En jij bent niet uitgenodigd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De kneuzenkermis houdt vergadering in NWS.
Ik ga raclette maken/etenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus. Wat zal ik vandaag eens gaan eten?
Gebakken rijst met ei, tomaat en peper toch?quote:
Yep en ui, eigenlijk is het gewoon een poor mans nasi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gebakken rijst met ei, tomaat en peper toch?
Laat Johannes dat maar niet horen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en ui, eigenlijk is het gewoon een poor mans nasi.
Ik eet het graag, maar nu zou dat betekenen dat ik zelf nog aan het koken moet. En daar heb ik niet zoveel zin in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat Johannes dat maar niet horen.
Ik eet het ook best wel graag. Voor student wel makkelijk, gooi er soms nog wel wat vlees inquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet het graag, maar nu zou dat betekenen dat ik zelf nog aan het koken moet. En daar heb ik niet zoveel zin in.
Ja klopt, en als je er dan een beetje saffraan, gamba's en kokosmelk bij doet heb je een elite-nasi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik eet het ook best wel graag. Voor student wel makkelijk, gooi er soms nog wel wat vlees in.
Ik eet zometeen iets met sotu meti. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet het graag, maar nu zou dat betekenen dat ik zelf nog aan het koken moet. En daar heb ik niet zoveel zin in.
Zoutvlees? Niet echt mijn ding. Maar toch, smakelijk!quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet zometeen iets met sotu meti. Ben benieuwd.
Uh bah kokos. dat vind ik zo vies he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, en als je er dan een beetje saffraan, gamba's en kokosmelk bij doet heb je een elite-nasi.
Ik normaal ook niet, maar een beetje meebakken in de marinade is echt heerlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh bah kokos. dat vind ik zo vies he.
Gambas gaat hem niet worden, je boy is nergens allergisch voor en lust vrijwel alles maar als schelpdieren eet komen die er gelijk weer uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, en als je er dan een beetje saffraan, gamba's en kokosmelk bij doet heb je een elite-nasi.
Zonder kan ook, dan moet je er wat grotere blokken kipfilet of kebabvlees doordraaien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gambas gaat hem niet worden, je boy is nergens allergisch voor en lust vrijwel alles maar als schelpdieren eet komen die er gelijk weer uit
Goh er is iets ergs gebeurd in de wereld mensen reageren erop..quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De kneuzenkermis houdt vergadering in NWS.
jij hebt ook wel enorm kortzichtige opmerkingen in dat topic zeg,quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goh er is iets ergs gebeurd in de wereld mensen reageren erop..
Kokosquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh bah kokos. dat vind ik zo vies he.
Je kan lang en gevat je meningen verkondigen maar waarom het is maar een forum.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij hebt ook wel enorm kortzichtige opmerkingen in dat topic zeg,
en dus ga je maar onzin verkondingenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan lang en gevat je meningen verkondigen maar waarom het is maar een forum.
Ik verkondig geen onzin, Dat mensen mijn meningen niet begrijpen is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en dus ga je maar onzin verkondingen
jawel je zegt bijvoorbeeld dat alle moslims zich superieur voelen, dat is per definitie onzin.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verkondig geen onzin, Dat mensen mijn meningen niet begrijpen is niet mijn probleem.
Zo komen ze wel over, Bovendien staat er in de koran iets wat er op neer komt dat alle niet gelovigen varkens zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel je zegt bijvoorbeeld dat alle moslims zich superieur voelen, dat is per definitie onzin.
knap dat jij 1.6 miljard moslims hebt gesprokenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo komen ze wel over, Bovendien staat er in de koran iets wat er op neer komt dat alle niet gelovigen varkens zijn.
Ik kan het niet hard maken dus het is niet waar? Gek dat er dan zoveel gelovigen zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
knap dat jij 1.6 miljard moslims hebt gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |