Misschien moeten we Joris Linssen er op afsturen als ze aankomen op Schipholquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ook die foto ziet hoe ze vanuit de schouder met die mitrailleurs staan te schieten. Dit is de eerste terugkomactie uit syrie. 100%
Zal niet de laatste zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat godverdomme te eten, te ziek.
Een weerloze man (politieagent?) die op de grond ligt en om genade smeekt dwars door zijn hoofd schieten.... nee niks te zienquote:
Zie je ook in een gemiddelde filmquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een weerloze man (politieagent?) die op de grond ligt en om genade smeekt dwars door zijn hoofd schieten.... nee niks te zien
Je bedoelt Amerika?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
Genoeg over die aanslagen gehad. Ik stel voor dat we het weer gaan hebben over de grootste bedreiging van onze maatschappij: Rusland.
Het gaat toch ook om inleving in deze. Een moeder ziet haar zoon daar op straat liggen en die wordt als een hont afgemaakt. Live. En het is echt. Ziek.quote:
gewoon volledig afgestomptquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
*Kijk mij eens lekker hard zijn*
Zoiets gebeurd dagelijks, er mee zitten moet je niet doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om inleving in deze. Een moeder ziet haar zoon daar op straat liggen en die wordt als een hont afgemaakt. Live. En het is echt. Ziek.
Dit is niet dagelijks DP. Dat weet jij ook best.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoiets gebeurd dagelijks, er mee zitten moet je niet doen.
Dit is wel dagelijks, je moet je oogkleppen afdoen en verder dan alleen in europa kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is niet dagelijks DP. Dat weet jij ook best.
Dit is niet okéquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
Waar is onze Parijs kenner Johannes op het moment dat we hem nodig hebben?
Waarom?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is wel dagelijks, je moet je oogkleppen afdoen en verder dan alleen in europa kijken.
In Japan gebeurt dit niet anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is wel dagelijks, je moet je oogkleppen afdoen en verder dan alleen in europa kijken.
Vrede zij met jou Styloquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:50 schreef mrstylo het volgende:
Gaat goed met mij. Maak jullie geen zorgen
Heb de beelden gezien net. Echt ziek gewoonquote:
Dagelijks worden mensen afgeslacht alsof het een stuk vuil is, alleen gebeurd dat veilig buiten de Europese grenzen, nu ziet men het voor het eerst op eigen grond en dan is het gelijk medeleven tonen, terwijl tientallen anderen dagelijks hetzelfde lot ondergaan maar niks over hoort, dus dan is het nogal niet fair om dit wel vol in de spotlight te zetten en de anderen niet.quote:
Vind je het echt gek dat mensen het erger vinden als het dichterbij gebeurt? Dat is vrij stomquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dagelijks worden mensen afgeslacht alsof het een stuk vuil is, alleen gebeurd dat veilig buiten de Europese grenzen, nu ziet men het voor het eerst op eigen grond en dan is het gelijk medeleven tonen, terwijl tientallen anderen dagelijks hetzelfde lot ondergaan maar niks over hoort, dus dan is het nogal niet fair om dit wel vol in de spotlight te zetten en de anderen niet.
Hopelijk leg ik het goed uit, zal wel niet.
Dit geweld gaat natuurlijk averechts werken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb de beelden gezien net. Echt ziek gewoon
Nou als in het binnen de EU gebeurt is het wel iets anders dan in het M-O ja. Gek hé?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dagelijks worden mensen afgeslacht alsof het een stuk vuil is, alleen gebeurd dat veilig buiten de Europese grenzen, nu ziet men het voor het eerst op eigen grond en dan is het gelijk medeleven tonen, terwijl tientallen anderen dagelijks hetzelfde lot ondergaan maar niks over hoort, dus dan is het nogal niet fair om dit wel vol in de spotlight te zetten en de anderen niet.
Hopelijk leg ik het goed uit, zal wel niet.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit geweld gaat natuurlijk averechts werken.
Jij en ik kiezen gelukkig voor het pad van vrede
Racistquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat wij alle culturen accepteren behalve de joden, vooral die uit Amsterdam
Omdat het niet klopte..quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat wij alle culturen accepteren behalve de joden, vooral die uit Amsterdam
Is Groningen nog wel veilig? Ik ga denk ik emigreren dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is trouwens in hetzelfde arrondissement als de bar waar ik opperkleurder heen wilde sturen. Zo komt het allemaal erg dichtbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |