quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
kantoortijd, alleen gekleed![]()
[ afbeelding ]
quote:
De kans dat het een ontevreden lezer was die zijn magazine een dag later dan normaal in de bus kreeg acht ik onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, gelijk wordt de Moslimkaart getrokken in NWS, genot.
Dat is niet zo gek toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, gelijk wordt de Moslimkaart getrokken in NWS, genot.
Het is vandaag de uitgavedag van Charlie Hebdo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kans dat het een ontevreden lezer was die zijn magazine een dag later dan normaal in de bus kreeg acht ik onwaarschijnlijk.
Het kan toch ook zijn dat de editie van vorige week te laat was, maar die persoon eerst aan een geweer moest komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is vandaag de uitgavedag van Charlie Hebdo.
Het zijn er al 2 nu. Met kalashnikovs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het kan toch ook zijn dat de editie van vorige week te laat was, maar die persoon eerst aan een geweer moest komen.
Ze komen nooit alleenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zijn er al 2 nu. Met kalashnikovs.
Gebruik dan een Franse site als:quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:38 schreef Saind het volgende:
http://www.bbc.com/news/w(...)inkname=news_central
Van mij hoeven ze niet allemaal weg. Mijn shoarmaboer mag blijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik word wel moe van mensen die direct roepen dat alle moslims moeten vertrekken
twitter:AriejanKorteweg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:43:28Hier hele interview (2013) met Charb van Charlie Hebdo.'Meer kans op fietsongeluk dan terroristische aanslag.' http://t.co/gTrOACTzW7 reageer retweet
Strava > moslimterroristenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-verachten~a3373039/twitter:AriejanKorteweg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:43:28Hier hele interview (2013) met Charb van Charlie Hebdo.'Meer kans op fietsongeluk dan terroristische aanslag.' http://t.co/gTrOACTzW7 reageer retweet
De wapenkeus is ook erg gta: kalashnikovs en een raketwerper.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De terroristen stappen even uit de auto om op de politie te schieten. Krijg er een beetje een GTA gevoel van.
In 2012 ook al een aanslag daar.twitter:AriejanKorteweg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:47:16Profiel van Charlie Hebdo na vorige aanslag (2012): 'We gaan door waar anderen halt houden.' http://t.co/NrpKIlpBzW via @volkskrant reageer retweet
Daar is het toch al te laat voor, het enige waar je op kan hopen is dat ze liberaler zijn op het moment dat ze in de meerderheid zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik word wel moe van mensen die direct roepen dat alle moslims moeten vertrekken
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerlijk.
Alle Moslimhaters en Moslimfans komen erop afgerend.
+ Opperkleurderortunisten
Met of zonder censuurquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik speelde een uur geleden nog GTA.
OEH WAT KOMT HET DICHTBIJ
Damn, even headshot tijdens een sprintquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)57&id=562346056&_rdr
Wow, ziek.
Als je ook die foto ziet hoe ze vanuit de schouder met die mitrailleurs staan te schieten. Dit is de eerste terugkomactie uit syrie. 100%quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Damn, even headshot tijdens een sprint
Zijn geen mitrailleurs, maar goed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ook die foto ziet hoe ze vanuit de schouder met die mitrailleurs staan te schieten. Dit is de eerste terugkomactie uit syrie. 100%
Zal niet de laatste zijn.
Misschien moeten we Joris Linssen er op afsturen als ze aankomen op Schipholquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ook die foto ziet hoe ze vanuit de schouder met die mitrailleurs staan te schieten. Dit is de eerste terugkomactie uit syrie. 100%
Zal niet de laatste zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat godverdomme te eten, te ziek.
Een weerloze man (politieagent?) die op de grond ligt en om genade smeekt dwars door zijn hoofd schieten.... nee niks te zienquote:
Zie je ook in een gemiddelde filmquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een weerloze man (politieagent?) die op de grond ligt en om genade smeekt dwars door zijn hoofd schieten.... nee niks te zien
Je bedoelt Amerika?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
Genoeg over die aanslagen gehad. Ik stel voor dat we het weer gaan hebben over de grootste bedreiging van onze maatschappij: Rusland.
Het gaat toch ook om inleving in deze. Een moeder ziet haar zoon daar op straat liggen en die wordt als een hont afgemaakt. Live. En het is echt. Ziek.quote:
gewoon volledig afgestomptquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
*Kijk mij eens lekker hard zijn*
Zoiets gebeurd dagelijks, er mee zitten moet je niet doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om inleving in deze. Een moeder ziet haar zoon daar op straat liggen en die wordt als een hont afgemaakt. Live. En het is echt. Ziek.
Dit is niet dagelijks DP. Dat weet jij ook best.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoiets gebeurd dagelijks, er mee zitten moet je niet doen.
Dit is wel dagelijks, je moet je oogkleppen afdoen en verder dan alleen in europa kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is niet dagelijks DP. Dat weet jij ook best.
Dit is niet okéquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
Waar is onze Parijs kenner Johannes op het moment dat we hem nodig hebben?
Waarom?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is wel dagelijks, je moet je oogkleppen afdoen en verder dan alleen in europa kijken.
In Japan gebeurt dit niet anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is wel dagelijks, je moet je oogkleppen afdoen en verder dan alleen in europa kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |