quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
kantoortijd, alleen gekleed![]()
[ afbeelding ]
quote:
De kans dat het een ontevreden lezer was die zijn magazine een dag later dan normaal in de bus kreeg acht ik onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, gelijk wordt de Moslimkaart getrokken in NWS, genot.
Dat is niet zo gek toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, gelijk wordt de Moslimkaart getrokken in NWS, genot.
Het is vandaag de uitgavedag van Charlie Hebdo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kans dat het een ontevreden lezer was die zijn magazine een dag later dan normaal in de bus kreeg acht ik onwaarschijnlijk.
Het kan toch ook zijn dat de editie van vorige week te laat was, maar die persoon eerst aan een geweer moest komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is vandaag de uitgavedag van Charlie Hebdo.
Het zijn er al 2 nu. Met kalashnikovs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het kan toch ook zijn dat de editie van vorige week te laat was, maar die persoon eerst aan een geweer moest komen.
Ze komen nooit alleenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zijn er al 2 nu. Met kalashnikovs.
Gebruik dan een Franse site als:quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:38 schreef Saind het volgende:
http://www.bbc.com/news/w(...)inkname=news_central
Van mij hoeven ze niet allemaal weg. Mijn shoarmaboer mag blijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik word wel moe van mensen die direct roepen dat alle moslims moeten vertrekken
twitter:AriejanKorteweg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:43:28Hier hele interview (2013) met Charb van Charlie Hebdo.'Meer kans op fietsongeluk dan terroristische aanslag.' http://t.co/gTrOACTzW7 reageer retweet
Strava > moslimterroristenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-verachten~a3373039/twitter:AriejanKorteweg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:43:28Hier hele interview (2013) met Charb van Charlie Hebdo.'Meer kans op fietsongeluk dan terroristische aanslag.' http://t.co/gTrOACTzW7 reageer retweet
De wapenkeus is ook erg gta: kalashnikovs en een raketwerper.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De terroristen stappen even uit de auto om op de politie te schieten. Krijg er een beetje een GTA gevoel van.
In 2012 ook al een aanslag daar.twitter:AriejanKorteweg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:47:16Profiel van Charlie Hebdo na vorige aanslag (2012): 'We gaan door waar anderen halt houden.' http://t.co/NrpKIlpBzW via @volkskrant reageer retweet
Daar is het toch al te laat voor, het enige waar je op kan hopen is dat ze liberaler zijn op het moment dat ze in de meerderheid zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik word wel moe van mensen die direct roepen dat alle moslims moeten vertrekken
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerlijk.
Alle Moslimhaters en Moslimfans komen erop afgerend.
+ Opperkleurderortunisten
Met of zonder censuurquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik speelde een uur geleden nog GTA.
OEH WAT KOMT HET DICHTBIJ
Damn, even headshot tijdens een sprintquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)57&id=562346056&_rdr
Wow, ziek.
Als je ook die foto ziet hoe ze vanuit de schouder met die mitrailleurs staan te schieten. Dit is de eerste terugkomactie uit syrie. 100%quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Damn, even headshot tijdens een sprint
Zijn geen mitrailleurs, maar goed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ook die foto ziet hoe ze vanuit de schouder met die mitrailleurs staan te schieten. Dit is de eerste terugkomactie uit syrie. 100%
Zal niet de laatste zijn.
Misschien moeten we Joris Linssen er op afsturen als ze aankomen op Schipholquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ook die foto ziet hoe ze vanuit de schouder met die mitrailleurs staan te schieten. Dit is de eerste terugkomactie uit syrie. 100%
Zal niet de laatste zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat godverdomme te eten, te ziek.
Een weerloze man (politieagent?) die op de grond ligt en om genade smeekt dwars door zijn hoofd schieten.... nee niks te zienquote:
Zie je ook in een gemiddelde filmquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een weerloze man (politieagent?) die op de grond ligt en om genade smeekt dwars door zijn hoofd schieten.... nee niks te zien
Je bedoelt Amerika?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
Genoeg over die aanslagen gehad. Ik stel voor dat we het weer gaan hebben over de grootste bedreiging van onze maatschappij: Rusland.
Het gaat toch ook om inleving in deze. Een moeder ziet haar zoon daar op straat liggen en die wordt als een hont afgemaakt. Live. En het is echt. Ziek.quote:
gewoon volledig afgestomptquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
*Kijk mij eens lekker hard zijn*
Zoiets gebeurd dagelijks, er mee zitten moet je niet doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om inleving in deze. Een moeder ziet haar zoon daar op straat liggen en die wordt als een hont afgemaakt. Live. En het is echt. Ziek.
Dit is niet dagelijks DP. Dat weet jij ook best.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoiets gebeurd dagelijks, er mee zitten moet je niet doen.
Dit is wel dagelijks, je moet je oogkleppen afdoen en verder dan alleen in europa kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is niet dagelijks DP. Dat weet jij ook best.
Dit is niet okéquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
Waar is onze Parijs kenner Johannes op het moment dat we hem nodig hebben?
Waarom?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is wel dagelijks, je moet je oogkleppen afdoen en verder dan alleen in europa kijken.
In Japan gebeurt dit niet anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is wel dagelijks, je moet je oogkleppen afdoen en verder dan alleen in europa kijken.
Vrede zij met jou Styloquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:50 schreef mrstylo het volgende:
Gaat goed met mij. Maak jullie geen zorgen
Heb de beelden gezien net. Echt ziek gewoonquote:
Dagelijks worden mensen afgeslacht alsof het een stuk vuil is, alleen gebeurd dat veilig buiten de Europese grenzen, nu ziet men het voor het eerst op eigen grond en dan is het gelijk medeleven tonen, terwijl tientallen anderen dagelijks hetzelfde lot ondergaan maar niks over hoort, dus dan is het nogal niet fair om dit wel vol in de spotlight te zetten en de anderen niet.quote:
Vind je het echt gek dat mensen het erger vinden als het dichterbij gebeurt? Dat is vrij stomquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dagelijks worden mensen afgeslacht alsof het een stuk vuil is, alleen gebeurd dat veilig buiten de Europese grenzen, nu ziet men het voor het eerst op eigen grond en dan is het gelijk medeleven tonen, terwijl tientallen anderen dagelijks hetzelfde lot ondergaan maar niks over hoort, dus dan is het nogal niet fair om dit wel vol in de spotlight te zetten en de anderen niet.
Hopelijk leg ik het goed uit, zal wel niet.
Dit geweld gaat natuurlijk averechts werken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb de beelden gezien net. Echt ziek gewoon
Nou als in het binnen de EU gebeurt is het wel iets anders dan in het M-O ja. Gek hé?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dagelijks worden mensen afgeslacht alsof het een stuk vuil is, alleen gebeurd dat veilig buiten de Europese grenzen, nu ziet men het voor het eerst op eigen grond en dan is het gelijk medeleven tonen, terwijl tientallen anderen dagelijks hetzelfde lot ondergaan maar niks over hoort, dus dan is het nogal niet fair om dit wel vol in de spotlight te zetten en de anderen niet.
Hopelijk leg ik het goed uit, zal wel niet.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit geweld gaat natuurlijk averechts werken.
Jij en ik kiezen gelukkig voor het pad van vrede
Racistquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat wij alle culturen accepteren behalve de joden, vooral die uit Amsterdam
Omdat het niet klopte..quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat wij alle culturen accepteren behalve de joden, vooral die uit Amsterdam
Is Groningen nog wel veilig? Ik ga denk ik emigreren dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is trouwens in hetzelfde arrondissement als de bar waar ik opperkleurder heen wilde sturen. Zo komt het allemaal erg dichtbij.
Ik ben wel wezen eten bij Bofinger, dat zit daar ook om de hoek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is trouwens in hetzelfde arrondissement als de bar waar ik opperkleurder heen wilde sturen. Zo komt het allemaal erg dichtbij.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng__Groningen__.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is Groningen nog wel veilig? Ik ga denk ik emigreren dan.
Januari 2014, goede post Alba!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng__Groningen__.html
Criminele aanslagen hier, enorme slangenkuil dit
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:02 schreef Saind het volgende:
Misschien moet ik het meldpunt discriminatie internet weer eens inschakelen.
Zijn ze nog op de vlucht?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alle wereldleiders hebben laten weten dat ze het heel kut vinden allemaal, nu graag weer nieuws over waar die 2 gozerts naartoe zijn gevlucht.
Maakt het wel pijnlijk voor mij dat je niet even een paar haltes verder bent uitgestapt om naar mijn tip te luisteren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben wel wezen eten bij Bofinger, dat zit daar ook om de hoek.
Het zijn er toch 3?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alle wereldleiders hebben laten weten dat ze het heel kut vinden allemaal, nu graag weer nieuws over waar die 2 gozerts naartoe zijn gevlucht.
Mijn excuses. Op dat moment heb ik er helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakt het wel pijnlijk voor mij dat je niet even een paar haltes verder bent uitgestapt om naar mijn tip te luisteren.
In Nederland zou nu iedere C4 of elke andere willekeurige kleine zwarte auto aangevallen worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja, ze hebben een voetganger aangereden bij het wegrijden schijnt
Ziek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet op de vlucht, maar gevluchtquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. En volgens mij weet niemand waar ze zijn.
Ze zijn wel doelbewust, politie en journalisten schieten ze op, de rest laten ze met rust.quote:
Die auto hebben ze al gedropt en als laatste gezien bij een metrostation.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zitten al lang thuis op de bank hun volgende aanslag te beramen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
vast wel, camera's hangen er in de stad mag ik hopenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien moet dat nog komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zijn wel doelbewust, politie en journalisten schieten ze op, de rest laten ze met rust.
Hoe ziek het ook is, het had erger kunnen wezen.
Maak niet je excuses aan mij, maar aan het bier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn excuses. Op dat moment heb ik er helemaal niet meer aan gedacht.
Breivik deed dat beter. In feite doen blanken dus alles beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zijn wel doelbewust, politie en journalisten schieten ze op, de rest laten ze met rust.
Allemaal best goed gepland ja. Best engquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze gaan het toch niet overleven, dus gaan zo nog meer doden makenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zitten al lang thuis op de bank hun volgende aanslag te beramen.
Dat komt pas als er copycats komen. Dit waren profs, amateurs schieten op alles wat beweegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien moet dat nog komen.
en die schieten mis ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat komt pas als er copycats komen. Dit waren profs, amateurs schieten op alles wat beweegt.
Tuurlijk kunnen ze dit wel overleven. Is niet dat ze enorm opvallen in een stad als Parijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allemaal best goed gepland ja. Best eng
[..]
Ze gaan het toch niet overleven, dus gaan zo nog meer doden maken
Haha, wat hadden die gedaan dan? De stad platgebombardeerd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Amerikanen hadden al extreme maatregelen genomen. Die mannen zijn ondertussen Parijs wel uit
Die Fransen moeten ook lunchenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Amerikanen hadden al extreme maatregelen genomen. Die mannen zijn ondertussen Parijs wel uit
Nee, in ieder geval een enorme klopjacht. Voorzover nog rustig in Parijsquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haha, wat hadden die gedaan dan? De stad platgebombardeerd?
Je moet het niet onderschatten hoor. Die terrorist die mensen aanviel bij de Joodse Museum werd ook opgepakt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dit wel overleven. Is niet dat ze enorm opvallen in een stad als Parijs.
Die was duidelijk herkenbaar, heb van deze mensen nog geen goede foto gezien. Kan iedereen zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het niet onderschatten hoor. Die terrorist die mensen aanviel bij de Joodse Museum werd ook opgepakt.
Ja oke dat is waar. Ff afwachten dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die was duidelijk herkenbaar, heb van deze mensen nog geen goede foto gezien. Kan iedereen zijn.
Dus dat, wat is er makkelijker dan als rechtsextremist dan onherkenbaar Allahu Akhbar roepend mensen neerknallen. Je kan dan mooi meeliften op de groeiende haat/angst tov moslims.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die was duidelijk herkenbaar, heb van deze mensen nog geen goede foto gezien. Kan iedereen zijn.
3 nieuwsheli's die ze volgenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
In NWS waren mensen serieus boos omdat de NOS hier sprak van "mogelijke" moslimterroristen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, wat is er makkelijker dan als rechtsextremist dan onherkenbaar Allahu Akhbar roepend mensen neerknallen. Je kan dan mooi meeliften op de groeiende haat/angst tov moslims.
Maar goed, het kunnen evengoed wél gewoon moslims zijn.
Het interesseert me niet wie het waren, zolang ze maar gepakt en gestraft worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
In NWS waren mensen serieus boos omdat de NOS hier sprak van "mogelijke" moslimterroristen.
Mensen zijn zo makkelijk op te ruien
ja is het ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wie het waren, zolang ze maar gepakt en gestraft worden.
Dat. Oppakken die klootzakken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wie het waren, zolang ze maar gepakt en gestraft worden.
Het leek alsof ik naar gameplay beelden zat te kijken, echt onwerkelijk. (En nee, ik heb niks tegen games)quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
ja is het ook
heftige beelden van die agent die om genade smeekt en ze zo door zijn kop knallen.
Games verbieden, niet de islam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het leek alsof ik naar gameplay beelden zat te kijken, echt onwerkelijk. (En nee, ik heb niks tegen games)
Bekeer je tot het Atheïsme.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef mrstylo het volgende:
Een week lang gaan alle tatta's mijn mening hierover vragen
Beetje met ze fokken en zeggen dat het te verwachten was.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef mrstylo het volgende:
Dan blijven ze het doen hoorquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje met ze fokken en zeggen dat het te verwachten was.
Mensen laten sporen na, je hebt geen gezicht nodig. Deze daders hebben hiervoor ook (digitaal) research moeten doen, in de straat polsen, wapens regelen etc etc. Je komt hier echt niet mee weg hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is je mening hierover?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg moorden/aanslagen nog niet opgelost. De wereld is groot he en als ze snel naar een land gaan met een voor hun gunstig regime doet niemand ze meer wat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mensen laten sporen na, je hebt geen gezicht nodig. Deze daders hebben hiervoor ook (digitaal) research moeten doen, in de straat polsen, wapens regelen etc etc. Je komt hier echt niet mee weg hoor.
Als je net had opgelet weet je dat stylo en ik geweld veroordelen en dat wij het pad van de vrede bewandelen.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter deze mening
Wij zitten ook altijd op 1 lijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind deze foto's tamelijk bloot en daarmee tegen mijn geloofsregels indruisen. Zou je ze kunnen verwijderen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nog gefeliciteerd hequote:Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Droneaanval erop dit dat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg moorden/aanslagen nog niet opgelost. De wereld is groot he en als ze snel naar een land gaan met een voor hun gunstig regime doet niemand ze meer wat.
inb4: woorden en beelden kunnen ook pijn doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef mrstylo het volgende:
http://www.speld.nl/2015/01/07/geen-doden-bij-satirische-aanval/
Dit is Stylo zijn vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind deze foto's tamelijk bloot en daarmee tegen mijn geloofsregels indruisen. Zou je ze kunnen verwijderen?
Thx broeder!quote:
Ik eet niet thuisquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik gok dat Saind vanavond ratatouille eet.
Nu wil ik er ook 1...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef Saind het volgende:
Mi gaddo dit ding is echt komisch scherp
Wat kost zo'n mes?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eet niet thuisOverweeg serieus m'n mes mee te nemen
Dat is niet mijn probleem, dat mag mijn vrouw uitzoeken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel moeilijk met afwassen, m'n borstel heeft geen haren meer
Maar ik kan me scheren met dit ding. Dat kun jij vast nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Te duur, heb een paar jaar terug een hele set gekocht voor 3 tientjes. Snijdt ook prima.
Ik hier in Brussel voor 15 euro een setje op de markt. Na 5 keer gebruiken was de punt omgebogen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Te duur, heb een paar jaar terug een hele set gekocht voor 3 tientjes. Snijdt ook prima.
Heb al mijn keukenspul (pannen enzo) uit de Sola fabriekswinkel. Voor normaal gebruik echt meer dan prima qua prijs/kwaliteit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hier in Brussel voor 15 euro een setje op de markt. Na 5 keer gebruiken was de punt omgebogen...
Ik weet alleen dat mijn servies Jesper Cochran Wedgewood is, voor de rest heb ik geen idee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb al mijn keukenspul (pannen enzo) uit de Sola fabriekswinkel. Voor normaal gebruik echt meer dan prima qua prijs/kwaliteit.
Ikea en Hema.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat mijn servies Jesper Cochran Wedgewood is, voor de rest heb ik geen idee.
Nee bij mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij mij? Geen idee, ik dacht het niet. Kan ook voor een deel gewoon Action zijn.
Ga er nou maar niet mee spelen voordat je je username in scarface moet veranderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar ik kan me scheren met dit ding. Dat kun jij vast niet
Of gewoon live bij Fox.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Messie iedere zondagmorgen bij MOTD![]()
Genot.
Dode mensen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
Zo, die moslims hebben bereikt wat ze willen
Komt wel slecht uit dat het geld er nog niet is net op het moment dat Messi te koop staat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
ADO Den Haag hoeft niet meer te hopen op de komst van zowel Ruben Schaken als Guyon Fernandez. De Hagenaars ondervinden de gevolgen van de vertraging van de eventuele overname door het Chinese United Vansen.
Dat zelfs de grootste linkse goedmensen er niet meer omheen kunnen dat de religie van vrede alles behalve vrede wil.quote:
Chelsea gaat hem toch wel bij ons stallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt wel slecht uit dat het geld er nog niet is net op het moment dat Messi te koop staat.
Het zou ook mijn keus niet geweest zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat dat dan over de rug van meerdere doden en gewonden moet.
Ik hou nog steeds rekening met een false flag actie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zelfs de grootste linkse goedmensen er niet meer omheen kunnen dat de religie van vrede alles behalve vrede wil.
Ik niet meer. Zelfs de NOS heeft het over moslims..En dat zegt heel wat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds rekening met een false flag actie.
whuahahahaquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:15 schreef whuahahaha het volgende:
messi wilt snel weer prijzen winnen
de clubs die dat het meeste kunnen garanderen zijn bayern en chelsea
het liefst had ik hem bij united gezien
Hoeveel punten staat Barca achter op Real? 3?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:15 schreef whuahahaha het volgende:
messi wilt snel weer prijzen winnen
de clubs die dat het meeste kunnen garanderen zijn bayern en chelsea
het liefst had ik hem bij united gezien
Ok, ik heb de updates niet meer gevolgd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik niet meer. Zelfs de NOS heeft het over moslims..En dat zegt heel wat.
1, maar Real heeft 1 wedstrijd minder gespeeld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel punten staat Barca achter op Real? 3?
bij barca kan het ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel punten staat Barca achter op Real? 3?
Heb je het nieuws wel een beetje meegekregen? Barcelona is een tikkende tijdbom zoals het er nu voorstaat met Messi als een van de slachtoffersquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:19 schreef whuahahaha het volgende:
[..]
ik denk dat er wel degelijk iets aan de hand is
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik heb de updates niet meer gevolgd.
Holland en belgie niet genoemdquote:Jacques Myard, French MP with opposition party UMP, said: "We knew something would happen. The (security) services used to say to us it's not if but when and where. We know that we are at war. The Western nations - like Britain, France, Germany - we are at war."
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Holland en belgie niet genoemd
We stellen ook niks voor uiteindelijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ze de Koerden als bondgenoot gaan zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Bij Don daar in buurt geldt de sharia alquote:
onbegrijpelijk hoe ze te werk gaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je het nieuws wel een beetje meegekregen? Barcelona is een tikkende tijdbom zoals het er nu voorstaat met Messi als een van de slachtoffers
Wat wil je dan ook met een ex-TD die geld door het toilet spoelt, een trainer die tactisch onbekwaam is en een voorzitter die niks kan. De enige kans om de boel nog te redden is voor de zomer verkiezingen af te dwingen en Laporta aan het roer te zettenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef whuahahaha het volgende:
[..]
onbegrijpelijk hoe ze te werk gaan
Volgens mij woont Don in het Wassenaar van Belgie dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij Don daar in buurt geldt de sharia al
Brusselquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij woont Don in het Wassenaar van Belgie dus dat zal wel meevallen.
Nee. Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je het nieuws wel een beetje meegekregen? Barcelona is een tikkende tijdbom zoals het er nu voorstaat met Messi als een van de slachtoffers
Weten jullie wie er in Wassenaar op school zit?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij woont Don in het Wassenaar van Belgie dus dat zal wel meevallen.
Stinho?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weten jullie wie er in Wassenaar op school zit?
Heeft er ook een app. toch?quote:
Er staat al een tijdje druk op de positie van Luis Enrique, Zubizaretta (intussen weg) en Bartomeu. Voor het potje uit bij Sociedad is eigenlijk de bom gebarsten tussen Messi en Enrique, omdat Sociedad uit traditioneel lastig is en Enrique het nodig vond om zowel Neymar als Messi op de bank te houden.quote:
Klinkt best spannendquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Er staat al een tijdje druk op de positie van Luis Enrique, Zubizaretta (intussen weg) en Bartomeu. Voor het potje uit bij Sociedad is eigenlijk de bom gebarsten tussen Messi en Enrique, omdat Sociedad uit traditioneel lastig is en Enrique het nodig vond om zowel Neymar als Messi op de bank te houden.
Daar is niet erg positief op gereageerd door de buitenwacht en heeft de druk enkel vergroot. Om zijn eigen hachje te redden heeft Bartomeu gewoon Zubizaretta ontslagen. Die man was compleet incapabel, maar Bartomeu ontsloeg hem enkel om zijn gezichtsverlies te beperken. Hij moet tenslotte ook zelf conclusies gaan trekken als er weer een trainer uit moet.
Ondertussen is Messi flink ontevreden door wat er onder Enrique gebeurt i.c.m. verschillende dingen die hem al niet aanstonden, hij is bijvoorbeeld Chelsea, Thibaut Courtois en Filipe Luis gaan volgen op Instagram, bovenop de verschillende geruchten de afgelopen weken dat hij wel eens zou kunnen vertrekken. Die geruchtenmolen draait volop.
Ondertussen proberen mensen die wel van de club houden er alles aan te doen het te redden door presidentsverkiezingen af te dwingen voor de zomer en weer de juiste mensen op de juiste plek te zetten.
Het is echt een grote klerezooi en de vraag is wanneer er serieus wat gebeurt.
De grote vraag is of het roer om kan voordat het te laat is en dat wordt een best problematisch verhaal door het systeem bij Spaanse voetbalclubs.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door dit geklets over Brussel heb ik zin in een Lambic.
Het is al te laatquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Sked het volgende:
[..]
De grote vraag is of het roer om kan voordat het te laat is en dat wordt een best problematisch verhaal door het systeem bij Spaanse voetbalclubs.
Nee, want bij de club zitten de mensen die hij weg wilt hebben. Hij is met oa Laporta bezig om een nieuwe president te regelenquote:
ik weet hetquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, want bij de club zitten de mensen die hij weg wilt hebben. Hij is met oa Laporta bezig om een nieuwe president te regelen
linkquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol. Een opmerking op Twitter over een tweet van Geert Wilders en je krijgt miljoenen reacties dat je links tuig bent. ;
quote:
Lees die reacties daaronder, genot.twitter:Cocuiseengod twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:57:05@geertwilderspvv Greet wil meer onschuldige doden en meer leed, goed bezig met je ''het is oorlog'' #CharlieHebdo #PVV reageer retweet
Op dit moment is het ook niet slim om te gaan trollen stijn. Afgezien van het feit dat PVV redelijk links is natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol. Een opmerking op Twitter over een tweet van Geert Wilders en je krijgt miljoenen reacties dat je links tuig bent. ;
Ik troll oprecht niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op dit moment is het ook niet slim om te gaan trollen stijn. Afgezien van het feit dat PVV redelijk links is natuurlijk.
Ik moet zeker een twitter account hebben om de reactie te kunnen lezen?quote:
Zag maar 1 reactie. Maar ik snap twitter niet. Zag wel dat Geert dit geretweet heeft:quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Lees die reacties daaronder, genot.twitter:Cocuiseengod twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:57:05@geertwilderspvv Greet wil meer onschuldige doden en meer leed, goed bezig met je ''het is oorlog'' #CharlieHebdo #PVV reageer retweet
Nee, ik kon het ook lezen. Er stond links stuk tuig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet zeker een twitter account hebben om de reactie te kunnen lezen?
Is hij vaak lam?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag maar 1 reactie. Maar ik snap twitter niet. Zag wel dat Geert dit geretweet heeft:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik kon het ook lezen. Er stond links stuk tuig.
Ik klikte nergens op, kwam vanaf jouw link.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je klikt niet op het juiste, denk ik.
Wie is dan met wie in oorlog?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:18 schreef Sked het volgende:
Ontkennen dat er oorlog is na alle recente gebeurtenissen
Definieer oorlog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:18 schreef Sked het volgende:
Ontkennen dat er oorlog is na alle recente gebeurtenissen
Ik denk meer dat we richting een soort Europees Noord-Ierland gaan. Was dat een oorlog?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie is dan met wie in oorlog?
IS met zo ongeveer alles wat IS niet aanhangt. Je zou het, na de gebeurtenissen van vanochtend, zelfs breder kunnen trekken naar radicale moslims in het algemeen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie is dan met wie in oorlog?
Protestanten tegen Katholieken, Oorlog is een strijd tussen 2 volken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk meer dat we richting een soort Europees Noord-Ierland gaan. Was dat een oorlog?
Ik ben niet in oorlog met IS hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef Sked het volgende:
[..]
IS met zo ongeveer alles wat IS niet aanhangt. Je zou het, na de gebeurtenissen van vanochtend, zelfs breder kunnen trekken naar radicale moslims in het algemeen.
Is dat zo? Burgeroorlogen? N vs Z korea?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Protestanten tegen Katholieken, Oorlog is een strijd tussen 2 volken.
Belangrijker is of zij vinden dat ze in oorlog zijn met jou.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet in oorlog met IS hoor.
Nee, omdat je niet in het leger zit. Alleen gezien de daden van IS de afgelopen tijd en de reactie van het westen hierop mag je langzamerhand toch gaan spreken van oorlog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet in oorlog met IS hoor.
bingoquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belangrijker is of zij vinden dat ze in oorlog zijn met jou.
In een burgeroorlog zijn er ook 2 specifieke groepen mensen (volken) die tegen elkaar strijden. Idem voor Korea.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat zo? Burgeroorlogen? N vs Z korea?
Ik moet de eerste IS strijder nog vinden die mij de oorlog verklaart.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belangrijker is of zij vinden dat ze in oorlog zijn met jou.
Misschien voel je het als ze straks een aanslag in Amsterdam plegenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet de eerste IS strijder nog vinden die mij de oorlog verklaart.
Ga de schilderswijk in en verbrandt een IS vlagquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan provoceer ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga de schilderswijk in en verbrandt een IS vlag
Je bent toch regelmatig in Brussel? Neem je dan net als veel eurocraten de Thalys? Makkelijk doelwit hequote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Opperkleurder geeft weinig om amsterdam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien voel je het als ze straks een aanslag in Amsterdam plegen
opperkleuder wacht totdat er een IS strijder bij hem aan komt bellen om de oorlog te verklarenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga de schilderswijk in en verbrandt een IS vlag
Parijs of Amsterdam maakt weinig verschil voor mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien voel je het als ze straks een aanslag in Amsterdam plegen
Of via een groeps-appje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:29 schreef Sked het volgende:
[..]
opperkleuder wacht totdat er een IS strijder bij hem aan komt bellen om de oorlog te verklaren
Breng ze even op een idee Donquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent toch regelmatig in Brussel? Neem je dan net als veel eurocraten de Thalys? Makkelijk doelwit he
Als ik de Sharia goed heb geïnterpreteerd is het feit dat Opper geen moslim is al een rede om hem te doden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:29 schreef Sked het volgende:
[..]
opperkleuder wacht totdat er een IS strijder bij hem aan komt bellen om de oorlog te verklaren
quote:Ali El Brahimi heeft een nieuwe groep aangemaakt: Dood aan alle infidels!
Je bent toegevoegd...
Oke Geert.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Die overheid van ons neemt ook maar geen standpunt in. Met hun ''ISLAM IS LIEFDE EN VREDE'' komt niemand in dit land een steek verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |