oke, alle Nederlanders zijn debielenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan het niet hard maken dus het is niet waar? Gek dat er dan zoveel gelovigen zijn.
Prima maar wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke, alle Nederlanders zijn debielen
Dan ben ik uitkering.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uitkering trekken, stelen van die rijken?
Ah, je bent er zo een. En dan vraag je je nog wel af waarom mensen tegen immigratie zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uitkering trekken, stelen van die rijken?
nee dat vraag ik me niet afquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, je bent er zo een. En dan vraag je je nog wel af waarom mensen tegen immigratie zijn?
Het wordt een anticlimax, ik voel hetquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oei, ik zie nu pas dat vanavond el derbi madrileno is
Stijn, René, Roland en ik gaan kijken.
Helaas komt het niet op Foxy.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat boycot ik.quote:
Je krijgt nooit de snelheid die je hoort te krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Lief dagboek. Ik heb een loeisnelle Ziggo internetverbinding terwijl ik puur en alleen wireless op internet zit. Dus van die 90 beloofde Mbits haal ik een zesde. Mijn upload van 9 Mbit daarentegen haal ik wel volledig. Helaas heb ik daar geen kut aan.
Ik zit draadloos dus heb een enorme beperking daarop. Mijn upload haal ik volledig, maar heb ik nergens voor nodig. Ik denk dus terug te kunnen naar 30/3, maar twijfel. Je voelt je toch een beetje een internetnewb als je zo langzaam internet hebt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je krijgt nooit de snelheid die je hoort te krijgen.
Dan ga je naar 30/3 en krijg je nog maar 5/0,6 geleverdquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit draadloos dus heb een enorme beperking daarop. Mijn upload haal ik volledig, maar heb ik nergens voor nodig. Ik denk dus terug te kunnen naar 30/3, maar twijfel. Je voelt je toch een beetje een internetnewb als je zo langzaam internet hebt.
Ik heb ook 30/3. Is meer dan voldoende. Downloaden doe ik nauwelijks meer en streamen gaat zonder bufferen. Als je heel veel gamed en snelheid bij spelletjes echt van belang is dan lever je pas iets in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit draadloos dus heb een enorme beperking daarop. Mijn upload haal ik volledig, maar heb ik nergens voor nodig. Ik denk dus terug te kunnen naar 30/3, maar twijfel. Je voelt je toch een beetje een internetnewb als je zo langzaam internet hebt.
Loeisnel ja? Hier gewoon bijna 200mbit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Lief dagboek. Ik heb een loeisnelle Ziggo internetverbinding terwijl ik puur en alleen wireless op internet zit. Dus van die 90 beloofde Mbits haal ik een zesde. Mijn upload van 9 Mbit daarentegen haal ik wel volledig. Helaas heb ik daar geen kut aan.
Ik download wel enorm veel. Maar ik haal wireless maar 15Mbit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook 30/3. Is meer dan voldoende. Downloaden doe ik nauwelijks meer en streamen gaat zonder bufferen. Als je heel veel gamed en snelheid bij spelletjes echt van belang is dan lever je pas iets in.
Ik woon inmiddels in het buitengebied. Toen ik voorheen in het centrum woonde had ik ook vlasgezel. Dat was retesnel. Helaas was de tv-kwaliteit van bedroevend niveau, dus ik ben blij dat ik weer kabel heb.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Loeisnel ja? Hier gewoon bijna 200mbit.
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.ziggo.nl/tv-internet/z3quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels in het buitengebied. Toen ik voorheen in het centrum woonde had ik ook vlasgezel. Dat was retesnel. Helaas was de tv-kwaliteit van bedroevend niveau, dus ik ben blij dat ik weer kabel heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |