En jij bent niet uitgenodigd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De kneuzenkermis houdt vergadering in NWS.
Ik ga raclette maken/etenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus. Wat zal ik vandaag eens gaan eten?
Gebakken rijst met ei, tomaat en peper toch?quote:
Yep en ui, eigenlijk is het gewoon een poor mans nasi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gebakken rijst met ei, tomaat en peper toch?
Laat Johannes dat maar niet horen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en ui, eigenlijk is het gewoon een poor mans nasi.
Ik eet het graag, maar nu zou dat betekenen dat ik zelf nog aan het koken moet. En daar heb ik niet zoveel zin in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat Johannes dat maar niet horen.
Ik eet het ook best wel graag. Voor student wel makkelijk, gooi er soms nog wel wat vlees inquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet het graag, maar nu zou dat betekenen dat ik zelf nog aan het koken moet. En daar heb ik niet zoveel zin in.
Ja klopt, en als je er dan een beetje saffraan, gamba's en kokosmelk bij doet heb je een elite-nasi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik eet het ook best wel graag. Voor student wel makkelijk, gooi er soms nog wel wat vlees in.
Ik eet zometeen iets met sotu meti. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet het graag, maar nu zou dat betekenen dat ik zelf nog aan het koken moet. En daar heb ik niet zoveel zin in.
Zoutvlees? Niet echt mijn ding. Maar toch, smakelijk!quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet zometeen iets met sotu meti. Ben benieuwd.
Uh bah kokos. dat vind ik zo vies he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, en als je er dan een beetje saffraan, gamba's en kokosmelk bij doet heb je een elite-nasi.
Ik normaal ook niet, maar een beetje meebakken in de marinade is echt heerlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh bah kokos. dat vind ik zo vies he.
Gambas gaat hem niet worden, je boy is nergens allergisch voor en lust vrijwel alles maar als schelpdieren eet komen die er gelijk weer uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, en als je er dan een beetje saffraan, gamba's en kokosmelk bij doet heb je een elite-nasi.
Zonder kan ook, dan moet je er wat grotere blokken kipfilet of kebabvlees doordraaien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gambas gaat hem niet worden, je boy is nergens allergisch voor en lust vrijwel alles maar als schelpdieren eet komen die er gelijk weer uit
Goh er is iets ergs gebeurd in de wereld mensen reageren erop..quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De kneuzenkermis houdt vergadering in NWS.
jij hebt ook wel enorm kortzichtige opmerkingen in dat topic zeg,quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goh er is iets ergs gebeurd in de wereld mensen reageren erop..
Kokosquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh bah kokos. dat vind ik zo vies he.
Je kan lang en gevat je meningen verkondigen maar waarom het is maar een forum.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij hebt ook wel enorm kortzichtige opmerkingen in dat topic zeg,
en dus ga je maar onzin verkondingenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan lang en gevat je meningen verkondigen maar waarom het is maar een forum.
Ik verkondig geen onzin, Dat mensen mijn meningen niet begrijpen is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en dus ga je maar onzin verkondingen
jawel je zegt bijvoorbeeld dat alle moslims zich superieur voelen, dat is per definitie onzin.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verkondig geen onzin, Dat mensen mijn meningen niet begrijpen is niet mijn probleem.
Zo komen ze wel over, Bovendien staat er in de koran iets wat er op neer komt dat alle niet gelovigen varkens zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel je zegt bijvoorbeeld dat alle moslims zich superieur voelen, dat is per definitie onzin.
knap dat jij 1.6 miljard moslims hebt gesprokenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo komen ze wel over, Bovendien staat er in de koran iets wat er op neer komt dat alle niet gelovigen varkens zijn.
Ik kan het niet hard maken dus het is niet waar? Gek dat er dan zoveel gelovigen zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
knap dat jij 1.6 miljard moslims hebt gesproken
oke, alle Nederlanders zijn debielenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan het niet hard maken dus het is niet waar? Gek dat er dan zoveel gelovigen zijn.
Prima maar wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke, alle Nederlanders zijn debielen
Dan ben ik uitkering.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uitkering trekken, stelen van die rijken?
Ah, je bent er zo een. En dan vraag je je nog wel af waarom mensen tegen immigratie zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uitkering trekken, stelen van die rijken?
nee dat vraag ik me niet afquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, je bent er zo een. En dan vraag je je nog wel af waarom mensen tegen immigratie zijn?
Het wordt een anticlimax, ik voel hetquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oei, ik zie nu pas dat vanavond el derbi madrileno is
Stijn, René, Roland en ik gaan kijken.
Helaas komt het niet op Foxy.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat boycot ik.quote:
Je krijgt nooit de snelheid die je hoort te krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Lief dagboek. Ik heb een loeisnelle Ziggo internetverbinding terwijl ik puur en alleen wireless op internet zit. Dus van die 90 beloofde Mbits haal ik een zesde. Mijn upload van 9 Mbit daarentegen haal ik wel volledig. Helaas heb ik daar geen kut aan.
Ik zit draadloos dus heb een enorme beperking daarop. Mijn upload haal ik volledig, maar heb ik nergens voor nodig. Ik denk dus terug te kunnen naar 30/3, maar twijfel. Je voelt je toch een beetje een internetnewb als je zo langzaam internet hebt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je krijgt nooit de snelheid die je hoort te krijgen.
Dan ga je naar 30/3 en krijg je nog maar 5/0,6 geleverdquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit draadloos dus heb een enorme beperking daarop. Mijn upload haal ik volledig, maar heb ik nergens voor nodig. Ik denk dus terug te kunnen naar 30/3, maar twijfel. Je voelt je toch een beetje een internetnewb als je zo langzaam internet hebt.
Ik heb ook 30/3. Is meer dan voldoende. Downloaden doe ik nauwelijks meer en streamen gaat zonder bufferen. Als je heel veel gamed en snelheid bij spelletjes echt van belang is dan lever je pas iets in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit draadloos dus heb een enorme beperking daarop. Mijn upload haal ik volledig, maar heb ik nergens voor nodig. Ik denk dus terug te kunnen naar 30/3, maar twijfel. Je voelt je toch een beetje een internetnewb als je zo langzaam internet hebt.
Loeisnel ja? Hier gewoon bijna 200mbit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Lief dagboek. Ik heb een loeisnelle Ziggo internetverbinding terwijl ik puur en alleen wireless op internet zit. Dus van die 90 beloofde Mbits haal ik een zesde. Mijn upload van 9 Mbit daarentegen haal ik wel volledig. Helaas heb ik daar geen kut aan.
Ik download wel enorm veel. Maar ik haal wireless maar 15Mbit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook 30/3. Is meer dan voldoende. Downloaden doe ik nauwelijks meer en streamen gaat zonder bufferen. Als je heel veel gamed en snelheid bij spelletjes echt van belang is dan lever je pas iets in.
Ik woon inmiddels in het buitengebied. Toen ik voorheen in het centrum woonde had ik ook vlasgezel. Dat was retesnel. Helaas was de tv-kwaliteit van bedroevend niveau, dus ik ben blij dat ik weer kabel heb.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Loeisnel ja? Hier gewoon bijna 200mbit.
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.ziggo.nl/tv-internet/z3quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels in het buitengebied. Toen ik voorheen in het centrum woonde had ik ook vlasgezel. Dat was retesnel. Helaas was de tv-kwaliteit van bedroevend niveau, dus ik ben blij dat ik weer kabel heb.
Torres basis dit dat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
Een prachtige wedstrijd, en dan heb je er geen behoefte aan
Zijn er 1,6 miljard moslims ja?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
knap dat jij 1.6 miljard moslims hebt gesproken
Torres weer terug bij atleti, die gaat scoren.quote:
Een nieuwe vrouw?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Torres weer terug bij atleti, die gaat scoren.
Ik kan maar 15 Mbit aan hè. Betweter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/tv-internet/z3
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:48:21BREAKING: Barcelona snijdt tot januari 2016 alle banden met de FIFA door. Lionel Messi ontbreekt maandag tijdens het Ballon d'Or-gala. reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Voor pak 'm beet Excelsior-Utrecht had je nu al klaargezeten.
Er is nog tijd voor je om moslim te worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn er 1,6 miljard moslims ja?
Godverdomme zeg.
meer christenenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn er 1,6 miljard moslims ja?
Godverdomme zeg.
Lijkt mij een persoonlijke prijs, als Messi een beetje ballen heeft gaat hij gewoon heen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:48:21BREAKING: Barcelona snijdt tot januari 2016 alle banden met de FIFA door. Lionel Messi ontbreekt maandag tijdens het Ballon d'Or-gala. reageer retweet
Ik sterf nog liever dan dat ik mij overgeef aan een godsdienst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er is nog tijd voor je om moslim te worden.
Wacht er niet te lang mee, echter.
Assalamou 3alaykoum ougtiequote:Op woensdag 7 januari 2015 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lijkt mij een persoonlijke prijs, als Messi een beetje ballen heeft gaat hij gewoon heen.
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik mij overgeef aan een godsdienst.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Assalamou 3alaykoum ougtie
Ik betreur t te moeten lezen dat je twijfelt over de godsdienst waar Allah swt jou mee heeft gezegd bij je geboorte. Het feit dat je gelooft in Allah swt (en ik neem aan ook de engelen en boodschapper en de laatste dag) geven aan dat je moslima bent? Denk je niet dat je twijfel voortkomt uit gebrek van kennis? Dus de correcte uitleg van de dien en niet het gedrag van de mensen?
Tuurlijk ben je vrij te kiezen welke pad je wilt bewandelen, sterker nog niemand anders dan Allah swt geeft je die vrijheid (la ikraha fi dien). Het is belangrijk dat je inhoudelijk onderzoek doet voordat je een keus kunt maken. De meeste mensen die echt de waarheid zoeken die vragen Allah swt om hen te leiden of dat nu joden, christen of moslims zijn. Allah leidt uiteindelijk wie Hij wil. Stel de vragen die je doen twijfelen aan iemand die je alles kan uitleggen zodat je met overtuiging een keus kunt maken. Vergeet niet dat de sahaba ook alles vroegen in de tijd van de Profeet, zodat hun imaan groeide. Aan ons is dezelfde plicht. Vergeet niet dat islam de enige godsdienst is op alle antwoorden...dus je hoeft alleen te vragen als je t echt wilt weten.
Zolang je zelf niet goed kunt uitleggen waarom je voor Christendom gaat kun je het je ouders beter even besparen, waarom zou je ze onnodig verdriet willen doen?
Ik hoop inchaAllah Oegtie dat we je mogen behouden als een zuster in de islam.
Wa 3alaykoum Assalaam
Marokko.nl ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik betreur t te moeten lezen dat je twijfelt over de godsdienst waar Allah swt jou mee heeft gezegd bij je geboorte. Het feit dat je gelooft in Allah swt (en ik neem aan ook de engelen en boodschapper en de laatste dag) geven aan dat je moslima bent? Denk je niet dat je twijfel voortkomt uit gebrek van kennis? Dus de correcte uitleg van de dien en niet het gedrag van de mensen?
Tuurlijk ben je vrij te kiezen welke pad je wilt bewandelen, sterker nog niemand anders dan Allah swt geeft je die vrijheid (la ikraha fi dien). Het is belangrijk dat je inhoudelijk onderzoek doet voordat je een keus kunt maken. De meeste mensen die echt de waarheid zoeken die vragen Allah swt om hen te leiden of dat nu joden, christen of moslims zijn. Allah leidt uiteindelijk wie Hij wil. Stel de vragen die je doen twijfelen aan iemand die je alles kan uitleggen zodat je met overtuiging een keus kunt maken. Vergeet niet dat de sahaba ook alles vroegen in de tijd van de Profeet, zodat hun imaan groeide. Aan ons is dezelfde plicht. Vergeet niet dat islam de enige godsdienst is op alle antwoorden...dus je hoeft alleen te vragen als je t echt wilt weten.
Zolang je zelf niet goed kunt uitleggen waarom je voor Christendom gaat kun je het je ouders beter even besparen, waarom zou je ze onnodig verdriet willen doen?
Wa 3alaykoum Assalaam
http://www.pewforum.org/2(...)on-in-1910-and-2010/quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor ovens zou goebbels daarvoor in gedachte hebben
إن شاء اللهquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wa 3alaykoum Assalaam
ديك ضخمة لقد معلقة على بطني . حكة في جيبي أيضا.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een verrassing, het waren terugkomers uit Syrië
إلى أبد الآبدين ، آمينquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |