Het leek alsof ik naar gameplay beelden zat te kijken, echt onwerkelijk. (En nee, ik heb niks tegen games)quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
ja is het ook
heftige beelden van die agent die om genade smeekt en ze zo door zijn kop knallen.
Games verbieden, niet de islam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het leek alsof ik naar gameplay beelden zat te kijken, echt onwerkelijk. (En nee, ik heb niks tegen games)
Bekeer je tot het Atheïsme.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef mrstylo het volgende:
Een week lang gaan alle tatta's mijn mening hierover vragen
Beetje met ze fokken en zeggen dat het te verwachten was.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef mrstylo het volgende:
Dan blijven ze het doen hoorquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje met ze fokken en zeggen dat het te verwachten was.
Mensen laten sporen na, je hebt geen gezicht nodig. Deze daders hebben hiervoor ook (digitaal) research moeten doen, in de straat polsen, wapens regelen etc etc. Je komt hier echt niet mee weg hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die was duidelijk herkenbaar, heb van deze mensen nog geen goede foto gezien. Kan iedereen zijn.
Wat is je mening hierover?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:21 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg moorden/aanslagen nog niet opgelost. De wereld is groot he en als ze snel naar een land gaan met een voor hun gunstig regime doet niemand ze meer wat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mensen laten sporen na, je hebt geen gezicht nodig. Deze daders hebben hiervoor ook (digitaal) research moeten doen, in de straat polsen, wapens regelen etc etc. Je komt hier echt niet mee weg hoor.
Als je net had opgelet weet je dat stylo en ik geweld veroordelen en dat wij het pad van de vrede bewandelen.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter deze mening
Wij zitten ook altijd op 1 lijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind deze foto's tamelijk bloot en daarmee tegen mijn geloofsregels indruisen. Zou je ze kunnen verwijderen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nog gefeliciteerd hequote:Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Droneaanval erop dit dat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg moorden/aanslagen nog niet opgelost. De wereld is groot he en als ze snel naar een land gaan met een voor hun gunstig regime doet niemand ze meer wat.
inb4: woorden en beelden kunnen ook pijn doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef mrstylo het volgende:
http://www.speld.nl/2015/01/07/geen-doden-bij-satirische-aanval/
Dit is Stylo zijn vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind deze foto's tamelijk bloot en daarmee tegen mijn geloofsregels indruisen. Zou je ze kunnen verwijderen?
Thx broeder!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |