En ik las het ook op met een opgezet stemmetje.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Typte je dat bericht ook met een geurkaars op tafel en een vol glas bier?
Er schuilt toch wel een Sierd in jouquote:Op woensdag 24 december 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om 02:36 komen de meest literaire hoogtepunten aan bod.
Pampus milkstout in tha hizzousequote:Op woensdag 24 december 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die melk ga ik sowieso wel drinken dit jaar, volgend jaar moet een Bulgaarse bbq ook wel lukken.
Het verbaast me wel een beetje dat jij geen melk gaat drinken met kerst, maar misschien heb je een nieuwe chick / melkhaatster? In dat geval zou ik er trouwens niet eens aan beginnen, ook niet voor een avondje.
Beter in China of India ofzo, daar is toch al een populatie overschot.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alvast de lijstjes maken voor 2015.
Landen waar een burgeroorlog gaat uitbreken:
- Amerika
- Frankrijk
Duurde wel even voor ik herinneringen ontcijferd had.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat voor cijfer krijgt dit handschrift van Elvis?
Een 6 in groep 3 van de basisschool.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat er hezbollah stond.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Duurde wel even voor ik herinneringen ontcijferd had.
Een gewone link in een img-tag zetten is niet bijster slim, knut.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
BUITENLANDERS DIE ALLEEN BUITENLANDERTS SPREKEN HET LAND UIT
Duitsland vergeten?. Nederlandse knuffelmedia maakt er weinig ophef over terwijl die anti immigranten beweging gewoon geldige punten hebben die an sich ook voor Nederland gelden.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alvast de lijstjes maken voor 2015.
Landen waar een burgeroorlog gaat uitbreken:
- Amerika
- Frankrijk
Welk kindsoldaat is dit?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tien kudo's voor de handtekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |