Ik ook met mn poolse strijdersquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JanCees is een christenextremist, die gaat binnenkort de huizen van Nederlandse cabaretiers af die het christendom belachelijk hebben gemaakt.
Echt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja is echt in opkomst. Vroeger konden alleen rijke mensen een fiets kopen, maar ze zijn gelukkig steeds goedkoper.
Ja. Komt ook daar alle Koerden die van Europa terug zijn gegaan. Hier nooit gefietst en daar nu elke dag fietsenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt?
Nu wil ik zeker naar kurdistan. Ten 1e om een roj bier te drinken en ten 2e om de kurdistaanse strava tijden aan te vallen.
Iets voor jou Knut:quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt?
Nu wil ik zeker naar kurdistan. Ten 1e om een roj bier te drinken en ten 2e om de kurdistaanse strava tijden aan te vallen.
Als je hem uitlegt is het inderdaad minder grappig.quote:
Hoeveel mensen zouden dat krantje lezen? En hoeveel willen op stage met sven?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
www.hln.be
http://www.stagemetsven.be/
Aantal Vlamingen -/- Aantal HLN-lezers -/- aantal liefhebbers = 57.451quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden dat krantje lezen? En hoeveel willen op stage met sven?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aantal Vlamingen -/- Aantal HLN-lezers -/- aantal liefhebbers = 57.451
Succes!quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik win stuur ik fles rum.
Als je normaal post, is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:23 schreef Mansjester het volgende:
Ik wil in dat NWS topic posten, maar vrees voor een onterechte ban![]()
RENNEN IN JE EIGEN STAD
Ze zullen RENNEN IN JE EIGEN STAD denk niet als normaal zien. Als ze zien dat ik in VBL post ben je meteen de lul. Ik pasquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je normaal post, is er niks aan de hand.
MIEP MIEP ALO MIEP MIEP ALO.
Calimero.
Waarom zou je dat posten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze zullen RENNEN IN JE EIGEN STAD denk niet als normaal zien. Als ze zien dat ik in VBL post ben je meteen de lul. Ik pas
Beetje stoer de internetheld uithangen en trollen jwz. Dat past daarnaast wel bij mijn iq van 93 héquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat posten?
Die tekst is voor IQ-loze dropvretende snuifduiven.
Mijn quasi-grappige opmerking wordt vakkundig genegeerd. Ik blijf wel in VBL.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje stoer de internetheld uithangen en trollen jwz. Dat past daarnaast wel bij mijn iq van 93 hé
Trouwens, binnenkort komt er een nieuwe iq test toch? Eindelijk kans op revanche
Sneu ja, in VBL worden wij tenminste wel gewaardeerdquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn quasi-grappige opmerking wordt vakkundig genegeerd. Ik blijf wel in VBL.
Dus. Wat zal ik vandaag eens gaan eten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sneu ja, in VBL worden wij tenminste wel gewaardeerd
Bhoedjel bhaatquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus. Wat zal ik vandaag eens gaan eten?
ja, jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |