Het is al te laatquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:50 schreef Sked het volgende:
[..]
De grote vraag is of het roer om kan voordat het te laat is en dat wordt een best problematisch verhaal door het systeem bij Spaanse voetbalclubs.
Nee, want bij de club zitten de mensen die hij weg wilt hebben. Hij is met oa Laporta bezig om een nieuwe president te regelenquote:
ik weet hetquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, want bij de club zitten de mensen die hij weg wilt hebben. Hij is met oa Laporta bezig om een nieuwe president te regelen
linkquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol. Een opmerking op Twitter over een tweet van Geert Wilders en je krijgt miljoenen reacties dat je links tuig bent. ;
quote:
Lees die reacties daaronder, genot.twitter:Cocuiseengod twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:57:05@geertwilderspvv Greet wil meer onschuldige doden en meer leed, goed bezig met je ''het is oorlog'' #CharlieHebdo #PVV reageer retweet
Op dit moment is het ook niet slim om te gaan trollen stijn. Afgezien van het feit dat PVV redelijk links is natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol. Een opmerking op Twitter over een tweet van Geert Wilders en je krijgt miljoenen reacties dat je links tuig bent. ;
Ik troll oprecht niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op dit moment is het ook niet slim om te gaan trollen stijn. Afgezien van het feit dat PVV redelijk links is natuurlijk.
Ik moet zeker een twitter account hebben om de reactie te kunnen lezen?quote:
Zag maar 1 reactie. Maar ik snap twitter niet. Zag wel dat Geert dit geretweet heeft:quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Lees die reacties daaronder, genot.twitter:Cocuiseengod twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:57:05@geertwilderspvv Greet wil meer onschuldige doden en meer leed, goed bezig met je ''het is oorlog'' #CharlieHebdo #PVV reageer retweet
Nee, ik kon het ook lezen. Er stond links stuk tuig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet zeker een twitter account hebben om de reactie te kunnen lezen?
Is hij vaak lam?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag maar 1 reactie. Maar ik snap twitter niet. Zag wel dat Geert dit geretweet heeft:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik kon het ook lezen. Er stond links stuk tuig.
Ik klikte nergens op, kwam vanaf jouw link.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je klikt niet op het juiste, denk ik.
Wie is dan met wie in oorlog?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:18 schreef Sked het volgende:
Ontkennen dat er oorlog is na alle recente gebeurtenissen
Definieer oorlog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:18 schreef Sked het volgende:
Ontkennen dat er oorlog is na alle recente gebeurtenissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |