Ik eet niet thuisquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik gok dat Saind vanavond ratatouille eet.
Nu wil ik er ook 1...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef Saind het volgende:
Mi gaddo dit ding is echt komisch scherp
Wat kost zo'n mes?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eet niet thuisOverweeg serieus m'n mes mee te nemen
Dat is niet mijn probleem, dat mag mijn vrouw uitzoeken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel moeilijk met afwassen, m'n borstel heeft geen haren meer
Maar ik kan me scheren met dit ding. Dat kun jij vast nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Te duur, heb een paar jaar terug een hele set gekocht voor 3 tientjes. Snijdt ook prima.
Ik hier in Brussel voor 15 euro een setje op de markt. Na 5 keer gebruiken was de punt omgebogen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Te duur, heb een paar jaar terug een hele set gekocht voor 3 tientjes. Snijdt ook prima.
Heb al mijn keukenspul (pannen enzo) uit de Sola fabriekswinkel. Voor normaal gebruik echt meer dan prima qua prijs/kwaliteit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hier in Brussel voor 15 euro een setje op de markt. Na 5 keer gebruiken was de punt omgebogen...
Ik weet alleen dat mijn servies Jesper Cochran Wedgewood is, voor de rest heb ik geen idee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb al mijn keukenspul (pannen enzo) uit de Sola fabriekswinkel. Voor normaal gebruik echt meer dan prima qua prijs/kwaliteit.
Ikea en Hema.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat mijn servies Jesper Cochran Wedgewood is, voor de rest heb ik geen idee.
Nee bij mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij mij? Geen idee, ik dacht het niet. Kan ook voor een deel gewoon Action zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |