Ga er nou maar niet mee spelen voordat je je username in scarface moet veranderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar ik kan me scheren met dit ding. Dat kun jij vast niet
Of gewoon live bij Fox.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Messie iedere zondagmorgen bij MOTD![]()
Genot.
Dode mensen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
Zo, die moslims hebben bereikt wat ze willen
Komt wel slecht uit dat het geld er nog niet is net op het moment dat Messi te koop staat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
ADO Den Haag hoeft niet meer te hopen op de komst van zowel Ruben Schaken als Guyon Fernandez. De Hagenaars ondervinden de gevolgen van de vertraging van de eventuele overname door het Chinese United Vansen.
Dat zelfs de grootste linkse goedmensen er niet meer omheen kunnen dat de religie van vrede alles behalve vrede wil.quote:
Chelsea gaat hem toch wel bij ons stallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt wel slecht uit dat het geld er nog niet is net op het moment dat Messi te koop staat.
Het zou ook mijn keus niet geweest zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat dat dan over de rug van meerdere doden en gewonden moet.
Ik hou nog steeds rekening met een false flag actie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zelfs de grootste linkse goedmensen er niet meer omheen kunnen dat de religie van vrede alles behalve vrede wil.
Ik niet meer. Zelfs de NOS heeft het over moslims..En dat zegt heel wat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds rekening met een false flag actie.
whuahahahaquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:15 schreef whuahahaha het volgende:
messi wilt snel weer prijzen winnen
de clubs die dat het meeste kunnen garanderen zijn bayern en chelsea
het liefst had ik hem bij united gezien
Hoeveel punten staat Barca achter op Real? 3?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:15 schreef whuahahaha het volgende:
messi wilt snel weer prijzen winnen
de clubs die dat het meeste kunnen garanderen zijn bayern en chelsea
het liefst had ik hem bij united gezien
Ok, ik heb de updates niet meer gevolgd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik niet meer. Zelfs de NOS heeft het over moslims..En dat zegt heel wat.
1, maar Real heeft 1 wedstrijd minder gespeeld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel punten staat Barca achter op Real? 3?
bij barca kan het ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel punten staat Barca achter op Real? 3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |