Heb je het nieuws wel een beetje meegekregen? Barcelona is een tikkende tijdbom zoals het er nu voorstaat met Messi als een van de slachtoffersquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:19 schreef whuahahaha het volgende:
[..]
ik denk dat er wel degelijk iets aan de hand is
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik heb de updates niet meer gevolgd.
Holland en belgie niet genoemdquote:Jacques Myard, French MP with opposition party UMP, said: "We knew something would happen. The (security) services used to say to us it's not if but when and where. We know that we are at war. The Western nations - like Britain, France, Germany - we are at war."
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Holland en belgie niet genoemd
We stellen ook niks voor uiteindelijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ze de Koerden als bondgenoot gaan zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Bij Don daar in buurt geldt de sharia alquote:
onbegrijpelijk hoe ze te werk gaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je het nieuws wel een beetje meegekregen? Barcelona is een tikkende tijdbom zoals het er nu voorstaat met Messi als een van de slachtoffers
Wat wil je dan ook met een ex-TD die geld door het toilet spoelt, een trainer die tactisch onbekwaam is en een voorzitter die niks kan. De enige kans om de boel nog te redden is voor de zomer verkiezingen af te dwingen en Laporta aan het roer te zettenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef whuahahaha het volgende:
[..]
onbegrijpelijk hoe ze te werk gaan
Volgens mij woont Don in het Wassenaar van Belgie dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij Don daar in buurt geldt de sharia al
Brusselquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij woont Don in het Wassenaar van Belgie dus dat zal wel meevallen.
Nee. Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je het nieuws wel een beetje meegekregen? Barcelona is een tikkende tijdbom zoals het er nu voorstaat met Messi als een van de slachtoffers
Weten jullie wie er in Wassenaar op school zit?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij woont Don in het Wassenaar van Belgie dus dat zal wel meevallen.
Stinho?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weten jullie wie er in Wassenaar op school zit?
Heeft er ook een app. toch?quote:
Er staat al een tijdje druk op de positie van Luis Enrique, Zubizaretta (intussen weg) en Bartomeu. Voor het potje uit bij Sociedad is eigenlijk de bom gebarsten tussen Messi en Enrique, omdat Sociedad uit traditioneel lastig is en Enrique het nodig vond om zowel Neymar als Messi op de bank te houden.quote:
Klinkt best spannendquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Er staat al een tijdje druk op de positie van Luis Enrique, Zubizaretta (intussen weg) en Bartomeu. Voor het potje uit bij Sociedad is eigenlijk de bom gebarsten tussen Messi en Enrique, omdat Sociedad uit traditioneel lastig is en Enrique het nodig vond om zowel Neymar als Messi op de bank te houden.
Daar is niet erg positief op gereageerd door de buitenwacht en heeft de druk enkel vergroot. Om zijn eigen hachje te redden heeft Bartomeu gewoon Zubizaretta ontslagen. Die man was compleet incapabel, maar Bartomeu ontsloeg hem enkel om zijn gezichtsverlies te beperken. Hij moet tenslotte ook zelf conclusies gaan trekken als er weer een trainer uit moet.
Ondertussen is Messi flink ontevreden door wat er onder Enrique gebeurt i.c.m. verschillende dingen die hem al niet aanstonden, hij is bijvoorbeeld Chelsea, Thibaut Courtois en Filipe Luis gaan volgen op Instagram, bovenop de verschillende geruchten de afgelopen weken dat hij wel eens zou kunnen vertrekken. Die geruchtenmolen draait volop.
Ondertussen proberen mensen die wel van de club houden er alles aan te doen het te redden door presidentsverkiezingen af te dwingen voor de zomer en weer de juiste mensen op de juiste plek te zetten.
Het is echt een grote klerezooi en de vraag is wanneer er serieus wat gebeurt.
De grote vraag is of het roer om kan voordat het te laat is en dat wordt een best problematisch verhaal door het systeem bij Spaanse voetbalclubs.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door dit geklets over Brussel heb ik zin in een Lambic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |