Iki is nederlands.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
ttinger, hertog jan, affligem blond, la chouffe blond en chimay blauw.
Bloomberg. Natuurlijk. Japans bolwerk. Compleet in de macht van de grote Japanse multinationals.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.bloomberg.com/(...)-after-meltdown.html
Oetinger? Pils gewoon?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iki Yuzu bier gekocht. Ook duvel, oettinger, hertog jan, affligem blond, la chouffe blond en chimay blauw.
Dichter bij robots kom je denk ik niet maar je moet ze wel juist instrueren, daarom zie je bij Toyota altijd dat een fout pas na 5 miljoen auto's ontdekt wordt.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze zelfmoordenaars in hebben gezet tijdens de aanslag op Pearl Harbor. Helaas kunnen ze het zelf niet meer verifiëren.
ANP persbureau is van dezelfde eigenaar als Bloomberg, wat allemaal weer van Reuters is. hashtag illuminatiequote:Op woensdag 24 december 2014 13:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bloomberg. Natuurlijk. Japans bolwerk. Compleet in de macht van de grote Japanse multinationals.
Tokyo geloof ik nog wel al zal de wind daar ook invloed op hebben (gehad) maar Fukushima zelf zou ik voorlopig nog wel laten voor wat het is.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.bloomberg.com/(...)-after-meltdown.html
Oh, dan word je voor 1.50 per flesje wel afgezet.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iki is nederlands.
Mocht je dit nog niet weten.
Lever je mes maar in.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dichter bij robots kom je denk ik niet maar je moet ze wel juist instrueren, daarom zie je bij Toyota altijd dat een fout pas na 5 miljoen auto's ontdekt wordt.
Ik ben een meester in het groente hakken anders.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij jou zijn messen niet veilig.
Dit geloof ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben een meester in het groente hakken anders.
Hopelijk van hetzelfde niveau als het plaatje van jouw lobgoal met voetbal.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak wel een keer filmpje.
Van Gaal geeft spelers vrij vanwege totale mens-principe. Ook als de drukke kerstdagen in Engeland naderen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Strootman naar Joenited zou wel genot zijn he jongens. Zie je die gozert ook nog eens spelen.
Of zoals zijn kattenfilmpjes. Die herbergden een grote kwaliteit.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk van hetzelfde niveau als het plaatje van jouw lobgoal met voetbal.
Fijne kerst jopiequote:
Bedanktquote:Op woensdag 24 december 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of zoals zijn kattenfilmpjes. Die herbergden een grote kwaliteit.
Heb ze nog ingestuurd naar de Oscar commissie maar volgens mij zijn de bestanden verdwaald geraakt in de post ofzo.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Zouden die nog ergens rondzwerven? Waren idd goede filmpjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |