Dat is al jaren zo, daar zou zoiets als vandaag niks aan veranderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als ik de Sharia goed heb geïnterpreteerd is het feit dat Opper geen moslim is al een rede om hem te doden.
Wat heeft hij uitgevroten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Binnen 34 minuten een ban
Schitterend
Allison Briequote:
Waalse biertjes drinken. Niks mis mee. Al heb ik meer met de Vlaamse klassiekers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
15 mei - Waalse Pijl. 217 km. Huisje geboekt dit dat
GENOT
We zitten iig in de buurt van Fantome.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waalse biertjes drinken. Niks mis mee. Al heb ik meer met de Vlaamse klassiekers.
Ik ken je niet zo goed Don, maar heb je veel vrienden die vrij gelovig zijn? Wellicht ben je het zelfquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg op LinkedIn een invite van iemand die Islam Mohamed heet. infidels-wahatsappgroepje is dus niet hun enige communicatiekanaal...
Wat doet Roy Makaay daar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zitten iig in de buurt van Fantome.
Ik ben geen moslim. En mijn vrienden zijn allemaal laveloze schooiers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ken je niet zo goed Don, maar heb je veel vrienden die vrij gelovig zijn? Wellicht ben je het zelf
Die was zo slecht dat ik er een glimlach van kreegquote:
Ik zou maar accepteren. Altijd handig om dit soort connecties te hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg op LinkedIn een invite van iemand die Islam Mohamed heet. infidels-wahatsappgroepje is dus niet hun enige communicatiekanaal...
Dit is nog niets.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb ook geaccepteerd en direct gevraagd om mij niet te onthoofden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou maar accepteren. Altijd handig om dit soort connecties te hebben.
God is met je.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn profiel is vorige week bekeken door iemand van het Het Apostolisch Genootschap. Ik hoef me geen zorgen te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |