Daarmee insinueer je dat de Lama's grappig zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
9gag is pure aids. Nog minder grappig dan de Lama's.
De Lama'squote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
9gag is pure aids. Nog minder grappig dan de Lama's.
Ga me gelijk aanmeldenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een bekend forum over wielrennen.
een site waar mensen niet-grappige plaatjes posten en het dan memes noemen.quote:
Met deze opmerking insinueer je dat de Lama's grappig zijn!quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Lama's![]()
Die zijn teringgrappig
vaak gewoon lekker feelgoodquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
een site waar mensen niet-grappige plaatjes posten en het dan memes noemen.
TR gemaakt. Dit wordt een negatieve note van johannes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Lama's![]()
Die zijn teringgrappig
zijn ze ook. Alleen Tijl is kut.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met deze opmerking insinueer je dat de Lama's grappig zijn!
U bent raar en niet in de goede zin van het woord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vaak gewoon lekker feelgood
En leuke gifjes
De FA's en ik zijn het nu aan het bespreken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
TR gemaakt. Dit wordt een negatieve note van johannes.
*Johan van Koningsbergenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zijn ze ook. Alleen Tijl is kut.
Jeroen van Koningsbrugge![]()
![]()
Ik heb nog nooit een Emte gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Tarado het volgende:
Gisteren voor het eerst dat ik me kan herinneren naar een Dirk supermarkt geweest
Ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Emte gezien.
Jammer dat er geen Emile supermarkten zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Emte gezien.
Dat is allemaal Randstad only. Ik moet het doen met de Poieszquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn jullie wel eens in de Agrimarkt geweest?
Ik wel
Dat lijkt me een bewussie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:17 schreef Pascalus het volgende:
1 van die Charlie Hebdo terroristen is zo slim geweest om zijn id-kaart in de vluchtauto te laten liggen.
Doe eens normaal tegen mij :squote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
U bent raar en niet in de goede zin van het woord.
Gewoon de chipsafdeling omzeilenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was pas geleden bij de plus en die hadden echt een mooie verzameling speciaalbieren staan.
Toch ga ik niet terug omdat ik bang ben dat dikke wijf tegen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |