Vrede zij met jou Styloquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:50 schreef mrstylo het volgende:
Gaat goed met mij. Maak jullie geen zorgen
Heb de beelden gezien net. Echt ziek gewoonquote:
Dagelijks worden mensen afgeslacht alsof het een stuk vuil is, alleen gebeurd dat veilig buiten de Europese grenzen, nu ziet men het voor het eerst op eigen grond en dan is het gelijk medeleven tonen, terwijl tientallen anderen dagelijks hetzelfde lot ondergaan maar niks over hoort, dus dan is het nogal niet fair om dit wel vol in de spotlight te zetten en de anderen niet.quote:
Vind je het echt gek dat mensen het erger vinden als het dichterbij gebeurt? Dat is vrij stomquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dagelijks worden mensen afgeslacht alsof het een stuk vuil is, alleen gebeurd dat veilig buiten de Europese grenzen, nu ziet men het voor het eerst op eigen grond en dan is het gelijk medeleven tonen, terwijl tientallen anderen dagelijks hetzelfde lot ondergaan maar niks over hoort, dus dan is het nogal niet fair om dit wel vol in de spotlight te zetten en de anderen niet.
Hopelijk leg ik het goed uit, zal wel niet.
Dit geweld gaat natuurlijk averechts werken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb de beelden gezien net. Echt ziek gewoon
Nou als in het binnen de EU gebeurt is het wel iets anders dan in het M-O ja. Gek hé?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dagelijks worden mensen afgeslacht alsof het een stuk vuil is, alleen gebeurd dat veilig buiten de Europese grenzen, nu ziet men het voor het eerst op eigen grond en dan is het gelijk medeleven tonen, terwijl tientallen anderen dagelijks hetzelfde lot ondergaan maar niks over hoort, dus dan is het nogal niet fair om dit wel vol in de spotlight te zetten en de anderen niet.
Hopelijk leg ik het goed uit, zal wel niet.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit geweld gaat natuurlijk averechts werken.
Jij en ik kiezen gelukkig voor het pad van vrede
Racistquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat wij alle culturen accepteren behalve de joden, vooral die uit Amsterdam
Omdat het niet klopte..quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat wij alle culturen accepteren behalve de joden, vooral die uit Amsterdam
Is Groningen nog wel veilig? Ik ga denk ik emigreren dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is trouwens in hetzelfde arrondissement als de bar waar ik opperkleurder heen wilde sturen. Zo komt het allemaal erg dichtbij.
Ik ben wel wezen eten bij Bofinger, dat zit daar ook om de hoek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is trouwens in hetzelfde arrondissement als de bar waar ik opperkleurder heen wilde sturen. Zo komt het allemaal erg dichtbij.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng__Groningen__.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is Groningen nog wel veilig? Ik ga denk ik emigreren dan.
Januari 2014, goede post Alba!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng__Groningen__.html
Criminele aanslagen hier, enorme slangenkuil dit
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:02 schreef Saind het volgende:
Misschien moet ik het meldpunt discriminatie internet weer eens inschakelen.
Zijn ze nog op de vlucht?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alle wereldleiders hebben laten weten dat ze het heel kut vinden allemaal, nu graag weer nieuws over waar die 2 gozerts naartoe zijn gevlucht.
Maakt het wel pijnlijk voor mij dat je niet even een paar haltes verder bent uitgestapt om naar mijn tip te luisteren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben wel wezen eten bij Bofinger, dat zit daar ook om de hoek.
Het zijn er toch 3?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alle wereldleiders hebben laten weten dat ze het heel kut vinden allemaal, nu graag weer nieuws over waar die 2 gozerts naartoe zijn gevlucht.
Mijn excuses. Op dat moment heb ik er helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakt het wel pijnlijk voor mij dat je niet even een paar haltes verder bent uitgestapt om naar mijn tip te luisteren.
In Nederland zou nu iedere C4 of elke andere willekeurige kleine zwarte auto aangevallen worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja, ze hebben een voetganger aangereden bij het wegrijden schijnt
Ziek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet op de vlucht, maar gevluchtquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. En volgens mij weet niemand waar ze zijn.
Ze zijn wel doelbewust, politie en journalisten schieten ze op, de rest laten ze met rust.quote:
Die auto hebben ze al gedropt en als laatste gezien bij een metrostation.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zitten al lang thuis op de bank hun volgende aanslag te beramen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
vast wel, camera's hangen er in de stad mag ik hopenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien moet dat nog komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zijn wel doelbewust, politie en journalisten schieten ze op, de rest laten ze met rust.
Hoe ziek het ook is, het had erger kunnen wezen.
Maak niet je excuses aan mij, maar aan het bier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn excuses. Op dat moment heb ik er helemaal niet meer aan gedacht.
Breivik deed dat beter. In feite doen blanken dus alles beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zijn wel doelbewust, politie en journalisten schieten ze op, de rest laten ze met rust.
Allemaal best goed gepland ja. Best engquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze gaan het toch niet overleven, dus gaan zo nog meer doden makenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zitten al lang thuis op de bank hun volgende aanslag te beramen.
Dat komt pas als er copycats komen. Dit waren profs, amateurs schieten op alles wat beweegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien moet dat nog komen.
en die schieten mis ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat komt pas als er copycats komen. Dit waren profs, amateurs schieten op alles wat beweegt.
Tuurlijk kunnen ze dit wel overleven. Is niet dat ze enorm opvallen in een stad als Parijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allemaal best goed gepland ja. Best eng
[..]
Ze gaan het toch niet overleven, dus gaan zo nog meer doden maken
Haha, wat hadden die gedaan dan? De stad platgebombardeerd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Amerikanen hadden al extreme maatregelen genomen. Die mannen zijn ondertussen Parijs wel uit
Die Fransen moeten ook lunchenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Amerikanen hadden al extreme maatregelen genomen. Die mannen zijn ondertussen Parijs wel uit
Nee, in ieder geval een enorme klopjacht. Voorzover nog rustig in Parijsquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haha, wat hadden die gedaan dan? De stad platgebombardeerd?
Je moet het niet onderschatten hoor. Die terrorist die mensen aanviel bij de Joodse Museum werd ook opgepakt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dit wel overleven. Is niet dat ze enorm opvallen in een stad als Parijs.
Die was duidelijk herkenbaar, heb van deze mensen nog geen goede foto gezien. Kan iedereen zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het niet onderschatten hoor. Die terrorist die mensen aanviel bij de Joodse Museum werd ook opgepakt.
Ja oke dat is waar. Ff afwachten dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die was duidelijk herkenbaar, heb van deze mensen nog geen goede foto gezien. Kan iedereen zijn.
Dus dat, wat is er makkelijker dan als rechtsextremist dan onherkenbaar Allahu Akhbar roepend mensen neerknallen. Je kan dan mooi meeliften op de groeiende haat/angst tov moslims.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die was duidelijk herkenbaar, heb van deze mensen nog geen goede foto gezien. Kan iedereen zijn.
3 nieuwsheli's die ze volgenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
In NWS waren mensen serieus boos omdat de NOS hier sprak van "mogelijke" moslimterroristen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, wat is er makkelijker dan als rechtsextremist dan onherkenbaar Allahu Akhbar roepend mensen neerknallen. Je kan dan mooi meeliften op de groeiende haat/angst tov moslims.
Maar goed, het kunnen evengoed wél gewoon moslims zijn.
Het interesseert me niet wie het waren, zolang ze maar gepakt en gestraft worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
In NWS waren mensen serieus boos omdat de NOS hier sprak van "mogelijke" moslimterroristen.
Mensen zijn zo makkelijk op te ruien
ja is het ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wie het waren, zolang ze maar gepakt en gestraft worden.
Dat. Oppakken die klootzakken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wie het waren, zolang ze maar gepakt en gestraft worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |