Ik denk meer dat we richting een soort Europees Noord-Ierland gaan. Was dat een oorlog?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie is dan met wie in oorlog?
IS met zo ongeveer alles wat IS niet aanhangt. Je zou het, na de gebeurtenissen van vanochtend, zelfs breder kunnen trekken naar radicale moslims in het algemeen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie is dan met wie in oorlog?
Protestanten tegen Katholieken, Oorlog is een strijd tussen 2 volken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk meer dat we richting een soort Europees Noord-Ierland gaan. Was dat een oorlog?
Ik ben niet in oorlog met IS hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef Sked het volgende:
[..]
IS met zo ongeveer alles wat IS niet aanhangt. Je zou het, na de gebeurtenissen van vanochtend, zelfs breder kunnen trekken naar radicale moslims in het algemeen.
Is dat zo? Burgeroorlogen? N vs Z korea?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Protestanten tegen Katholieken, Oorlog is een strijd tussen 2 volken.
Belangrijker is of zij vinden dat ze in oorlog zijn met jou.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet in oorlog met IS hoor.
Nee, omdat je niet in het leger zit. Alleen gezien de daden van IS de afgelopen tijd en de reactie van het westen hierop mag je langzamerhand toch gaan spreken van oorlog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet in oorlog met IS hoor.
bingoquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belangrijker is of zij vinden dat ze in oorlog zijn met jou.
In een burgeroorlog zijn er ook 2 specifieke groepen mensen (volken) die tegen elkaar strijden. Idem voor Korea.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat zo? Burgeroorlogen? N vs Z korea?
Ik moet de eerste IS strijder nog vinden die mij de oorlog verklaart.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belangrijker is of zij vinden dat ze in oorlog zijn met jou.
Misschien voel je het als ze straks een aanslag in Amsterdam plegenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet de eerste IS strijder nog vinden die mij de oorlog verklaart.
Ga de schilderswijk in en verbrandt een IS vlagquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan provoceer ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga de schilderswijk in en verbrandt een IS vlag
Je bent toch regelmatig in Brussel? Neem je dan net als veel eurocraten de Thalys? Makkelijk doelwit hequote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Opperkleurder geeft weinig om amsterdam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien voel je het als ze straks een aanslag in Amsterdam plegen
opperkleuder wacht totdat er een IS strijder bij hem aan komt bellen om de oorlog te verklarenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga de schilderswijk in en verbrandt een IS vlag
Parijs of Amsterdam maakt weinig verschil voor mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien voel je het als ze straks een aanslag in Amsterdam plegen
Of via een groeps-appje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:29 schreef Sked het volgende:
[..]
opperkleuder wacht totdat er een IS strijder bij hem aan komt bellen om de oorlog te verklaren
Breng ze even op een idee Donquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent toch regelmatig in Brussel? Neem je dan net als veel eurocraten de Thalys? Makkelijk doelwit he
Als ik de Sharia goed heb geïnterpreteerd is het feit dat Opper geen moslim is al een rede om hem te doden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:29 schreef Sked het volgende:
[..]
opperkleuder wacht totdat er een IS strijder bij hem aan komt bellen om de oorlog te verklaren
quote:Ali El Brahimi heeft een nieuwe groep aangemaakt: Dood aan alle infidels!
Je bent toegevoegd...
Oke Geert.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Die overheid van ons neemt ook maar geen standpunt in. Met hun ''ISLAM IS LIEFDE EN VREDE'' komt niemand in dit land een steek verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |