JanCees is een christenextremist, die gaat binnenkort de huizen van Nederlandse cabaretiers af die het christendom belachelijk hebben gemaakt.quote:
Om wat te doen? Foei roepen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JanCees is een christenextremist, die gaat binnenkort de huizen van Nederlandse cabaretiers af die het christendom belachelijk hebben gemaakt.
Dan kan je met alle wielrenliefhebbers beginnen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga iedereen vermoorden die wielrennen belachelijk maakt.
JA DAT BEN JIJ JR
Misschien stikken ze van het lachen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een welgemeend foei zal ze wel doen schrikken denk ik.
Dat klopt. Ik kreeg je naam door van een van de users hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn profiel is vorige week bekeken door iemand van het Het Apostolisch Genootschap. Ik hoef me geen zorgen te maken.
Doublepain aub niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga iedereen vermoorden die wielrennen belachelijk maakt.
JA DAT BEN JIJ JR
Hij heeft dezelfde etnische achtergrond dan ik.quote:
dan ik ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde etnische achtergrond dan ik.
Als ik, allochtoon dat je er loopt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde etnische achtergrond dan ik.
Ook aan vrouwenverkrachting.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leuk, in kurdistan doen ze ook aan vrouwenwielrennen
[ afbeelding ]
wielrennen, wat een kut activiteit is datquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heet het 'vluchten op de fiets'.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dodenlijstquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wielrennen, wat een kut activiteit is dat
Ja is echt in opkomst. Vroeger konden alleen rijke mensen een fiets kopen, maar ze zijn gelukkig steeds goedkoper.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde maar 1 reden, als hij er twee vroeg zou ik het erbij doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga die andere niet wegeditten man ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |