ik zeg dan ook niet dat het een aanslag isquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niet alles is een aanslag, normale dagelijkse ghetto leven gaat daar ook gewoon verder
Ik kan hier nu niet tegenin maar 99% gaat daar wel van uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zeg dan ook niet dat het een aanslag is
goed getal wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Normale griep op jaarbasis: 1.908.000
Ik ken nog wel iemand die goede keukenmessen kan leveren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
Wat is het onderwerp?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef JanCees het volgende:
Het tentamen bestaat uit 40-45 vragen.
Kon glimlach niet onderdrukken
Helemaal leuk als het een tentamen duits is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef JanCees het volgende:
Het tentamen bestaat uit 40-45 vragen.
Kon glimlach niet onderdrukken
Parijs oorlogsgebied.quote:An explosion has been reported in a restaurant near a mosque in Villefranche-sur-Saone, eastern France. There are as yet no reports of any injuries and the cause of the blast remains unknown.
The blast reportedly occurred around 6 am local time, according to the local newspaper Le Progress. The window of a nearby fast food restaurant was shattered by the explosion.
Police have cordoned off the area, and firefighters were dispatched to the scene.
"I am afraid that is linked to the dramatic event that occurred on Wednesday," the mayor of Villefranche Perrut Bernard, who was at the scene of the blast, told the French daily.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 100 van dit soort aanslagen kunnen verwachten . Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker in de klas haten op religie met de leraar![]()
![]()
![]()
#WEGMETRELIGIE
Is niks aan bedachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Religie is de grootste onzin die de mens heeft bedacht.
Met je eens hoor, belachelijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef Saind het volgende:
Straks een minuut stilte op de publieke omroep, iig radio
ben ik nou een cynische lul of is dat echt bs
In die tijd bracht het structuur aan, alleen leven we nu in een andere tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Religie is de grootste onzin die de mens heeft bedacht.
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.phpquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat sherlock het niet doet, ik wil wel even patsen met mn in 2014 gemaakte voorspelling van franse burgeroorlog in 2015.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Granaten gegooid naar een moskee in Le Mans, ten westen van Parijs
Ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
In die tijd bracht het structuur aan, alleen leven we nu in een andere tijd
VBL / [VBL Slowchat #3707] Wielrennen is gayquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat sherlock het niet doet, ik wil wel even patsen met mn in 2014 gemaakte voorspelling van franse burgeroorlog in 2015.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat #3707] Wielrennen is gay
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alvast de lijstjes maken voor 2015.
Landen waar een burgeroorlog gaat uitbreken:
- Amerika
- Frankrijk
Ik over de bijbel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef Saind het volgende:
Ik kom veel over bier tegen als ik op mezelf zoek.
Heb je dat ook gedaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij moesten een minuut stilte houden in de klas
Ik over negers en sex.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef Saind het volgende:
Ik kom veel over bier tegen als ik op mezelf zoek.
En ik hoor opeens opvallend veel Franse muziek op de radio.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef Saind het volgende:
Straks een minuut stilte op de publieke omroep, iig radio
ben ik nou een cynische lul of is dat echt bs
Francoise hardy is wel topquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik hoor opeens opvallend veel Franse muziek op de radio.
Ik wou een ongepaste grap maken, maar ik pas.quote:
nat zal je wel wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het lijkt erop dat de wind gaat draaien zodat ik ook op de terugweg wind mee heb.
Hier kan ik eindeloos van genieten.
9gagquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zat geconcentreerd te 9GAGgen
Niet geheel verrasssend.quote:
Q-Musicquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was het niet. Ik heb Q-Music op.
Ik verdenk betrokkenheid van de Lama's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
9gag is pure aids. Nog minder grappig dan de Lama's.
Daarmee insinueer je dat de Lama's grappig zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De Lama'squote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga me gelijk aanmeldenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een bekend forum over wielrennen.
een site waar mensen niet-grappige plaatjes posten en het dan memes noemen.quote:
Met deze opmerking insinueer je dat de Lama's grappig zijn!quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Lama's![]()
Die zijn teringgrappig
vaak gewoon lekker feelgoodquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
een site waar mensen niet-grappige plaatjes posten en het dan memes noemen.
TR gemaakt. Dit wordt een negatieve note van johannes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Lama's![]()
Die zijn teringgrappig
zijn ze ook. Alleen Tijl is kut.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met deze opmerking insinueer je dat de Lama's grappig zijn!
U bent raar en niet in de goede zin van het woord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vaak gewoon lekker feelgood
En leuke gifjes
De FA's en ik zijn het nu aan het bespreken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
TR gemaakt. Dit wordt een negatieve note van johannes.
*Johan van Koningsbergenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zijn ze ook. Alleen Tijl is kut.
Jeroen van Koningsbrugge![]()
![]()
Ik heb nog nooit een Emte gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Tarado het volgende:
Gisteren voor het eerst dat ik me kan herinneren naar een Dirk supermarkt geweest
Ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Emte gezien.
Jammer dat er geen Emile supermarkten zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Emte gezien.
Dat is allemaal Randstad only. Ik moet het doen met de Poieszquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn jullie wel eens in de Agrimarkt geweest?
Ik wel
Dat lijkt me een bewussie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:17 schreef Pascalus het volgende:
1 van die Charlie Hebdo terroristen is zo slim geweest om zijn id-kaart in de vluchtauto te laten liggen.
Doe eens normaal tegen mij :squote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
U bent raar en niet in de goede zin van het woord.
Gewoon de chipsafdeling omzeilenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was pas geleden bij de plus en die hadden echt een mooie verzameling speciaalbieren staan.
Toch ga ik niet terug omdat ik bang ben dat dikke wijf tegen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |