdistaanse strava tijden aan te vallen.
Als je hem uitlegt is het inderdaad minder grappig.quote:
Hoeveel mensen zouden dat krantje lezen? En hoeveel willen op stage met sven?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
www.hln.be
http://www.stagemetsven.be/
Aantal Vlamingen -/- Aantal HLN-lezers -/- aantal liefhebbers = 57.451quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden dat krantje lezen? En hoeveel willen op stage met sven?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aantal Vlamingen -/- Aantal HLN-lezers -/- aantal liefhebbers = 57.451
Succes!quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik win stuur ik fles rum.
Als je normaal post, is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:23 schreef Mansjester het volgende:
Ik wil in dat NWS topic posten, maar vrees voor een onterechte ban![]()
RENNEN IN JE EIGEN STAD
Ze zullen RENNEN IN JE EIGEN STAD denk niet als normaal zien. Als ze zien dat ik in VBL post ben je meteen de lul. Ik pasquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je normaal post, is er niks aan de hand.
MIEP MIEP ALO MIEP MIEP ALO.
Calimero.
Waarom zou je dat posten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze zullen RENNEN IN JE EIGEN STAD denk niet als normaal zien. Als ze zien dat ik in VBL post ben je meteen de lul. Ik pas
Beetje stoer de internetheld uithangen en trollen jwz. Dat past daarnaast wel bij mijn iq van 93 héquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat posten?
Die tekst is voor IQ-loze dropvretende snuifduiven.
Mijn quasi-grappige opmerking wordt vakkundig genegeerd. Ik blijf wel in VBL.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje stoer de internetheld uithangen en trollen jwz. Dat past daarnaast wel bij mijn iq van 93 hé
Trouwens, binnenkort komt er een nieuwe iq test toch? Eindelijk kans op revanche
Sneu ja, in VBL worden wij tenminste wel gewaardeerdquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn quasi-grappige opmerking wordt vakkundig genegeerd. Ik blijf wel in VBL.
Dus. Wat zal ik vandaag eens gaan eten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sneu ja, in VBL worden wij tenminste wel gewaardeerd
Bhoedjel bhaatquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus. Wat zal ik vandaag eens gaan eten?
ja, jij?quote:
En jij bent niet uitgenodigd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De kneuzenkermis houdt vergadering in NWS.
Ik ga raclette maken/etenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus. Wat zal ik vandaag eens gaan eten?
Gebakken rijst met ei, tomaat en peper toch?quote:
Yep en ui, eigenlijk is het gewoon een poor mans nasi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gebakken rijst met ei, tomaat en peper toch?
Laat Johannes dat maar niet horen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en ui, eigenlijk is het gewoon een poor mans nasi.
Ik eet het graag, maar nu zou dat betekenen dat ik zelf nog aan het koken moet. En daar heb ik niet zoveel zin in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat Johannes dat maar niet horen.
Ik eet het ook best wel graag. Voor student wel makkelijk, gooi er soms nog wel wat vlees inquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet het graag, maar nu zou dat betekenen dat ik zelf nog aan het koken moet. En daar heb ik niet zoveel zin in.
Ja klopt, en als je er dan een beetje saffraan, gamba's en kokosmelk bij doet heb je een elite-nasi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik eet het ook best wel graag. Voor student wel makkelijk, gooi er soms nog wel wat vlees in.
Ik eet zometeen iets met sotu meti. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet het graag, maar nu zou dat betekenen dat ik zelf nog aan het koken moet. En daar heb ik niet zoveel zin in.
Zoutvlees? Niet echt mijn ding. Maar toch, smakelijk!quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet zometeen iets met sotu meti. Ben benieuwd.
Uh bah kokos. dat vind ik zo vies he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, en als je er dan een beetje saffraan, gamba's en kokosmelk bij doet heb je een elite-nasi.
Ik normaal ook niet, maar een beetje meebakken in de marinade is echt heerlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh bah kokos. dat vind ik zo vies he.
Gambas gaat hem niet worden, je boy is nergens allergisch voor en lust vrijwel alles maar als schelpdieren eet komen die er gelijk weer uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, en als je er dan een beetje saffraan, gamba's en kokosmelk bij doet heb je een elite-nasi.
Zonder kan ook, dan moet je er wat grotere blokken kipfilet of kebabvlees doordraaien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gambas gaat hem niet worden, je boy is nergens allergisch voor en lust vrijwel alles maar als schelpdieren eet komen die er gelijk weer uit
Goh er is iets ergs gebeurd in de wereld mensen reageren erop..quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De kneuzenkermis houdt vergadering in NWS.
jij hebt ook wel enorm kortzichtige opmerkingen in dat topic zeg,quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goh er is iets ergs gebeurd in de wereld mensen reageren erop..
Kokosquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh bah kokos. dat vind ik zo vies he.
Je kan lang en gevat je meningen verkondigen maar waarom het is maar een forum.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij hebt ook wel enorm kortzichtige opmerkingen in dat topic zeg,
en dus ga je maar onzin verkondingenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan lang en gevat je meningen verkondigen maar waarom het is maar een forum.
Ik verkondig geen onzin, Dat mensen mijn meningen niet begrijpen is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en dus ga je maar onzin verkondingen
jawel je zegt bijvoorbeeld dat alle moslims zich superieur voelen, dat is per definitie onzin.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verkondig geen onzin, Dat mensen mijn meningen niet begrijpen is niet mijn probleem.
Zo komen ze wel over, Bovendien staat er in de koran iets wat er op neer komt dat alle niet gelovigen varkens zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel je zegt bijvoorbeeld dat alle moslims zich superieur voelen, dat is per definitie onzin.
knap dat jij 1.6 miljard moslims hebt gesprokenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo komen ze wel over, Bovendien staat er in de koran iets wat er op neer komt dat alle niet gelovigen varkens zijn.
Ik kan het niet hard maken dus het is niet waar? Gek dat er dan zoveel gelovigen zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
knap dat jij 1.6 miljard moslims hebt gesproken
oke, alle Nederlanders zijn debielenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan het niet hard maken dus het is niet waar? Gek dat er dan zoveel gelovigen zijn.
Prima maar wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke, alle Nederlanders zijn debielen
Dan ben ik uitkering.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uitkering trekken, stelen van die rijken?
Ah, je bent er zo een. En dan vraag je je nog wel af waarom mensen tegen immigratie zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uitkering trekken, stelen van die rijken?
nee dat vraag ik me niet afquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, je bent er zo een. En dan vraag je je nog wel af waarom mensen tegen immigratie zijn?
Het wordt een anticlimax, ik voel hetquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oei, ik zie nu pas dat vanavond el derbi madrileno is
Stijn, René, Roland en ik gaan kijken.
Helaas komt het niet op Foxy.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat boycot ik.quote:
Je krijgt nooit de snelheid die je hoort te krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Lief dagboek. Ik heb een loeisnelle Ziggo internetverbinding terwijl ik puur en alleen wireless op internet zit. Dus van die 90 beloofde Mbits haal ik een zesde. Mijn upload van 9 Mbit daarentegen haal ik wel volledig. Helaas heb ik daar geen kut aan.
Ik zit draadloos dus heb een enorme beperking daarop. Mijn upload haal ik volledig, maar heb ik nergens voor nodig. Ik denk dus terug te kunnen naar 30/3, maar twijfel. Je voelt je toch een beetje een internetnewb als je zo langzaam internet hebt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je krijgt nooit de snelheid die je hoort te krijgen.
Dan ga je naar 30/3 en krijg je nog maar 5/0,6 geleverdquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit draadloos dus heb een enorme beperking daarop. Mijn upload haal ik volledig, maar heb ik nergens voor nodig. Ik denk dus terug te kunnen naar 30/3, maar twijfel. Je voelt je toch een beetje een internetnewb als je zo langzaam internet hebt.
Ik heb ook 30/3. Is meer dan voldoende. Downloaden doe ik nauwelijks meer en streamen gaat zonder bufferen. Als je heel veel gamed en snelheid bij spelletjes echt van belang is dan lever je pas iets in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit draadloos dus heb een enorme beperking daarop. Mijn upload haal ik volledig, maar heb ik nergens voor nodig. Ik denk dus terug te kunnen naar 30/3, maar twijfel. Je voelt je toch een beetje een internetnewb als je zo langzaam internet hebt.
Loeisnel ja? Hier gewoon bijna 200mbit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Lief dagboek. Ik heb een loeisnelle Ziggo internetverbinding terwijl ik puur en alleen wireless op internet zit. Dus van die 90 beloofde Mbits haal ik een zesde. Mijn upload van 9 Mbit daarentegen haal ik wel volledig. Helaas heb ik daar geen kut aan.
Ik download wel enorm veel. Maar ik haal wireless maar 15Mbit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook 30/3. Is meer dan voldoende. Downloaden doe ik nauwelijks meer en streamen gaat zonder bufferen. Als je heel veel gamed en snelheid bij spelletjes echt van belang is dan lever je pas iets in.
Ik woon inmiddels in het buitengebied. Toen ik voorheen in het centrum woonde had ik ook vlasgezel. Dat was retesnel. Helaas was de tv-kwaliteit van bedroevend niveau, dus ik ben blij dat ik weer kabel heb.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Loeisnel ja? Hier gewoon bijna 200mbit.
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.ziggo.nl/tv-internet/z3quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels in het buitengebied. Toen ik voorheen in het centrum woonde had ik ook vlasgezel. Dat was retesnel. Helaas was de tv-kwaliteit van bedroevend niveau, dus ik ben blij dat ik weer kabel heb.
Torres basis dit dat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
Een prachtige wedstrijd, en dan heb je er geen behoefte aan
Zijn er 1,6 miljard moslims ja?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
knap dat jij 1.6 miljard moslims hebt gesproken
Torres weer terug bij atleti, die gaat scoren.quote:
Een nieuwe vrouw?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Torres weer terug bij atleti, die gaat scoren.
Ik kan maar 15 Mbit aan hè. Betweter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/tv-internet/z3
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:48:21BREAKING: Barcelona snijdt tot januari 2016 alle banden met de FIFA door. Lionel Messi ontbreekt maandag tijdens het Ballon d'Or-gala. reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Voor pak 'm beet Excelsior-Utrecht had je nu al klaargezeten.
Er is nog tijd voor je om moslim te worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn er 1,6 miljard moslims ja?
Godverdomme zeg.
meer christenenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn er 1,6 miljard moslims ja?
Godverdomme zeg.
Lijkt mij een persoonlijke prijs, als Messi een beetje ballen heeft gaat hij gewoon heen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:48:21BREAKING: Barcelona snijdt tot januari 2016 alle banden met de FIFA door. Lionel Messi ontbreekt maandag tijdens het Ballon d'Or-gala. reageer retweet
Ik sterf nog liever dan dat ik mij overgeef aan een godsdienst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er is nog tijd voor je om moslim te worden.
Wacht er niet te lang mee, echter.
Assalamou 3alaykoum ougtiequote:Op woensdag 7 januari 2015 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lijkt mij een persoonlijke prijs, als Messi een beetje ballen heeft gaat hij gewoon heen.
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik mij overgeef aan een godsdienst.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Assalamou 3alaykoum ougtie
Ik betreur t te moeten lezen dat je twijfelt over de godsdienst waar Allah swt jou mee heeft gezegd bij je geboorte. Het feit dat je gelooft in Allah swt (en ik neem aan ook de engelen en boodschapper en de laatste dag) geven aan dat je moslima bent? Denk je niet dat je twijfel voortkomt uit gebrek van kennis? Dus de correcte uitleg van de dien en niet het gedrag van de mensen?
Tuurlijk ben je vrij te kiezen welke pad je wilt bewandelen, sterker nog niemand anders dan Allah swt geeft je die vrijheid (la ikraha fi dien). Het is belangrijk dat je inhoudelijk onderzoek doet voordat je een keus kunt maken. De meeste mensen die echt de waarheid zoeken die vragen Allah swt om hen te leiden of dat nu joden, christen of moslims zijn. Allah leidt uiteindelijk wie Hij wil. Stel de vragen die je doen twijfelen aan iemand die je alles kan uitleggen zodat je met overtuiging een keus kunt maken. Vergeet niet dat de sahaba ook alles vroegen in de tijd van de Profeet, zodat hun imaan groeide. Aan ons is dezelfde plicht. Vergeet niet dat islam de enige godsdienst is op alle antwoorden...dus je hoeft alleen te vragen als je t echt wilt weten.
Zolang je zelf niet goed kunt uitleggen waarom je voor Christendom gaat kun je het je ouders beter even besparen, waarom zou je ze onnodig verdriet willen doen?
Ik hoop inchaAllah Oegtie dat we je mogen behouden als een zuster in de islam.
Wa 3alaykoum Assalaam
Marokko.nl ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik betreur t te moeten lezen dat je twijfelt over de godsdienst waar Allah swt jou mee heeft gezegd bij je geboorte. Het feit dat je gelooft in Allah swt (en ik neem aan ook de engelen en boodschapper en de laatste dag) geven aan dat je moslima bent? Denk je niet dat je twijfel voortkomt uit gebrek van kennis? Dus de correcte uitleg van de dien en niet het gedrag van de mensen?
Tuurlijk ben je vrij te kiezen welke pad je wilt bewandelen, sterker nog niemand anders dan Allah swt geeft je die vrijheid (la ikraha fi dien). Het is belangrijk dat je inhoudelijk onderzoek doet voordat je een keus kunt maken. De meeste mensen die echt de waarheid zoeken die vragen Allah swt om hen te leiden of dat nu joden, christen of moslims zijn. Allah leidt uiteindelijk wie Hij wil. Stel de vragen die je doen twijfelen aan iemand die je alles kan uitleggen zodat je met overtuiging een keus kunt maken. Vergeet niet dat de sahaba ook alles vroegen in de tijd van de Profeet, zodat hun imaan groeide. Aan ons is dezelfde plicht. Vergeet niet dat islam de enige godsdienst is op alle antwoorden...dus je hoeft alleen te vragen als je t echt wilt weten.
Zolang je zelf niet goed kunt uitleggen waarom je voor Christendom gaat kun je het je ouders beter even besparen, waarom zou je ze onnodig verdriet willen doen?
Wa 3alaykoum Assalaam
http://www.pewforum.org/2(...)on-in-1910-and-2010/quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor ovens zou goebbels daarvoor in gedachte hebben
إن شاء اللهquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wa 3alaykoum Assalaam
ديك ضخمة لقد معلقة على بطني . حكة في جيبي أيضا.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een verrassing, het waren terugkomers uit Syrië
إلى أبد الآبدين ، آمينquote:
Want van U is het koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid tot in eeuwigheid , Amenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
16 لأَنَّهُ هكَذَا أَحَبَّ اللهُ الْعَالَمَ حَتَّى بَذَلَ ابْنَهُ الْوَحِيدَ، لِكَيْ لاَ يَهْلِكَ كُلُّ مَنْ يُؤْمِنُ بِهِ، بَلْ تَكُونُ لَهُ الْحَيَاةُ الأَبَدِيَّةُ.
amen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want van U is het koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid tot in eeuwigheid , Amen
ze komme ook niet voor de kat ze kutquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
dat benne een boel mensen
nooohhhquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze komme ook niet voor de kat ze kut
Ken je wel een best feessie geven denkquote:
Allegaar drok met van alles en nag watquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ken je wel een best feessie geven denk
Wat zijn religieuzen toch achterlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
"Believer hurt by non-believers" / "Non-believer hurt by believers"
De sterkste tot nu toe, al zeg ik het zelf.
meteen doodgereden neem ik aan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:08 schreef JanCees het volgende:
Ik werd net een mongool genoemd in het verkeer
quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:08 schreef JanCees het volgende:
Ik werd net een mongool genoemd in het verkeer
Bedankt Pieter Jan Munnekequote:Op donderdag 8 januari 2015 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, er werd geschreeuwd dat een heul regenachtige dag zou zijn.
Vanochtend merken we er nog niet veel van.
Het kan nog, bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt Henk-Janquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Hansie, dan is het geen algeheel regenachtige dag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het kan nog, bal is rond, 11 tegen 11.
Allah heeft anders beslistquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat ik dan straks niet door de regen hoef te fietsen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Allah zorgt er alleen maar voor dat het kogels regent.
Als je maar geen cartoon maakt over de profeet voordat je weggaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan straks niet door de regen hoef te fietsen.
Een keer in Rio gehad toen de taxi een verkeerde weg in sloeg, nog nooit een neger zo wit zien worden en achteruitracen kon hij ook wel goedquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan straks niet door de regen hoef te fietsen.
Ik kijk uit naar je rampenkringloopcirkel van de werkdag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god, dit is echt weer zo'n onderwerp dat de huismoedertjes op ergerlijke toon bij de koffiemachine moeten bespreken.
Geen koffie voor mij vandaag.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Grootste ergernis van rampen:
- Collega 1 leest willekeurig bericht over ramp Letterlijk op van Ad.nl
-Collega 2 OCCH NEE HET IS TOCH VERSCHRIKKELIJK WAAR GAAT HET HEEN MET DEZE WERELD
-Collega 3 betrekt het op haar eigen leven : God wat ben ik blij dat ik gewoon met Henk naar Drenthe ga.
- Collega 4 leest nieuw willekeurig bericht op van Ad.nl
- Cirkel begint opnieuw.
Graag zou ik al deze mensen in een Airbus A380 proppen en net zo lang boven oekraine laten cirkelen tot ze allemaal dood zijn.
dan begin ik met de lekkere meisjesquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Daarnet hoorde ik al dat we "gewoon alle moslims 24 uur per dag in de gaten moeten houden"
Ok goed plan man.
Ik neem de koerdische.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan begin ik met de lekkere meisjes
Gewoon allemaal in een kamp stoppen met een groot hek eromheen. Ja tog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Daarnet hoorde ik al dat we "gewoon alle moslims 24 uur per dag in de gaten moeten houden"
Ok goed plan man.
Laten we hopen dat dit vandaag geen werkelijkheid gaat worden. Voor het geval van wel begin ik alvast aan mijn spotprent van de profeet.quote:
Hele grote shoarmaoven erbij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gewoon allemaal in een kamp stoppen met een groot hek eromheen. Ja tog.
Vandaag heb ik tot 16:00 les. Genot.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit vandaag geen werkelijkheid gaat worden. Voor het geval van wel begin ik alvast aan mijn spotprent van de profeet.
In de vorm van een pitabroodje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele grote shoarmaoven erbij.
Wel eerst even onder de knoflooksaus-douche.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele grote shoarmaoven erbij.
Van?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag heb ik tot 16:00 les. Genot.
Wij jammeren over de aanslagen --> Overheid wil ons beter beveiligen --> Wij gaan janken om de privacy --> Tweede kamer jankt weer bij het Kabinet --> Kabinetsleden mogen blijven zitten --> We gaan weer verder met waar we gebleven zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:42 schreef Tarado het volgende:
Het kuttige van die aanslagen is dat het de overheid weer een vrijbrief geeft om ons allemaal nog beter in de gaten te houden
Vakken zoals Engels, Wiskunde, Economie, Geschiedenis, Maatschappijwetenschappen, Culturele Kunstzinnige Vorming.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van?
De scholieren zijn weer een grote ergenis trouwens. Het lijkt wel alsof ze massaal als goede voornemen hebben om in 2015 niet met 3 maar met 5 naast elkaar te fietsen.
Ik had wel windje mee vanmorgen
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:42 schreef Tarado het volgende:
Het kuttige van die aanslagen is dat het de overheid weer een vrijbrief geeft om ons allemaal nog beter in de gaten te houden
dat is dus niet zoquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij jammeren over de aanslagen --> Overheid wil ons beter beveiligen --> Wij gaan janken om de privacy --> Tweede kamer jankt weer bij het Kabinet --> Kabinetsleden mogen blijven zitten --> We gaan weer verder met waar we gebleven zijn.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok goed plan man.
Mensen die dat kunnen plegen of willen, lopen ook gewoon rond in NL.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
Ik ga maar in Brasil wonen, daar wordt je gewoon door een verslaafde katholiek afgemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
bah dan zie je ze zelfs naar de wc gaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan begin ik met de lekkere meisjes
CKVquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vakken zoals Engels, Wiskunde, Economie, Geschiedenis, Maatschappijwetenschappen, Culturele Kunstzinnige Vorming.
daar heb ik eigenlijk nooit trek inquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:50 schreef Pascalus het volgende:
Godverdomme, nu heb ik trek in shoarma.
Niet iedereen wil altijd maar disney films kijken jr.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CKV
Kan je niet gewoon thuis een film kijken
Niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet iedereen wil altijd maar disney films kijken jr.
Ik maak wel even een powerpoint voor jequote:Op donderdag 8 januari 2015 09:01 schreef JanCees het volgende:
Ik hoor net dat ik straks moet presenteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak wel even een powerpoint voor je
niet alles is een aanslag, normale dagelijkse ghetto leven gaat daar ook gewoon verderquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:21 schreef napoleonfour het volgende:
jeej, weer schietpartij in parijs.
ik zeg dan ook niet dat het een aanslag isquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niet alles is een aanslag, normale dagelijkse ghetto leven gaat daar ook gewoon verder
Ik kan hier nu niet tegenin maar 99% gaat daar wel van uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zeg dan ook niet dat het een aanslag is
goed getal wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Normale griep op jaarbasis: 1.908.000
Ik ken nog wel iemand die goede keukenmessen kan leveren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
Wat is het onderwerp?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef JanCees het volgende:
Het tentamen bestaat uit 40-45 vragen.
Kon glimlach niet onderdrukken
Helemaal leuk als het een tentamen duits is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef JanCees het volgende:
Het tentamen bestaat uit 40-45 vragen.
Kon glimlach niet onderdrukken
Parijs oorlogsgebied.quote:An explosion has been reported in a restaurant near a mosque in Villefranche-sur-Saone, eastern France. There are as yet no reports of any injuries and the cause of the blast remains unknown.
The blast reportedly occurred around 6 am local time, according to the local newspaper Le Progress. The window of a nearby fast food restaurant was shattered by the explosion.
Police have cordoned off the area, and firefighters were dispatched to the scene.
"I am afraid that is linked to the dramatic event that occurred on Wednesday," the mayor of Villefranche Perrut Bernard, who was at the scene of the blast, told the French daily.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 100 van dit soort aanslagen kunnen verwachten . Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker in de klas haten op religie met de leraar![]()
![]()
![]()
#WEGMETRELIGIE
Is niks aan bedachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Religie is de grootste onzin die de mens heeft bedacht.
Met je eens hoor, belachelijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef Saind het volgende:
Straks een minuut stilte op de publieke omroep, iig radio
ben ik nou een cynische lul of is dat echt bs
In die tijd bracht het structuur aan, alleen leven we nu in een andere tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Religie is de grootste onzin die de mens heeft bedacht.
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.phpquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat sherlock het niet doet, ik wil wel even patsen met mn in 2014 gemaakte voorspelling van franse burgeroorlog in 2015.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Granaten gegooid naar een moskee in Le Mans, ten westen van Parijs
Ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
In die tijd bracht het structuur aan, alleen leven we nu in een andere tijd
VBL / [VBL Slowchat #3707] Wielrennen is gayquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat sherlock het niet doet, ik wil wel even patsen met mn in 2014 gemaakte voorspelling van franse burgeroorlog in 2015.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat #3707] Wielrennen is gay
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alvast de lijstjes maken voor 2015.
Landen waar een burgeroorlog gaat uitbreken:
- Amerika
- Frankrijk
Ik over de bijbel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef Saind het volgende:
Ik kom veel over bier tegen als ik op mezelf zoek.
Heb je dat ook gedaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij moesten een minuut stilte houden in de klas
Ik over negers en sex.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef Saind het volgende:
Ik kom veel over bier tegen als ik op mezelf zoek.
En ik hoor opeens opvallend veel Franse muziek op de radio.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef Saind het volgende:
Straks een minuut stilte op de publieke omroep, iig radio
ben ik nou een cynische lul of is dat echt bs
Francoise hardy is wel topquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik hoor opeens opvallend veel Franse muziek op de radio.
Ik wou een ongepaste grap maken, maar ik pas.quote:
nat zal je wel wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het lijkt erop dat de wind gaat draaien zodat ik ook op de terugweg wind mee heb.
Hier kan ik eindeloos van genieten.
9gagquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zat geconcentreerd te 9GAGgen
Niet geheel verrasssend.quote:
Q-Musicquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was het niet. Ik heb Q-Music op.
Ik verdenk betrokkenheid van de Lama's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
9gag is pure aids. Nog minder grappig dan de Lama's.
Daarmee insinueer je dat de Lama's grappig zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De Lama'squote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga me gelijk aanmeldenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een bekend forum over wielrennen.
een site waar mensen niet-grappige plaatjes posten en het dan memes noemen.quote:
Met deze opmerking insinueer je dat de Lama's grappig zijn!quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Lama's![]()
Die zijn teringgrappig
vaak gewoon lekker feelgoodquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
een site waar mensen niet-grappige plaatjes posten en het dan memes noemen.
TR gemaakt. Dit wordt een negatieve note van johannes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Lama's![]()
Die zijn teringgrappig
zijn ze ook. Alleen Tijl is kut.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met deze opmerking insinueer je dat de Lama's grappig zijn!
U bent raar en niet in de goede zin van het woord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vaak gewoon lekker feelgood
En leuke gifjes
De FA's en ik zijn het nu aan het bespreken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
TR gemaakt. Dit wordt een negatieve note van johannes.
*Johan van Koningsbergenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zijn ze ook. Alleen Tijl is kut.
Jeroen van Koningsbrugge![]()
![]()
Ik heb nog nooit een Emte gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Tarado het volgende:
Gisteren voor het eerst dat ik me kan herinneren naar een Dirk supermarkt geweest
Ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Emte gezien.
Jammer dat er geen Emile supermarkten zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Emte gezien.
Dat is allemaal Randstad only. Ik moet het doen met de Poieszquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn jullie wel eens in de Agrimarkt geweest?
Ik wel
Dat lijkt me een bewussie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:17 schreef Pascalus het volgende:
1 van die Charlie Hebdo terroristen is zo slim geweest om zijn id-kaart in de vluchtauto te laten liggen.
Doe eens normaal tegen mij :squote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
U bent raar en niet in de goede zin van het woord.
Gewoon de chipsafdeling omzeilenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was pas geleden bij de plus en die hadden echt een mooie verzameling speciaalbieren staan.
Toch ga ik niet terug omdat ik bang ben dat dikke wijf tegen te komen.
De Plus hier heeft weinig. Jantje Linders heeft echt veel meer, zelfs Orval en Achelquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was pas geleden bij de plus en die hadden echt een mooie verzameling speciaalbieren staan.
Toch ga ik niet terug omdat ik bang ben dat dikke wijf tegen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |