Dat is al jaren zo, daar zou zoiets als vandaag niks aan veranderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als ik de Sharia goed heb geïnterpreteerd is het feit dat Opper geen moslim is al een rede om hem te doden.
Wat heeft hij uitgevroten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnen 34 minuten een ban
Schitterend
Allison Briequote:
Waalse biertjes drinken. Niks mis mee. Al heb ik meer met de Vlaamse klassiekers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
15 mei - Waalse Pijl. 217 km. Huisje geboekt dit dat
GENOT
We zitten iig in de buurt van Fantome.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waalse biertjes drinken. Niks mis mee. Al heb ik meer met de Vlaamse klassiekers.
Ik ken je niet zo goed Don, maar heb je veel vrienden die vrij gelovig zijn? Wellicht ben je het zelfquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg op LinkedIn een invite van iemand die Islam Mohamed heet. infidels-wahatsappgroepje is dus niet hun enige communicatiekanaal...
Wat doet Roy Makaay daar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zitten iig in de buurt van Fantome.
Ik ben geen moslim. En mijn vrienden zijn allemaal laveloze schooiers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ken je niet zo goed Don, maar heb je veel vrienden die vrij gelovig zijn? Wellicht ben je het zelf
Die was zo slecht dat ik er een glimlach van kreegquote:
Ik zou maar accepteren. Altijd handig om dit soort connecties te hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg op LinkedIn een invite van iemand die Islam Mohamed heet. infidels-wahatsappgroepje is dus niet hun enige communicatiekanaal...
Dit is nog niets.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb ook geaccepteerd en direct gevraagd om mij niet te onthoofden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou maar accepteren. Altijd handig om dit soort connecties te hebben.
God is met je.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn profiel is vorige week bekeken door iemand van het Het Apostolisch Genootschap. Ik hoef me geen zorgen te maken.
JanCees is een christenextremist, die gaat binnenkort de huizen van Nederlandse cabaretiers af die het christendom belachelijk hebben gemaakt.quote:
Om wat te doen? Foei roepen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JanCees is een christenextremist, die gaat binnenkort de huizen van Nederlandse cabaretiers af die het christendom belachelijk hebben gemaakt.
Dan kan je met alle wielrenliefhebbers beginnen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga iedereen vermoorden die wielrennen belachelijk maakt.
JA DAT BEN JIJ JR
Misschien stikken ze van het lachen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een welgemeend foei zal ze wel doen schrikken denk ik.
Dat klopt. Ik kreeg je naam door van een van de users hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn profiel is vorige week bekeken door iemand van het Het Apostolisch Genootschap. Ik hoef me geen zorgen te maken.
Doublepain aub niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga iedereen vermoorden die wielrennen belachelijk maakt.
JA DAT BEN JIJ JR
Hij heeft dezelfde etnische achtergrond dan ik.quote:
dan ik ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde etnische achtergrond dan ik.
Als ik, allochtoon dat je er loopt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde etnische achtergrond dan ik.
Ook aan vrouwenverkrachting.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leuk, in kurdistan doen ze ook aan vrouwenwielrennen
[ afbeelding ]
wielrennen, wat een kut activiteit is datquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heet het 'vluchten op de fiets'.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dodenlijstquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wielrennen, wat een kut activiteit is dat
Ja is echt in opkomst. Vroeger konden alleen rijke mensen een fiets kopen, maar ze zijn gelukkig steeds goedkoper.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde maar 1 reden, als hij er twee vroeg zou ik het erbij doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga die andere niet wegeditten man ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |