Want van U is het koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid tot in eeuwigheid , Amenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
16 لأَنَّهُ هكَذَا أَحَبَّ اللهُ الْعَالَمَ حَتَّى بَذَلَ ابْنَهُ الْوَحِيدَ، لِكَيْ لاَ يَهْلِكَ كُلُّ مَنْ يُؤْمِنُ بِهِ، بَلْ تَكُونُ لَهُ الْحَيَاةُ الأَبَدِيَّةُ.
amen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want van U is het koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid tot in eeuwigheid , Amen
ze komme ook niet voor de kat ze kutquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
dat benne een boel mensen
nooohhhquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze komme ook niet voor de kat ze kut
Ken je wel een best feessie geven denkquote:
Allegaar drok met van alles en nag watquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ken je wel een best feessie geven denk
Wat zijn religieuzen toch achterlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
"Believer hurt by non-believers" / "Non-believer hurt by believers"
De sterkste tot nu toe, al zeg ik het zelf.
meteen doodgereden neem ik aan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:08 schreef JanCees het volgende:
Ik werd net een mongool genoemd in het verkeer
quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:08 schreef JanCees het volgende:
Ik werd net een mongool genoemd in het verkeer
Bedankt Pieter Jan Munnekequote:Op donderdag 8 januari 2015 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, er werd geschreeuwd dat een heul regenachtige dag zou zijn.
Vanochtend merken we er nog niet veel van.
Het kan nog, bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt Henk-Janquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Hansie, dan is het geen algeheel regenachtige dag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het kan nog, bal is rond, 11 tegen 11.
Allah heeft anders beslistquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat ik dan straks niet door de regen hoef te fietsen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Allah zorgt er alleen maar voor dat het kogels regent.
Als je maar geen cartoon maakt over de profeet voordat je weggaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan straks niet door de regen hoef te fietsen.
Een keer in Rio gehad toen de taxi een verkeerde weg in sloeg, nog nooit een neger zo wit zien worden en achteruitracen kon hij ook wel goedquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan straks niet door de regen hoef te fietsen.
Ik kijk uit naar je rampenkringloopcirkel van de werkdag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god, dit is echt weer zo'n onderwerp dat de huismoedertjes op ergerlijke toon bij de koffiemachine moeten bespreken.
Geen koffie voor mij vandaag.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Grootste ergernis van rampen:
- Collega 1 leest willekeurig bericht over ramp Letterlijk op van Ad.nl
-Collega 2 OCCH NEE HET IS TOCH VERSCHRIKKELIJK WAAR GAAT HET HEEN MET DEZE WERELD
-Collega 3 betrekt het op haar eigen leven : God wat ben ik blij dat ik gewoon met Henk naar Drenthe ga.
- Collega 4 leest nieuw willekeurig bericht op van Ad.nl
- Cirkel begint opnieuw.
Graag zou ik al deze mensen in een Airbus A380 proppen en net zo lang boven oekraine laten cirkelen tot ze allemaal dood zijn.
dan begin ik met de lekkere meisjesquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Daarnet hoorde ik al dat we "gewoon alle moslims 24 uur per dag in de gaten moeten houden"
Ok goed plan man.
Ik neem de koerdische.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan begin ik met de lekkere meisjes
Gewoon allemaal in een kamp stoppen met een groot hek eromheen. Ja tog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Daarnet hoorde ik al dat we "gewoon alle moslims 24 uur per dag in de gaten moeten houden"
Ok goed plan man.
Laten we hopen dat dit vandaag geen werkelijkheid gaat worden. Voor het geval van wel begin ik alvast aan mijn spotprent van de profeet.quote:
Hele grote shoarmaoven erbij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gewoon allemaal in een kamp stoppen met een groot hek eromheen. Ja tog.
Vandaag heb ik tot 16:00 les. Genot.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit vandaag geen werkelijkheid gaat worden. Voor het geval van wel begin ik alvast aan mijn spotprent van de profeet.
In de vorm van een pitabroodje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele grote shoarmaoven erbij.
Wel eerst even onder de knoflooksaus-douche.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele grote shoarmaoven erbij.
Van?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag heb ik tot 16:00 les. Genot.
Wij jammeren over de aanslagen --> Overheid wil ons beter beveiligen --> Wij gaan janken om de privacy --> Tweede kamer jankt weer bij het Kabinet --> Kabinetsleden mogen blijven zitten --> We gaan weer verder met waar we gebleven zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:42 schreef Tarado het volgende:
Het kuttige van die aanslagen is dat het de overheid weer een vrijbrief geeft om ons allemaal nog beter in de gaten te houden
Vakken zoals Engels, Wiskunde, Economie, Geschiedenis, Maatschappijwetenschappen, Culturele Kunstzinnige Vorming.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van?
De scholieren zijn weer een grote ergenis trouwens. Het lijkt wel alsof ze massaal als goede voornemen hebben om in 2015 niet met 3 maar met 5 naast elkaar te fietsen.
Ik had wel windje mee vanmorgen
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:42 schreef Tarado het volgende:
Het kuttige van die aanslagen is dat het de overheid weer een vrijbrief geeft om ons allemaal nog beter in de gaten te houden
dat is dus niet zoquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij jammeren over de aanslagen --> Overheid wil ons beter beveiligen --> Wij gaan janken om de privacy --> Tweede kamer jankt weer bij het Kabinet --> Kabinetsleden mogen blijven zitten --> We gaan weer verder met waar we gebleven zijn.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok goed plan man.
Mensen die dat kunnen plegen of willen, lopen ook gewoon rond in NL.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
Ik ga maar in Brasil wonen, daar wordt je gewoon door een verslaafde katholiek afgemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
bah dan zie je ze zelfs naar de wc gaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan begin ik met de lekkere meisjes
CKVquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vakken zoals Engels, Wiskunde, Economie, Geschiedenis, Maatschappijwetenschappen, Culturele Kunstzinnige Vorming.
daar heb ik eigenlijk nooit trek inquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:50 schreef Pascalus het volgende:
Godverdomme, nu heb ik trek in shoarma.
Niet iedereen wil altijd maar disney films kijken jr.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CKV
Kan je niet gewoon thuis een film kijken
Niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet iedereen wil altijd maar disney films kijken jr.
Ik maak wel even een powerpoint voor jequote:Op donderdag 8 januari 2015 09:01 schreef JanCees het volgende:
Ik hoor net dat ik straks moet presenteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak wel even een powerpoint voor je
niet alles is een aanslag, normale dagelijkse ghetto leven gaat daar ook gewoon verderquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:21 schreef napoleonfour het volgende:
jeej, weer schietpartij in parijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |