Stuur ook wat in. Bijvoorbeeld je echte mening over Memphis, ik heb echt genoten van dat stuk.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nu naar de sms-berichten die verschijnen op de sms-balk van Serious Request.
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur ook wat in. Bijvoorbeeld je echte mening over Memphis, ik heb echt genoten van dat stuk.
Beetje van dittequote:Op woensdag 24 december 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij ook, wat staat er op het menu?
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur ook wat in. Bijvoorbeeld je echte mening over Memphis, ik heb echt genoten van dat stuk.
Klinkt goed, klassieke BBQ Bier combi. Zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje van ditte
[ afbeelding ]
Aangevuld met
[ afbeelding ]
Memphis doet geen oog meer dicht als hij dit leest.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om 02:36 komen de meest literaire hoogtepunten aan bod.
Dat klinkt ook vrij goed. Maar volgend jaar toch maar een Bulgaarse Barbecue met glaasjes Groninger Blaarkopmelk?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt goed, klassieke BBQ Bier combi. Zou ik ook wel willen.
Wij laten geloof ik een cateraar komen voor het hele gezin.
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Memphis doet geen oog meer dicht als hij dit leest.
Zou doodknuppelen en in m'n jas verwerken. Beste jas ooit.quote:
Die melk ga ik sowieso wel drinken dit jaar, volgend jaar moet een Bulgaarse bbq ook wel lukken.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat klinkt ook vrij goed. Maar volgend jaar toch maar een Bulgaarse Barbecue met glaasjes Groninger Blaarkopmelk?
Sowieso gaan er glaasjes melk tegenaan. Maar ik zit ook met enkele non-liefhebbers (vreemd maar het kan) en met hen ga ik dat kostbare godendrankje natuurlijk niet delen. Is zonde.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die melk ga ik sowieso wel drinken dit jaar, volgend jaar moet een Bulgaarse bbq ook wel lukken.
Het verbaast me wel een beetje dat jij geen melk gaat drinken met kerst, maar misschien heb je een nieuwe chick / melkhaatster? In dat geval zou ik er trouwens niet eens aan beginnen, ook niet voor een avondje.
vrij logisch zonder captchaquote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://wijzijnsimba.nl/Contact/
Een Noord Koreaanse hacker heeft het gastenboek van Wij Zijn Simba aangevallen
Ik vind het vervelend dat er altijd mensen zijn die het aanstootgevend vinden als je een blaarkop meeneemt naar hun huis. Zo zie je dat de minderheden vaak hun zin doordrammen en de gewone melkdrinker moet daar onder lijden.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso gaan er glaasjes melk tegenaan. Maar ik zit ook met enkele non-liefhebbers (vreemd maar het kan) en met hen ga ik dat kostbare godendrankje natuurlijk niet delen. Is zonde.
Al het budget van Wij Zijn Simba gaat op aan PR, merchandise en hondenbrokken.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vrij logisch zonder captcha
recaptcha is gratischquote:Op woensdag 24 december 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al het budget van Wij Zijn Simba gaat op aan PR, merchandise en hondenbrokken.
Jij bent hard op weg om de nieuwe Nico Dijkshoorn te worden.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om 02:36 komen de meest literaire hoogtepunten aan bod.
Als een echte baas heb ik het probleem inmiddels opgelost en zit de hacker hoogstwaarschijnlijk al achter tralies.quote:
Ik spiegel me niet aan Nic0.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij bent hard op weg om de nieuwe Nico Dijkshoorn te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |