Mijn D was best wel veel ja. Ik eet sowieso altijd veel bij m'n D. Ik hou van avondeten. En tja ik heb echt de halve dag op bed gelegen..quote:Op woensdag 17 december 2014 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, was 'ie bijna vol.
@Frips: het lijkt mij wat weinig, helemaal met sporten. Of was het goed veel van je D?
Hier vreemde dagen voor de boeg met laatste restjes school, verjaardagen en dan de feestdagen. Wel de bios zonder slecht voer doorgekomen, dus da's een plus.
Ik word persoonlijk van 2 crackers blijer als van die boterhammen. Twee boterhammen is echt zo 3 happen en weg. En amper kauwen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind crackers eigenlijk gewoon als weinig klinken bedenk ik me.![]()
Eh, zolang je gezonde hoeveelheden binnen krijgt. 14.gif
Meh, zolang er maar genoeg in zit ook. De ene cracker is de andere niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik word persoonlijk van 2 crackers blijer als van die boterhammen. Twee boterhammen is echt zo 3 happen en weg. En amper kauwen.
Wel erg weinig.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef Fripsel het volgende:
Vanochtend zei de weegschaal 86,5 dus 86 voor kerst zou toch wel moeten lukken.
Lijstje van vandaag (stond pas om 12 uur op)
O/L: twee crackers met filet americain en een halve bak magere kwark.
S: Work-out bij de fysio, was best een pittige
T: banaan
D: Pasta met tomatensaus, gehakt en courgette
T: Speculaasje bij de thee
Ja. En dat betekend wel eens dat ik onwijs veel moet inhalenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef Fripsel het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag dan he. Als jullie de halve dag geslapen hebben, gaan jullie dan die dingen die je eigenlijk 's ochtends had moeten eten alsnog eten?
Nee, ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef Fripsel het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag dan he. Als jullie de halve dag geslapen hebben, gaan jullie dan die dingen die je eigenlijk 's ochtends had moeten eten alsnog eten?
Dan eet ik van alles wat minder.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef Fripsel het volgende:
Ik slaap ook nooit zo lang :p maar het lijkt me dat je op zo'n dag ook minder verbrand, dus zou je ook iets minder kunnen eten.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:16 schreef Tink89 het volgende:
Ik slaap nooit de halve dag, kan er dus niet echt iets zinnigs over zeggen...
Heb gisteren wel heel stoer kcals verbrand. Kerstboom van 1,75 hoog van de winkel naar huis gedragen... Was meer dan een kwartier lopen en m'n armen wilden ook echt niet langer. Daarna zelf twee verdiepingen omhoog gesleept en opgezet en's avonds nog een uur paardgereden.
Meestal is m'n lunch dan net even wat uitgebreider om te voorkomen dat ik écht te weinig eet, maar maaltijden "inhalen" doe ik niet. Tenzij ik echt bizar veel trek heb.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef Fripsel het volgende:
Ik had hem niet meer verwacht dit jaar. Het geeft wel een boost, maar nu van de griep herstellen en dan kijken hoe mijn bekkenblessure herstelt is nu even prioriteit. Maar zo blijft netjes blijven eten en nadenken voordat je vanalles in je mond stopt wel makkelijker vol te houden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:37 schreef Tink89 het volgende:
Goed bezig laiveneertiekje. Ik merk dat het 'zien', ook al is het maar even, een enorme motivatieboost oplevert voor mij... Misschien werkt het bij jou ook zo?
Foto's!!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:48 schreef Sarabi het volgende:
Tink & Lucky Strike beide nog erg bedankt voor de kleren (uitzoeken, versturen etc)!
Laterquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:28 schreef laiveneertiekje het volgende:
nieuw tiental op de weegschaal
En dan is het over twee dagen maar weer weg omdat het nu door de griep komt, maar toch, ik heb hem gezien!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik had ook een nieuw tiental eergisteren. Zonder heel erg m'n best te doen.
Heb ook het idee dat ik het in m'n gezicht begin te zien.![]()
Kan dat, bij -7?
Netjes en dat kan zekerquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik had ook een nieuw tiental eergisteren. Zonder heel erg m'n best te doen.
Heb ook het idee dat ik het in m'n gezicht begin te zien.![]()
Kan dat, bij -7?
Ja, die zijn in de loop van de tijd een beetje verstopt geraakt ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, dat kanVoor je het weet zijn je sleutelbeenderen te zien
Thanks en mooi!quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes en dat kan zekerbij mij zie je het ook zo'n beetje als eerste in het gezicht.
Foto's maken dan kan je het ook objectiever bekijkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks en mooi!
Ik denk altijd dat ik het me verbeeld.
Trust me, als je ze eenmaal weer ziet is het awesomequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die zijn in de loop van de tijd een beetje verstopt geraakt ja.Je ziet ze nog wel ietsje.
Ziet er goed uit voor een bmi van 29+quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Loona, sleutelbeenderen
quote:
Ik moest lachen. Hoeveel ben je kwijt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:42 schreef Krulledol het volgende:
Tof dat het bij iedereen in 't gezicht is te zien. Die hoop had ik ook, maar het begint erop te lijken dat ik gewoon een dikke kop van mijzelf heb.. Shit happens!
alleen aan mn onderkin. Niet in mn appelwangen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:42 schreef Krulledol het volgende:
Tof dat het bij iedereen in 't gezicht is te zien. Die hoop had ik ook, maar het begint erop te lijken dat ik gewoon een dikke kop van mijzelf heb.. Shit happens!
beloofd. If that ever happens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als de jouwe tevoorschijn komen wil ik ook pics
Welke? Er waren er meer...toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die winterjas is trouwens warm zeg.
Maar mocht het gaan vriezen dan ben ik er klaar voor
Goede foto Qquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Loona, sleutelbeenderen
Genieten dit, altijdquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor een bmi van 29+
Ow wacht
Ja mooi he dat gehaat direct weer. Gelijk haten omdat men zelf nooit op dat niveau zal komen. Jealousy... is a mental cancer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goede foto Q
[..]
Genieten dit, altijd
Ja schat dat plankfiguur past echt bij mijquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mooi he dat gehaat direct weer. Gelijk haten omdat men zelf nooit op dat niveau zal komen. Jealousy... is a mental cancer.
Nope is geen haat. Ik bewonder je echt. Maar voor veel hier geen korte termijn realistisch doel. Neem niet alles te negatief op maar probeer hč te begrijpenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mooi he dat gehaat direct weer. Gelijk haten omdat men zelf nooit op dat niveau zal komen. Jealousy... is a mental cancer.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan het resultaat best bewonderen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope is geen haat. Ik bewonder je echt. Maar voor veel hier geen korte termijn realistisch doel. Neem niet alles te negatief op maar probeer hč te begrijpen
Maar korte termijn denken alleen is niet zo handig. Je moet het combineren. Stel een einddoel, zet tussendoelen als motivatie. Whatever that may bequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope is geen haat. Ik bewonder je echt. Maar voor veel hier geen korte termijn realistisch doel. Neem niet alles te negatief op maar probeer hč te begrijpen
everybody pities the weak jealousy you have to earnquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja schat dat plankfiguur past echt bij mij
Maar goed zal wel weer negeren
Ik heb het ook niet over jouquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Ole het volgende:
[..]
is ook zo. Ik heb 100 korte doelen waarvan ik al heel veel heb gehaaldquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar korte termijn denken alleen is niet zo handig. Je moet het combineren. Stel een einddoel, zet tussendoelen als motivatie. Whatever that may be
Ooh rot toch opquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan het resultaat best bewonderen.
Maar ik zou het zelf niet willen, vind het niet aantrekkelijk (net zoals Q fatties niet aantrekkelijk vind, kwestie van smaak).
empathie is ook een gavequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef Ole het volgende:
[..]
is ook zo. Ik heb 100 korte doelen waarvan ik al heel veel heb gehaald
Same herequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef Ole het volgende:
[..]
is ook zo. Ik heb 100 korte doelen waarvan ik al heel veel heb gehaald
Prima. Leer dan ook eens respect te hebben voor de mensen die hun doelen hebben bijgesteld en zich verder willen ontwikkelen. Maar het hilarische is, dat heb je niet. Nee, men moet wel respect op brengen voor jou.. maar o wee als iemand hier langskomt met een foto die niet strookt met de users van het topicquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef Sarabi het volgende:
Q voor de laatste keer niet iedereen heeft hetzelfde doel.
Zeker niet in dit topic, zou fijn zijn als je daar eens respect voor zou kunnen hebben.
Ooh please, lees even terug waar dit over begon wil je. En kom dan nog meer een keer met een replyquote:
Uiteraard, this is the place 2 be. Jij zit momenteel gewoon ff in een slechte fase, komt volgende maand allemaal goed joh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit aan het wijn en de chips. Zit ik hier goed? Wil graag afvallen
Proost!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Hey, IIFYM!!!!!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
*proest* Vanaf 1 januari weer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uiteraard, this is the place 2 be. Jij zit momenteel gewoon ff in een slechte fase, komt volgende maand allemaal goed joh.
Gewoon morgenochtend effe fietsen en het komt goed toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uiteraard, this is the place 2 be. Jij zit momenteel gewoon ff in een slechte fase, komt volgende maand allemaal goed joh.
Wel extra rondje dan hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend effe fietsen en het komt goed toch?
Uhuh, zeker weten. 5 min is voldoende. Hoepelen schijnt ook te werkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend effe fietsen en het komt goed toch?
Sorry. Heb nog maar 365 uur gesport dit jaarquote:
ik heb het hele topic gelezen en mijn reply blijft staan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh please, lees even terug waar dit over begon wil je. En kom dan nog meer een keer met een reply
Zal ik doen!quote:
Krijg je een taille van dus niet doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhuh, zeker weten. 5 min is voldoende. Hoepelen schijnt ook te werken
O nee, das niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Krijg je een taille van dus niet doen
Je wilt een plankfiguur niet een vrouwelijke
Jezus, beetje karig niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry. Heb nog maar 365 uur gesport dit jaar
Echt, haal even die poep uit je ogen. Ik zie mezelf totaal niet als heilige graal. Maar mensen die alleen maar kunnen janken op je figuur terwijl ze zelf alles vreten wat los en vast zit.. says enough he.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb het hele topic gelezen en mijn reply blijft staan.
Ik gun jouw je sleutelbeenderen hoor, maar ik kan ook prima begrijpen dat niet iedereen zo'n resultaat kan of wil halen. En dat betekent dus niet dat iemand dan jaloers isJe zou misschien ook eens kunnen accepteren dat je (zoals een aantal anderen) een geweldige prestatie hebt geleverd, maar dat je niet de heilige graal bent.
Anders kun je altijd ook nog een extra jilian doen hoor!quote:
Truequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
Hoepelen is voor vrouwen als /sarahi die zo nodig nog mooier willen worden. Niet voor stoere kerels als ik.
Precies. Al dat wijven gezeik met hun ronde vormen en heupen. Flikker toch op. Dikke gainz moet je hebben jonge!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
Hoepelen is voor vrouwen als /sarahi die zo nodig nog mooier willen worden. Niet voor stoere kerels als ik.
Nou, dan doe jij duidelijk wat fucking fout niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Krijg je een taille van dus niet doen
Je wilt een plankfiguur niet een vrouwelijke
fijn dat je jezelf niet als heilige graal ziet. Misschien ben je dan ook in staat om te accepteren dat niet iedereen de behoefte voelt om jouw niveau te halenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, beetje karig niet?
[..]
Echt, haal even die poep uit je ogen. Ik zie mezelf totaal niet als heilige graal. Maar mensen die alleen maar kunnen janken op je figuur terwijl ze zelf alles vreten wat los en vast zit.. says enough he.
[..]
Anders kun je altijd ook nog een extra jilian doen hoor!
Tsja. Fulltime werken, huis kopen en 6 weken vakantie gooide roet in het eten.quote:
Straks ben je je tetten kwijt en dat moeten we ook niet hebben!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
fijn dat je jezelf niet als heilige graal ziet. Misschien ben je dan ook in staat om te accepteren dat niet iedereen de behoefte voelt om jouw niveau te halen
QFTquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Straks ben je je tetten kwijt en dat moeten we ook niet hebben!
Wie ben jij eigenlijk?quote:
geen zorgen, dat laat ik echt niet gebeurenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kloonvan qwea staat daar bij mijquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Staat gewoon boven mijn post hoor
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kloonvan qwea staat daar bij mij
Allemaal excusen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Fulltime werken, huis kopen en 6 weken vakantie gooide roet in het eten.
Soms zou ik willen dat ik golddigger was en lekker de hele dag mijn eigen ding kan doen terwijl een ander voor me werkt
Psies!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet jokken, dat staat gewoon in de notes. Jij kan helemaal niet kloonscannenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kloonvan qwea staat daar bij mij
Ik doe enkel maar 75kg benchenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
Die foto van qwea doet me denken aan een meisje uit Engeland die ik ken. Die speelt in het Engelse damesteam en die deed een 70 kg thruster vandaag
WORKING ON IT!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
Maar dan heb je nog wel wat in te halen want zij is wel ripped
Was ik maar de hele dag thuis, dan zag ik er nu tenminste vet ripped uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
Makkelijk oordelen als je de hele dat thuis bent
Mijn vent heeft dikke gainz en is ripped jonguh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
Je vriend zal wel blij zijn met een vriendin die sterker is dan hijzelf
Perfection barquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Vandaag een goede dag qua voeding
Lijstje:
O: 3 volkoren brood met kaas
T: Perfection bar van B&F
L: 4 volkoren brood, 2 met kaas, 2 met kipfilet
T: Gemengde nootjes
D: Aardappelen, rundvlees ding iets, Worteltjes, Brocoli
S: 40 min cardio + KT
T: Banaan, Whey shake.
Ik moet eigenlijk nog : 5 handjes noten, 2 roggenbrood kaas, 2 spelt met gerookte zalm, bak kwark.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:42 schreef Qwea het volgende:
Lijstje:
O: bak kwark, 2 spelt met uitsmijter, 2 havermout pannenkoeken
T: appeltje
L: 4 spelt, ham, pindakaas, kaas, kalkoen. Bak kwark, gekookt eitje.
S: Leg day
T: Restje pasta, 2 spelt met banaan, whey shake.
D: Wolgroente, kipfilet, rijst, ketjap manis, 2 gebakken eieren erover
T: Overige rijst met overige kip en wat boontjes.
Die zijn misschien wel een betere keus de volgende keer, iets goedkoper. Welke smaak heb je nu? Of heb je ze niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Perfection barIk zag dat ze smartbars in witte chocolade hadden nu
must have.
http://www.bodyenfitshop.(...)utrition/smart-bars/
Ga eens fixen.quote:Hier een wat mindere dag. Ik zit wederom veelste laag
Succes, je hebt nog 70 minutenquote:[..]
Ik moet eigenlijk nog : 5 handjes noten, 2 roggenbrood kaas, 2 spelt met gerookte zalm, bak kwark.
Ik heb ze nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die zijn misschien wel een betere keus de volgende keer, iets goedkoper. Welke smaak heb je nu? Of heb je ze niet?
[..]
Ga eens fixen.
[..]
Succes, je hebt nog 70 minuten
Ik ben benieuwd hoe je bent afgevallen dat het er daarna weer aanzat? Deed je toen aan een crashdieet? Ik ben zo bang dat ik hetzelfde ga meemaken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:53 schreef Ole het volgende:
Ben dit jaar toch ongeveer 5 kg kwijt. In plaats van eerst tig afvallen en dan meteen + 10 aankomen
quote:
kom erop terugquote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je bent afgevallen dat het er daarna weer aanzat? Deed je toen aan een crashdieet? Ik ben zo bang dat ik hetzelfde ga meemaken.
Duhh ik ook!quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Ik hou te veel van lekker eten en bier.(Dat dit zonder spelfouten ging (toch?) is echt een wonder.)
Ah, ik heb echt geleefd in die jas. Blij dat je er blij mee bent!quote:
Bierquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Ik hou te veel van lekker eten en bier.(Dat dit zonder spelfouten ging (toch?) is echt een wonder.)
Klinkt als een leuke kerstborrel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, ik heb echt geleefd in die jas. Blij dat je er blij mee bent!
En Sjeen en Sarabi![]()
![]()
![]()
Gisteren bij het kerstdiner/borrel op m'n werk heel veel gedanst, me beperkt tot twee glazen bubbels en verder gegeten wat er lactosevrij was. Salade zonder dressing dus, vier kipkluifjes, 4 stukjes sparerib, best wel wat olijven en twee vegetarische spiesjes. Was niet fantastisch, maar ook niet hopeloos.
Zo een appelcake bakken, maar eerst even m'n hele huis stofzuigen
Inderdaad! Qwea haar opmerkingen en manier van doen ben ik al gewoon en ook naar haar worden opmerkingen gemaakt die niet kunnen. Ik vind het wel heel onbeschoft dat CrunchySelf wat nare opmerkingen maakt die duidelijk op Sarabi zijn gericht, terwijl hij zelf "zijn weg" nog aan het zoeken is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:23 schreef Fripsel het volgende:
Bahbah wat hangt hier een nare sfeer zeg.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Hoeveel ben je kwijt?
Dat hoort er nu eenmaal bij op Fok.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:42 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Inderdaad! Qwea haar opmerkingen en manier van doen ben ik al gewoon en ook naar haar worden opmerkingen gemaakt die niet kunnen. Ik vind het wel heel onbeschoft dat CrunchySelf wat nare opmerkingen maakt die duidelijk op Sarabi zijn gericht, terwijl hij zelf "zijn weg" nog aan het zoeken is.
Is het al tijd om vrede op aarde te prediken?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:42 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Inderdaad! Qwea haar opmerkingen en manier van doen ben ik al gewoon en ook naar haar worden opmerkingen gemaakt die niet kunnen. Ik vind het wel heel onbeschoft dat CrunchySelf wat nare opmerkingen maakt die duidelijk op Sarabi zijn gericht, terwijl hij zelf "zijn weg" nog aan het zoeken is.
Iedereen heeft zijn eigen tactiek en bij de ene zal het werken en bij sommige tijdelijk en bij anderen niet, maar dat is toch de eigen keuze.
Ik heb vakantie en dat is altijd aanpassen. Als ik ga werken eet ik boterhammen, warme maaltijd en als tussendoortjes: vla, yoghurt, fruit en groentjes. De laatste tijd ook wel eens een koek of wat gebak. In de vakantie kook ik graag en beweeg ik veel. Ik moet mijn boodschappenlijstje nog maken, maar eerst wat inspiratie op doen.
Kan een goede motivatie zijn toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:34 schreef applemoose het volgende:
Ik ging net op de weegschaal bij mijn ouders staan. En hoewel ik al heel lang weet dat die gemiddeld 1 kilo lichter weegt als de mijne moest ik toch juichen. Ondanks dat het zelfbedrog is
Als je maar geen 'vreten op aarde' gaat predikenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:39 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Is het al tijd om vrede op aarde te prediken?![]()
Niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als je maar geen 'vreten op aarde' gaat prediken
Ik ben in de eerste 8 weken 10 kilo kwijt geraakt. waarvan 8 in de eerste 4. Het is er nog steeds vanaf hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:51 schreef Krulledol het volgende:
[..]. 9 kilo in 4 maanden. Ik heb alleen het gevoel dat het te snel is gegaan. Ben er een beetje onzeker over. Ook als ik reacties lees van mensen die 10 kilo zijn afgevallen en er dan weer 10 bijkomen..
Nee, er zit geen adder onder het gras. Het kan gewoon echt zo makkelijk zijnquote:Het was bij mij wel een overgang. Ik at heel ongezond, zoals een studentje, ik ontbeet soms met chocolade, koekjes, chips. Ik was 73 kilo bij een lengte van 1.60 en besloot om helemaal gezond te gaan eten, rond de 1700/1800 calorieën per dag, beetje volgens de schijf van vijf, mét 2 á 3x sport erbij in de week. En zo is er in 4 maanden al 9 kilo vanaf en dat terwijl ik er geeneens moeite voor heb gedaan. Behalve mij verdiepen in goede voeding. En nu ben ik van een beetje een mollige naar een slankie gegaan, maar heb er gewoon een apart gevoel bij omdat het voor mijn gevoel zo makkelijk en snel ging.
Een beetje van: zit er geen addertje onder het gras ergens?Maar misschien ben ik aan het dramatiseren omdat ik een typische zeur ben soms
Nee! Gij zult 3 uur per dag in de sportschool staan omdat je toch verder geen kont te doen hebt!quote:
Bij de AH heb je echt superlekkere marsepeintaartjes. Met kerst eet ik er 1.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee! Gij zult 3 uur per dag in de sportschool staan omdat je toch verder geen kont te doen hebt!![]()
/eet nog een slagroomtruffel
Ik vrees dat ze zichzelf niet als dun ziet. En dat kun je haar dan niet duidelijk maken. Klinkt als eetstoornisquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:14 schreef Krulledol het volgende:
Over dieten gesproken. Mijn beste vriendin (is al dun!) en doet een dieet waarop ze maar 700 tot 900 calorieën binnenkrijgt op 1 dag. Dat is niet gezond, maar zij beweert dat veel sterren zo zijn afgevallen. Ik heb geen idee hoe ik tot haar door kan dringen, iemand enig idee van wel? Of iemand ervaring met zo iemand in haar omgeving? Het is best moeilijk om haar zo te zien strugglen met haar gewicht terwijl ze al dun is enzo.
hi hi je zei 'geen kont'quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee! Gij zult 3 uur per dag in de sportschool staan omdat je toch verder geen kont te doen hebt!![]()
te weinig eten/ maaltijden overslaan. Dan krijg je eetbuien. Die kun je een paar weken/ maanden negeren en dan ga je los. Heb je jezelf uitgehongerd en gaat je lichaam schreeuwen om eten en dan alles meteen in vet omzetten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je bent afgevallen dat het er daarna weer aanzat? Deed je toen aan een crashdieet? Ik ben zo bang dat ik hetzelfde ga meemaken.
Dan ga ik wel een kwartiertje hoepelenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Klinkt leuk en lekker.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef Sjeen het volgende:
Vanavond midwinterbbq American style, ik maak een couscoussalade met gegrilde groenten
Maar wel lékker eten op aarde!quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als je maar geen 'vreten op aarde' gaat prediken
Voor het geval dat je het niet gelezen heb:quote:
Oh ja, vergeten te reageren. Heel graag gedaan hoor!quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor het geval dat je het niet gelezen heb:
Nogmaals erg bedankt voor alles regelen met de kleding
Ja vanuit hier ook een bedankje.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten te reageren. Heel graag gedaan hoor!
Hoeveel maanden hield je dat vol? En hoeveel calorieën eet je nu per dag ongeveer? Ik eet volgens mij meer dan genoeg, maar soms heb ik wel de drang om chocolade of chips te eten.. Of een patatje. Terwijl ik dan geen honger heb hoor. Ik ben dan wel eens bang dat ik te weinig eet omdat ik die behoefte af en toe heb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:50 schreef Ole het volgende:
[..]
te weinig eten/ maaltijden overslaan. Dan krijg je eetbuien. Die kun je een paar weken/ maanden negeren en dan ga je los. Heb je jezelf uitgehongerd en gaat je lichaam schreeuwen om eten en dan alles meteen in vet omzetten.
Post eens een lijstjequote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Hoeveel maanden hield je dat vol? En hoeveel calorieën eet je nu per dag ongeveer? Ik eet volgens mij meer dan genoeg, maar soms heb ik wel de drang om chocolade of chips te eten.. Of een patatje. Terwijl ik dan geen honger heb hoor. Ik ben dan wel eens bang dat ik te weinig eet omdat ik die behoefte af en toe heb.
Ik doe nooit aan 800 per dag, ik zit altijd op 1700 of 1800. Soms wat minder, maar sowieso wel op 1500. Bij een lengte van 1.60 en een gewicht van 64 inmiddels.quote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Post eens een lijstje
En geen honger hebben kan je niet echt op af gaan.
Ik kan ook 800kcal per dag eten zonder honger te hebben, gezond is echter anders.
Maandje of 4 maximaal. Nog Weight Watchers gedaan lang geleden. Tegenwoordig mag je daar ook veel meer eten. Dan viel ik een kilo per week af gemiddeld, maar dat was dus te snel.quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Hoeveel maanden hield je dat vol? En hoeveel calorieën eet je nu per dag ongeveer? Ik eet volgens mij meer dan genoeg, maar soms heb ik wel de drang om chocolade of chips te eten.. Of een patatje. Terwijl ik dan geen honger heb hoor. Ik ben dan wel eens bang dat ik te weinig eet omdat ik die behoefte af en toe heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was heerlijk! Ik heb alleen de rozijnen weggelaten, want daar hou ik niet van.quote:
Same herequote:Op zondag 21 december 2014 15:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Overigens ben ik vandaag tot de conclusie gekomen dat ik als ik de halve dag verslaap dat ik dan niet ga inhalen met eten
Hmm, hij klinkt lekker.quote:Op zondag 21 december 2014 15:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het was heerlijk! Ik heb alleen de rozijnen weggelaten, want daar hou ik niet van.
http://www.cuisinedecleme(...)en-feta-kikkererwten
Overigens ben ik vandaag tot de conclusie gekomen dat ik als ik de halve dag verslaap dat ik dan niet ga inhalen met eten
Zo zeg dat is nogal wat!quote:Op zondag 21 december 2014 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poeh, ik heb het op dit moment moeilijk. En niet alleen met eten. Ik ben veel aan het klussen en verhuizen. Het is erg onregelmatig allemaal. Ook veel mensen om me heen, toch eet ik dan op een of andere manier luxer ofzo. Of juist niet.
Ik heb mijn moeder een paar dagen om me heen gehad. Die maakt opmerkingen bij alles wat ik eet. En aangezien ik elke 1,5 a 2 uur moet eten om niet ziek te worden hoor ik aardig wat op een dag. Ze is zelf ook aan het lijnen (Dr Frank ;')) En zij heeft geen tussendoortjes nodig en is daar apetrots op. Heel irritantSoms stel ik mijn tusendoortje dan uit en krijg ik zodra ze weg is een soort vreetbui. Kutzooi.
En afgelopen week is het 7 weken oude zoontje van mijn beste vriendin ziek geworden. Hij is gisteren overleden. Ik ben er vanmiddag geweest om rouwkaarten te schrijven. Gisteren de hele dag mensen gebeld. Niet leuk.
Ik zit een dus beetje in overlevingsmodus op dit moment. En ik voel me dik.
Daarom juist plannenquote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb echt rare lijstjes de laatste paar dagen ga ze dus ook niet delen want ik weet zelf wel dat ze niet goed zijn. Ik heb meer moeite met de vakantie dan verwacht. Weet ook vaak niet zo goed wát ik moet eten.. waardoor ik dan te weinig eet.. en wat ik dan wel weet is dan vaak niet heel gezond. Vandaag is ook zo'n dag..
Zelfde hier voor nu, geen idee precies wat er met kerst gaat gebeuren qua eten en daarna voornamelijk bij vriend, dus op zich wel gezond eten, maar ook meer uitdaging qua zooivreten eromheen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef Sarabi het volgende:
Plannen helpt bij mij deze dagen wel een beetje.
Maar soms heb ik daar ook schijt aan
Vanaf 2 januari mag het perfect, nu doe ik gewoon mijn best.
Dat is al fijnquote:Op maandag 22 december 2014 18:14 schreef Zeester het volgende:
. Gelukkig merk ik wel dat mijn dieetkennis echt helpt om ook redelijke keuzes te maken met weinig planning en structuur. Dat scheelt echt al een slok op een borrel.
Huh? Ik denk dat je me verward? Mijn lief is al zo'n twee en een half jaar mijn lief.quote:Op maandag 22 december 2014 17:46 schreef mrspoeZ het volgende:
Je nieuwe lief z'n ouders? Wooww dat gaat snel. Geen oordeel.
Mijn nieuwe lief, denk ik... Ja, dat gaat inderdaad snel. Achja, het voelt goed en ik heb jaren heel verstandig gedaan. Nu maar even m'n hart volgen.quote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Huh? Ik denk dat je me verward? Mijn lief is al zo'n twee en een half jaar mijn lief.
Oh ja, ik las het nu.quote:Op maandag 22 december 2014 19:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe lief, denk ik... Ja, dat gaat inderdaad snel. Achja, het voelt goed en ik heb jaren heel verstandig gedaan. Nu maar even m'n hart volgen.
Eh, als het werkt.quote:Op maandag 22 december 2014 19:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe lief, denk ik... Ja, dat gaat inderdaad snel. Achja, het voelt goed en ik heb jaren heel verstandig gedaan. Nu maar even m'n hart volgen.
Zullen we je koppelen?quote:Op maandag 22 december 2014 19:39 schreef Zeester het volgende:
Ik zou eerst ff testen hoe mijn nieuwe lijf in de smaak zou vallen bij het mannelijke publiek.
(Maar goed, dat dat heel snel saai wordt is duidelijk. Ik wil m'n nieuwe lijf wel eens testen bij een vaste vriend)
Geniet ervan!quote:Op maandag 22 december 2014 19:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend was gekoppeld. En toen was ik daar ook per ongeluk. En nu is het bijna 12 jaar later
Liefquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend was gekoppeld. En toen was ik daar ook per ongeluk. En nu is het bijna 12 jaar later
quote:Op zondag 21 december 2014 15:47 schreef Fripsel het volgende:
Oh en iets waar ik echt héééééél verbaasd over was. De vriendin waar ik was in Friesland is ziek en kan dus niet winkelen. Daarom hadden we samen een bestelling geplaatst bij Wehkamp. Met o.a. een heel leuk jurkje van de Only.. wat er meer bij gedaan was zo van oh hij is zo leuk en zo goedkoop. maar waarschijnlijk past hij toch niet.. Maar hij paste.
Eindelijk weer een jurkje waar ik me echt mooi in voel.Het lijkt er niet eens op dat je overgewicht hebt (waar ik voor het gemak dan even van uitga), leuk jurkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeien koppelactie danquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed motto.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
goeien koppelactie dan
Hier liepen er weddenschappen over hoe lang wij het met elkaar uit zouden houden. Variërend van 3 weken tot 2 maanden, inmiddels zijn we 20 jaar en een dochterverder.
De planning voor de kerst is gemaakt, kerstavond gourmet met veel groente.
1e kerstdag eerst twee uur koukleumen bij ijssculpturenfestival en dan vier gangen.
2e kerstdag wandelen en drie gangen.
Prima te overzien, het motto is genieten met mate
Klinkt tot op zekere hoogte bekend. Tegenwoordig heb ik niet meer het gevoel dat het nodig is om gezellig te zijn, maar de gewoonte is er wel nog steeds. (Kroeg in = bier.)quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Zeester het volgende:
Ik val op grote roodharige mannen. Of blond. In ieder geval groot
.
Ik heb echt moeite met mezelf limiteren in drinken, omdat t in mijn geval mijn sociale verkeer echt in de weg zit. Niet dat mijn vrienden stom doen als ik niet drink, maar ik ben gewoon zo'n suf verlegen besje als ik nuchter ben. Als ik dan een x uit ben wil ik het wel leuk hebben en daar hoort drank bij. Daarentegen drink ik de hele kerst wrslk geen druppel, want daar hoef ik niet verlegen te zijn.
Klinkt alsof ik een alcohol probleem heb. Maar dat is dus absoluut niet zo, maar het is wel echt sociaal glijmiddel voor mij.
ik drink geen frisdrank, dat is mijn 'probleem'...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed motto.En mooi om die weddenschappen niet uit te laten komen.
Hier was het vooral algehele verrassing, de gemeenschappelijke vrienden/kennissen hadden het niet bepaald aan zien komen.
[..]
Klinkt tot op zekere hoogte bekend. Tegenwoordig heb ik niet meer het gevoel dat het nodig is om gezellig te zijn, maar de gewoonte is er wel nog steeds. (Kroeg in = bier.)
Dat beperkt de keuze wel enorm.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik drink geen frisdrank, dat is mijn 'probleem'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef Zeester het volgende:
Ik was laatst nog op een feestje waar ik niemand kende, behalve degene waarmee ik mee was. En zij kende ook alleen degene die het feestje gaf. En het was enorm ongezellig met zijn 2. Maar 4 bier en een uurtje later had ik de avond van mijn leven. Als ik cola had gedronken was ik denk ik na dat uur weer naar huis gegaan.
Vermoeiend wel, maar goed, het is het waard.
Ja maar net als gister is lastig want een vriend zou me mee uit eten nemen voor mijn verjaardag en ik had geen idee waar we heen gingen. Had overdag kwak, crackers en een banaan op..quote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar net als gister is lastig want een vriend zou me mee uit eten nemen voor mijn verjaardag en ik had geen idee waar we heen gingen. Had overdag kwak, crackers en een banaan op..
Bleek een heel fancy restaurant te zijn waar hij de chef kende. Heb nog nooit zo chique gegeten. En het was lekkerrrrrr. En dus geen brood en friet enzo dus dat was ook mooi meegenomen..
Ik heb echt nog nooit eerder zo lekker gegeten.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oops verkeerd gekeken was zelf 1,5 kilo
In totaal dus 2 kilo minder sinds de vakantie
quote:Op dinsdag 23 december 2014 07:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik dans het lekkerste en praat ook prima met wildvreemden zonder drank. Lekker makkelijk dusAlcohol is echt niet mijn zwakke punt.
Verliefde mensen, ik vind ze schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh ik zie jouw, en Ijsdraakje haar reactie nu pas. Dankje!quote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Het lijkt er niet eens op dat je overgewicht hebt (waar ik voor het gemak dan even van uitga), leuk jurkje!
Waarom wil je snel kilo's kwijt met een dieet waarbij je veel te weinig eet? Als je weer 'normaal' gaat doen, zitten die kilo's er zo weer aan...quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:34 schreef johannaovertrecht het volgende:
Ik ga voor het eerst aan het ziekenhuisdieet doen omdat ik snel wat kilo's kwijt wil. Benieuwd of ik t kan volhouden
Is er een reden waarom je het niet op een 'normale' manier gaat doen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:34 schreef johannaovertrecht het volgende:
Ik ga voor het eerst aan het ziekenhuisdieet doen omdat ik snel wat kilo's kwijt wil. Benieuwd of ik t kan volhouden
Dit is wat ik heb gevonden:quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Fripsel het volgende:
kan iemand mij vertellen wat een ziekenhuis dieet is?
Klinkt fantastisch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb gevonden:
www.ziekenhuisdieet.com
5 kilo in 5 dagen dus
Volgens mij is dat de naam van een crashdieet wat niks met gezondheid te maken heeft. Je zal wel 4 dagen heel weinig eten en dan 3 normaal. Je had ook iets van een hartstichtingdieet ofzo? Dat was een soortgelijk iets.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Fripsel het volgende:
Wel raar want met een deficit van 1000-1500 val je nog geen kilo af.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb gevonden:
www.ziekenhuisdieet.com
5 kilo in 5 dagen dus
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:05 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wel raar want met een deficit van 1000-1500 val je nog geen kilo af.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:17 schreef BananaPancake het volgende:
Helaas jojo ik op de goede manier ook
iets compleets debiels. Valt in dezelfde groep als atkins en sonja bakker. Good recipe voor jojo'en iig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Fripsel het volgende:
het is ook gewoon echt niet goed. Ik ben in 2009 10 kilo in 7 dagen kwijt geraakt. Wat een compleet drama was dat. Overigens niet bewust. Mijn crohn brak doorquote:
450 ja?quote:
De vuistregel was geloof ik net zoveel dagen te wachten met sporten als de dagen dat je ziek was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
450 ja?![]()
Mijn huidige 'dieet' werpt ook zijn vruchten af. -1.6 sinds zondag dankzij longontsteking. Kom zo iig wel lichter de feestdagen uit, maar leuk is anders.![]()
Heeft hier iemand ervaring met herstel na longontsteking in combinatie met sporten? Wanneer is het weer verstandig om te beginnen? 11 november gesport, daarna paar weken vakantie gehad (Indonesiezomer
warm
), na terugkomst acclimatiseren/jetlag eruit werken, 1x gesport, longontsteking... Ik verwacht dat mn conditie waardeloos en 0.0 zal zijn op dat moment.
Klinkt als een goed recept voor vaatdoekigheid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
het is ook gewoon echt niet goed. Ik ben in 2009 10 kilo in 7 dagen kwijt geraakt. Wat een compleet drama was dat. Overigens niet bewust. Mijn crohn brak door
Moet morgen sowieso geloof ik meneer de dokter nog even bellen (of ik heb het wazig onthouden door koorts), zal daar ook eens even vragen hoe en wat met herstel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De vuistregel was geloof ik net zoveel dagen te wachten met sporten als de dagen dat je ziek was.
Ik zal wel moeten/kan niet anders. Momenteel is douchen zonder bijna-flauwvallen al een uitdagingquote:
Bwuh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet morgen sowieso geloof ik meneer de dokter nog even bellen (of ik heb het wazig onthouden door koorts), zal daar ook eens even vragen hoe en wat met herstel.
[..]
Ik zal wel moeten/kan niet anders. Momenteel is douchen zonder bijna-flauwvallen al een uitdagingEn je magere lijstje bevat meer dan mijn lijstje
Ik ben 3 weken echt kapot geweest. Dat was echt niet fun.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een goed recept voor vaatdoekigheid.
Hier net wel lekker gesport, het waaide niet zo achterlijk hard meer, dat loopt toch net even lekkerder.
Erg is dat he.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Ik zal wel moeten/kan niet anders. Momenteel is douchen zonder bijna-flauwvallen al een uitdagingEn je magere lijstje bevat meer dan mijn lijstje
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Erg is dat he.
Sowieso k*t als je lichaam niet doet wat je wilt.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwuh.
Eén ding scheelt: meestal zit je wel weer vlot op je oude niveau qua conditie.
Vervelend vooral. Alle leuke dingen af kunnen zeggen, voor werk is dit ook niet bepaald handige timing etc (ze hebben me net al 3,5 week mogen missenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Erg is dat he.
Sowieso k*t als je lichaam niet doet wat je wilt.
Ik had tot dit jaar geluk dat ik daar geen ervaring mee had.quote:
uhm ja, neem de tijd om op te bouwen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
450 ja?![]()
Mijn huidige 'dieet' werpt ook zijn vruchten af. -1.6 sinds zondag dankzij longontsteking. Kom zo iig wel lichter de feestdagen uit, maar leuk is anders.![]()
Heeft hier iemand ervaring met herstel na longontsteking in combinatie met sporten? Wanneer is het weer verstandig om te beginnen? 11 november gesport, daarna paar weken vakantie gehad (Indonesiezomer
warm
), na terugkomst acclimatiseren/jetlag eruit werken, 1x gesport, longontsteking... Ik verwacht dat mn conditie waardeloos en 0.0 zal zijn op dat moment.
Mooi resultaat!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Stratman het volgende:
Kijken of ik voor 1 Januari onder de 90 kilo kan komen
Daarna word het doorgaan tot de 80 zoals ik nu bezig ben en dan waarschijnlijk de sportschool in om het allemaal wat strakker te krijgen en wat meer contouren zichtbaar te krijgen.
Niet niks iig.. Ben nu 33 kilo kwijt dus ben benieuwd of het mij eindelijk gaat lukken in het nieuwe jaar die laatste paar kilo`s
Dat klinkt wel even een stapje heftiger dan hoe ik hem te pakken heb, was er redelijk snel bij. ABkuurtje en dat lijkt nu wel aan te slaan, eerst nog eens kijken hoe ik de nacht doorkom. Maar iig niet meer zo benauwd als in het weekend het geval wasquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zelf bijna doodgegaan aan longontsteking.
Mijn opbouw erna?
Wandelen, rustig fietsen... Je wil even niet anders en zo bouw je het heel rustig aan op.
Beterschap !!
Brr, klinkt heftig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zelf bijna doodgegaan aan longontsteking.
Mijn opbouw erna?
Wandelen, rustig fietsen... Je wil even niet anders en zo bouw je het heel rustig aan op.
Beterschap !!
Netjes inderdaad!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Stratman het volgende:
Kijken of ik voor 1 Januari onder de 90 kilo kan komen
Daarna word het doorgaan tot de 80 zoals ik nu bezig ben en dan waarschijnlijk de sportschool in om het allemaal wat strakker te krijgen en wat meer contouren zichtbaar te krijgen.
Niet niks iig.. Ben nu 33 kilo kwijt dus ben benieuwd of het mij eindelijk gaat lukken in het nieuwe jaar die laatste paar kilo`s
Niet meer na mijn avond eten, en zo min mogelijk tussendoortjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi resultaat!
Welke veranderingen heb je gemaakt/
Het had prima zonder het dikke zeug gekund. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, je moet er wat voor overhebben.
Zelfmedelijden heeft niemand wat aan.
Nee helaas niet. Er liggen hier twee chocoladeletters dicht in de verpakking, die ik dicht wil houden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je extra pure choco in huis? Dan heb je na een blokje wel genoeg
Nou ja, dat zorgt wel voor motivatie om er van af te blijven toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het had prima zonder het dikke zeug gekund. Kom op zeg.
Nee hoor. Ik ben geen dikke zeug namelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat zorgt wel voor motivatie om er van af te blijven toch?
Bij mij zou het me meer motiveren om jou voor je bek te slaan, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dito. T enige wat ik in huis heb zijn gebrande cacaobonen... nou, dat is iets anders dan 'chocolade'. Man, bitter dat spul.quote:
Want een topic komen binnenvallen met beledigingen is ook zo behulpzaam.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
Nou sorry hoor. Ik zal nog eens proberen te helpen.
Nope waarom zou ook maar iets dat jij zegt een motivatie zijn? Please zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een stukje nemen dan! Doe ik ook altijd. En ik neem dan niet meer, dus kan het niet zoveel kwaad.quote:
Hier ligt echt van alles; gewone chocolaatjes, 2 dozen praline, chocoladekerstkoekjes, enz enz enz..quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dito. T enige wat ik in huis heb zijn gebrande cacaobonen... nou, dat is iets anders dan 'chocolade'. Man, bitter dat spul.
Ik heb al een ontbijt bij de ikea op. Dus de chocola laten we even schietenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:42 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Gewoon een stukje nemen dan! Doe ik ook altijd. En ik neem dan niet meer, dus kan het niet zoveel kwaad.
Nogmaals; het was goedbedoeld.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want een topic komen binnenvallen met beledigingen is ook zo behulpzaam.
Een volgende keer de beledigende woorden achterwege laten, en het wordt ook zo ontvangen.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een volgende keer de beledigende woorden achterwege laten, en het wordt ook zo ontvangen.
Ik ben nu wel ontzettend benieuwd naar jouw knappe verschijning.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik zal het tot 'dikkertje' beperken dan.
nee, dat demotiveert juist...quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan er wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben nu wel ontzettend benieuwd naar jouw knappe verschijning.
Kom eens van de bank af,luie nietsnut.quote:
Bizar dat er zoveel zelfmedelijden heerst onder mensen met overgewicht zeg. Dat had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, dat demotiveert juist...
http://www.nieuwsvoordiet(...)kt-contraproductief/
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij zou het me meer motiveren om jou voor je bek te slaan, eigenlijk.
Ja, dat blijkt nu ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:54 schreef Stratman het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, mafkeesZo ontneem je ze juist elke motivatie he?
zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom eens van de bank af,luie nietsnut.
[..]
Bizar dat er zoveel zelfmedelijden heerst onder mensen met overgewicht zeg. Dat had ik niet verwacht.
Heyquote:
Nou dat kan toch? :Squote:Op dinsdag 23 december 2014 21:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zelfmedelijdenecht... Waar haal je eigenlijk het idee vandaan dat iemand jou nodig heeft om gemotiveerd te raken?
Jij helpt mensen het beste door weg te blijven van het internet, denk ik zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt nu ja.
Jammer, ik help graag mensen.
nee popje, het spijt mequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
HeyLeuk dat je hier ook post.
[..]
Nou dat kan toch? :S
Bedankt ggmm. Deze post was het ontbrekende puzzelstukje voor mij om gemotiveerd te gaan sporten en minder te gaan eten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom eens van de bank af,luie nietsnut.
[..]
Bizar dat er zoveel zelfmedelijden heerst onder mensen met overgewicht zeg. Dat had ik niet verwacht.
Ik probeer het juist af te kappen, deze 'discussie'.quote:
Tip van mij. Eet nasi, drink melk en ren wiel. Dan komt het goed met je.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedankt ggmm. Deze post was het ontbrekende puzzelstukje voor mij om gemotiveerd te gaan sporten en minder te gaan eten.
Bedankt ome Kano. Wil je mijn personal trainer zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tip van mij. Eet nasi, drink melk en ren wiel. Dan komt het goed met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |