Ik ben wel wezen eten bij Bofinger, dat zit daar ook om de hoek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is trouwens in hetzelfde arrondissement als de bar waar ik opperkleurder heen wilde sturen. Zo komt het allemaal erg dichtbij.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng__Groningen__.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is Groningen nog wel veilig? Ik ga denk ik emigreren dan.
Januari 2014, goede post Alba!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng__Groningen__.html
Criminele aanslagen hier, enorme slangenkuil dit
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:02 schreef Saind het volgende:
Misschien moet ik het meldpunt discriminatie internet weer eens inschakelen.
Zijn ze nog op de vlucht?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alle wereldleiders hebben laten weten dat ze het heel kut vinden allemaal, nu graag weer nieuws over waar die 2 gozerts naartoe zijn gevlucht.
Maakt het wel pijnlijk voor mij dat je niet even een paar haltes verder bent uitgestapt om naar mijn tip te luisteren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben wel wezen eten bij Bofinger, dat zit daar ook om de hoek.
Het zijn er toch 3?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alle wereldleiders hebben laten weten dat ze het heel kut vinden allemaal, nu graag weer nieuws over waar die 2 gozerts naartoe zijn gevlucht.
Mijn excuses. Op dat moment heb ik er helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakt het wel pijnlijk voor mij dat je niet even een paar haltes verder bent uitgestapt om naar mijn tip te luisteren.
In Nederland zou nu iedere C4 of elke andere willekeurige kleine zwarte auto aangevallen worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja, ze hebben een voetganger aangereden bij het wegrijden schijnt
Ziek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet op de vlucht, maar gevluchtquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. En volgens mij weet niemand waar ze zijn.
Ze zijn wel doelbewust, politie en journalisten schieten ze op, de rest laten ze met rust.quote:
Die auto hebben ze al gedropt en als laatste gezien bij een metrostation.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zitten al lang thuis op de bank hun volgende aanslag te beramen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
vast wel, camera's hangen er in de stad mag ik hopenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |