Wij jammeren over de aanslagen --> Overheid wil ons beter beveiligen --> Wij gaan janken om de privacy --> Tweede kamer jankt weer bij het Kabinet --> Kabinetsleden mogen blijven zitten --> We gaan weer verder met waar we gebleven zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:42 schreef Tarado het volgende:
Het kuttige van die aanslagen is dat het de overheid weer een vrijbrief geeft om ons allemaal nog beter in de gaten te houden
Vakken zoals Engels, Wiskunde, Economie, Geschiedenis, Maatschappijwetenschappen, Culturele Kunstzinnige Vorming.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van?
De scholieren zijn weer een grote ergenis trouwens. Het lijkt wel alsof ze massaal als goede voornemen hebben om in 2015 niet met 3 maar met 5 naast elkaar te fietsen.
Ik had wel windje mee vanmorgen
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:42 schreef Tarado het volgende:
Het kuttige van die aanslagen is dat het de overheid weer een vrijbrief geeft om ons allemaal nog beter in de gaten te houden
dat is dus niet zoquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij jammeren over de aanslagen --> Overheid wil ons beter beveiligen --> Wij gaan janken om de privacy --> Tweede kamer jankt weer bij het Kabinet --> Kabinetsleden mogen blijven zitten --> We gaan weer verder met waar we gebleven zijn.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Daarnet hoorde ik al dat we "gewoon alle moslims 24 uur per dag in de gaten moeten houden"
Ok goed plan man.
Mensen die dat kunnen plegen of willen, lopen ook gewoon rond in NL.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
Ik ga maar in Brasil wonen, daar wordt je gewoon door een verslaafde katholiek afgemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
bah dan zie je ze zelfs naar de wc gaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan begin ik met de lekkere meisjes
CKVquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vakken zoals Engels, Wiskunde, Economie, Geschiedenis, Maatschappijwetenschappen, Culturele Kunstzinnige Vorming.
daar heb ik eigenlijk nooit trek inquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:50 schreef Pascalus het volgende:
Godverdomme, nu heb ik trek in shoarma.
Niet iedereen wil altijd maar disney films kijken jr.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CKV
Kan je niet gewoon thuis een film kijken
Niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet iedereen wil altijd maar disney films kijken jr.
Ik maak wel even een powerpoint voor jequote:Op donderdag 8 januari 2015 09:01 schreef JanCees het volgende:
Ik hoor net dat ik straks moet presenteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak wel even een powerpoint voor je
niet alles is een aanslag, normale dagelijkse ghetto leven gaat daar ook gewoon verderquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:21 schreef napoleonfour het volgende:
jeej, weer schietpartij in parijs.
ik zeg dan ook niet dat het een aanslag isquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niet alles is een aanslag, normale dagelijkse ghetto leven gaat daar ook gewoon verder
Ik kan hier nu niet tegenin maar 99% gaat daar wel van uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zeg dan ook niet dat het een aanslag is
goed getal wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Normale griep op jaarbasis: 1.908.000
Ik ken nog wel iemand die goede keukenmessen kan leveren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 van dit soort aanslagen kunnen verwachten. Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
Wat is het onderwerp?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef JanCees het volgende:
Het tentamen bestaat uit 40-45 vragen.
Kon glimlach niet onderdrukken
Helemaal leuk als het een tentamen duits is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef JanCees het volgende:
Het tentamen bestaat uit 40-45 vragen.
Kon glimlach niet onderdrukken
Parijs oorlogsgebied.quote:An explosion has been reported in a restaurant near a mosque in Villefranche-sur-Saone, eastern France. There are as yet no reports of any injuries and the cause of the blast remains unknown.
The blast reportedly occurred around 6 am local time, according to the local newspaper Le Progress. The window of a nearby fast food restaurant was shattered by the explosion.
Police have cordoned off the area, and firefighters were dispatched to the scene.
"I am afraid that is linked to the dramatic event that occurred on Wednesday," the mayor of Villefranche Perrut Bernard, who was at the scene of the blast, told the French daily.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dit jaar nog minstens 10 100 van dit soort aanslagen kunnen verwachten . Zullen niet allemaal zo dodelijk zijn als deze maar toch. 1 tot 3 van die Syrie veteranen, wapens van keukenmes tot kalashnikov en dan maar kijken hoeveel je er om kan leggen tot je zelf richting je maagden mag.
Helemaal top.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker in de klas haten op religie met de leraar![]()
![]()
![]()
#WEGMETRELIGIE
Is niks aan bedachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Religie is de grootste onzin die de mens heeft bedacht.
Met je eens hoor, belachelijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef Saind het volgende:
Straks een minuut stilte op de publieke omroep, iig radio
ben ik nou een cynische lul of is dat echt bs
In die tijd bracht het structuur aan, alleen leven we nu in een andere tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Religie is de grootste onzin die de mens heeft bedacht.
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.phpquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat sherlock het niet doet, ik wil wel even patsen met mn in 2014 gemaakte voorspelling van franse burgeroorlog in 2015.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |