goeien koppelactie danquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend was gekoppeld. En toen was ik daar ook per ongeluk. En nu is het bijna 12 jaar later
Goed motto.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
goeien koppelactie dan
Hier liepen er weddenschappen over hoe lang wij het met elkaar uit zouden houden. Variërend van 3 weken tot 2 maanden, inmiddels zijn we 20 jaar en een dochterverder.
De planning voor de kerst is gemaakt, kerstavond gourmet met veel groente.
1e kerstdag eerst twee uur koukleumen bij ijssculpturenfestival en dan vier gangen.
2e kerstdag wandelen en drie gangen.
Prima te overzien, het motto is genieten met mate
Klinkt tot op zekere hoogte bekend. Tegenwoordig heb ik niet meer het gevoel dat het nodig is om gezellig te zijn, maar de gewoonte is er wel nog steeds. (Kroeg in = bier.)quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Zeester het volgende:
Ik val op grote roodharige mannen. Of blond. In ieder geval groot
.
Ik heb echt moeite met mezelf limiteren in drinken, omdat t in mijn geval mijn sociale verkeer echt in de weg zit. Niet dat mijn vrienden stom doen als ik niet drink, maar ik ben gewoon zo'n suf verlegen besje als ik nuchter ben. Als ik dan een x uit ben wil ik het wel leuk hebben en daar hoort drank bij. Daarentegen drink ik de hele kerst wrslk geen druppel, want daar hoef ik niet verlegen te zijn.
Klinkt alsof ik een alcohol probleem heb. Maar dat is dus absoluut niet zo, maar het is wel echt sociaal glijmiddel voor mij.
ik drink geen frisdrank, dat is mijn 'probleem'...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed motto.En mooi om die weddenschappen niet uit te laten komen.
Hier was het vooral algehele verrassing, de gemeenschappelijke vrienden/kennissen hadden het niet bepaald aan zien komen.
[..]
Klinkt tot op zekere hoogte bekend. Tegenwoordig heb ik niet meer het gevoel dat het nodig is om gezellig te zijn, maar de gewoonte is er wel nog steeds. (Kroeg in = bier.)
Dat beperkt de keuze wel enorm.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik drink geen frisdrank, dat is mijn 'probleem'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef Zeester het volgende:
Ik was laatst nog op een feestje waar ik niemand kende, behalve degene waarmee ik mee was. En zij kende ook alleen degene die het feestje gaf. En het was enorm ongezellig met zijn 2. Maar 4 bier en een uurtje later had ik de avond van mijn leven. Als ik cola had gedronken was ik denk ik na dat uur weer naar huis gegaan.
Vermoeiend wel, maar goed, het is het waard.
Ja maar net als gister is lastig want een vriend zou me mee uit eten nemen voor mijn verjaardag en ik had geen idee waar we heen gingen. Had overdag kwak, crackers en een banaan op..quote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar net als gister is lastig want een vriend zou me mee uit eten nemen voor mijn verjaardag en ik had geen idee waar we heen gingen. Had overdag kwak, crackers en een banaan op..
Bleek een heel fancy restaurant te zijn waar hij de chef kende. Heb nog nooit zo chique gegeten. En het was lekkerrrrrr. En dus geen brood en friet enzo dus dat was ook mooi meegenomen..
Ik heb echt nog nooit eerder zo lekker gegeten.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oops verkeerd gekeken was zelf 1,5 kilo
In totaal dus 2 kilo minder sinds de vakantie
quote:Op dinsdag 23 december 2014 07:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik dans het lekkerste en praat ook prima met wildvreemden zonder drank. Lekker makkelijk dusAlcohol is echt niet mijn zwakke punt.
Verliefde mensen, ik vind ze schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh ik zie jouw, en Ijsdraakje haar reactie nu pas. Dankje!quote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Het lijkt er niet eens op dat je overgewicht hebt (waar ik voor het gemak dan even van uitga), leuk jurkje!
Waarom wil je snel kilo's kwijt met een dieet waarbij je veel te weinig eet? Als je weer 'normaal' gaat doen, zitten die kilo's er zo weer aan...quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:34 schreef johannaovertrecht het volgende:
Ik ga voor het eerst aan het ziekenhuisdieet doen omdat ik snel wat kilo's kwijt wil. Benieuwd of ik t kan volhouden
Is er een reden waarom je het niet op een 'normale' manier gaat doen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:34 schreef johannaovertrecht het volgende:
Ik ga voor het eerst aan het ziekenhuisdieet doen omdat ik snel wat kilo's kwijt wil. Benieuwd of ik t kan volhouden
Dit is wat ik heb gevonden:quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Fripsel het volgende:
kan iemand mij vertellen wat een ziekenhuis dieet is?
Klinkt fantastisch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb gevonden:
www.ziekenhuisdieet.com
5 kilo in 5 dagen dus
Volgens mij is dat de naam van een crashdieet wat niks met gezondheid te maken heeft. Je zal wel 4 dagen heel weinig eten en dan 3 normaal. Je had ook iets van een hartstichtingdieet ofzo? Dat was een soortgelijk iets.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Fripsel het volgende:
Wel raar want met een deficit van 1000-1500 val je nog geen kilo af.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb gevonden:
www.ziekenhuisdieet.com
5 kilo in 5 dagen dus
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:05 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wel raar want met een deficit van 1000-1500 val je nog geen kilo af.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:17 schreef BananaPancake het volgende:
Helaas jojo ik op de goede manier ook
iets compleets debiels. Valt in dezelfde groep als atkins en sonja bakker. Good recipe voor jojo'en iig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Fripsel het volgende:
het is ook gewoon echt niet goed. Ik ben in 2009 10 kilo in 7 dagen kwijt geraakt. Wat een compleet drama was dat. Overigens niet bewust. Mijn crohn brak doorquote:
450 ja?quote:
De vuistregel was geloof ik net zoveel dagen te wachten met sporten als de dagen dat je ziek was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
450 ja?![]()
Mijn huidige 'dieet' werpt ook zijn vruchten af. -1.6 sinds zondag dankzij longontsteking. Kom zo iig wel lichter de feestdagen uit, maar leuk is anders.![]()
Heeft hier iemand ervaring met herstel na longontsteking in combinatie met sporten? Wanneer is het weer verstandig om te beginnen? 11 november gesport, daarna paar weken vakantie gehad (Indonesiezomer
warm
), na terugkomst acclimatiseren/jetlag eruit werken, 1x gesport, longontsteking... Ik verwacht dat mn conditie waardeloos en 0.0 zal zijn op dat moment.
Klinkt als een goed recept voor vaatdoekigheid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
het is ook gewoon echt niet goed. Ik ben in 2009 10 kilo in 7 dagen kwijt geraakt. Wat een compleet drama was dat. Overigens niet bewust. Mijn crohn brak door
Moet morgen sowieso geloof ik meneer de dokter nog even bellen (of ik heb het wazig onthouden door koorts), zal daar ook eens even vragen hoe en wat met herstel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De vuistregel was geloof ik net zoveel dagen te wachten met sporten als de dagen dat je ziek was.
Ik zal wel moeten/kan niet anders. Momenteel is douchen zonder bijna-flauwvallen al een uitdagingquote:
Bwuh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet morgen sowieso geloof ik meneer de dokter nog even bellen (of ik heb het wazig onthouden door koorts), zal daar ook eens even vragen hoe en wat met herstel.
[..]
Ik zal wel moeten/kan niet anders. Momenteel is douchen zonder bijna-flauwvallen al een uitdagingEn je magere lijstje bevat meer dan mijn lijstje
Ik ben 3 weken echt kapot geweest. Dat was echt niet fun.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een goed recept voor vaatdoekigheid.
Hier net wel lekker gesport, het waaide niet zo achterlijk hard meer, dat loopt toch net even lekkerder.
Erg is dat he.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Ik zal wel moeten/kan niet anders. Momenteel is douchen zonder bijna-flauwvallen al een uitdagingEn je magere lijstje bevat meer dan mijn lijstje
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Erg is dat he.
Sowieso k*t als je lichaam niet doet wat je wilt.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwuh.
Eén ding scheelt: meestal zit je wel weer vlot op je oude niveau qua conditie.
Vervelend vooral. Alle leuke dingen af kunnen zeggen, voor werk is dit ook niet bepaald handige timing etc (ze hebben me net al 3,5 week mogen missenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Erg is dat he.
Sowieso k*t als je lichaam niet doet wat je wilt.
Ik had tot dit jaar geluk dat ik daar geen ervaring mee had.quote:
uhm ja, neem de tijd om op te bouwen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
450 ja?![]()
Mijn huidige 'dieet' werpt ook zijn vruchten af. -1.6 sinds zondag dankzij longontsteking. Kom zo iig wel lichter de feestdagen uit, maar leuk is anders.![]()
Heeft hier iemand ervaring met herstel na longontsteking in combinatie met sporten? Wanneer is het weer verstandig om te beginnen? 11 november gesport, daarna paar weken vakantie gehad (Indonesiezomer
warm
), na terugkomst acclimatiseren/jetlag eruit werken, 1x gesport, longontsteking... Ik verwacht dat mn conditie waardeloos en 0.0 zal zijn op dat moment.
Mooi resultaat!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Stratman het volgende:
Kijken of ik voor 1 Januari onder de 90 kilo kan komen
Daarna word het doorgaan tot de 80 zoals ik nu bezig ben en dan waarschijnlijk de sportschool in om het allemaal wat strakker te krijgen en wat meer contouren zichtbaar te krijgen.
Niet niks iig.. Ben nu 33 kilo kwijt dus ben benieuwd of het mij eindelijk gaat lukken in het nieuwe jaar die laatste paar kilo`s
Dat klinkt wel even een stapje heftiger dan hoe ik hem te pakken heb, was er redelijk snel bij. ABkuurtje en dat lijkt nu wel aan te slaan, eerst nog eens kijken hoe ik de nacht doorkom. Maar iig niet meer zo benauwd als in het weekend het geval wasquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zelf bijna doodgegaan aan longontsteking.
Mijn opbouw erna?
Wandelen, rustig fietsen... Je wil even niet anders en zo bouw je het heel rustig aan op.
Beterschap !!
Brr, klinkt heftig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zelf bijna doodgegaan aan longontsteking.
Mijn opbouw erna?
Wandelen, rustig fietsen... Je wil even niet anders en zo bouw je het heel rustig aan op.
Beterschap !!
Netjes inderdaad!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Stratman het volgende:
Kijken of ik voor 1 Januari onder de 90 kilo kan komen
Daarna word het doorgaan tot de 80 zoals ik nu bezig ben en dan waarschijnlijk de sportschool in om het allemaal wat strakker te krijgen en wat meer contouren zichtbaar te krijgen.
Niet niks iig.. Ben nu 33 kilo kwijt dus ben benieuwd of het mij eindelijk gaat lukken in het nieuwe jaar die laatste paar kilo`s
Niet meer na mijn avond eten, en zo min mogelijk tussendoortjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi resultaat!
Welke veranderingen heb je gemaakt/
Het had prima zonder het dikke zeug gekund. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, je moet er wat voor overhebben.
Zelfmedelijden heeft niemand wat aan.
Nee helaas niet. Er liggen hier twee chocoladeletters dicht in de verpakking, die ik dicht wil houden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je extra pure choco in huis? Dan heb je na een blokje wel genoeg
Nou ja, dat zorgt wel voor motivatie om er van af te blijven toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het had prima zonder het dikke zeug gekund. Kom op zeg.
Nee hoor. Ik ben geen dikke zeug namelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat zorgt wel voor motivatie om er van af te blijven toch?
Bij mij zou het me meer motiveren om jou voor je bek te slaan, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dito. T enige wat ik in huis heb zijn gebrande cacaobonen... nou, dat is iets anders dan 'chocolade'. Man, bitter dat spul.quote:
Want een topic komen binnenvallen met beledigingen is ook zo behulpzaam.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
Nou sorry hoor. Ik zal nog eens proberen te helpen.
Nope waarom zou ook maar iets dat jij zegt een motivatie zijn? Please zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een stukje nemen dan! Doe ik ook altijd. En ik neem dan niet meer, dus kan het niet zoveel kwaad.quote:
Hier ligt echt van alles; gewone chocolaatjes, 2 dozen praline, chocoladekerstkoekjes, enz enz enz..quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dito. T enige wat ik in huis heb zijn gebrande cacaobonen... nou, dat is iets anders dan 'chocolade'. Man, bitter dat spul.
Ik heb al een ontbijt bij de ikea op. Dus de chocola laten we even schietenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:42 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Gewoon een stukje nemen dan! Doe ik ook altijd. En ik neem dan niet meer, dus kan het niet zoveel kwaad.
Nogmaals; het was goedbedoeld.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Want een topic komen binnenvallen met beledigingen is ook zo behulpzaam.
Een volgende keer de beledigende woorden achterwege laten, en het wordt ook zo ontvangen.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een volgende keer de beledigende woorden achterwege laten, en het wordt ook zo ontvangen.
Ik ben nu wel ontzettend benieuwd naar jouw knappe verschijning.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik zal het tot 'dikkertje' beperken dan.
nee, dat demotiveert juist...quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan er wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben nu wel ontzettend benieuwd naar jouw knappe verschijning.
Kom eens van de bank af,luie nietsnut.quote:
Bizar dat er zoveel zelfmedelijden heerst onder mensen met overgewicht zeg. Dat had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, dat demotiveert juist...
http://www.nieuwsvoordiet(...)kt-contraproductief/
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij zou het me meer motiveren om jou voor je bek te slaan, eigenlijk.
Ja, dat blijkt nu ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:54 schreef Stratman het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, mafkeesZo ontneem je ze juist elke motivatie he?
zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom eens van de bank af,luie nietsnut.
[..]
Bizar dat er zoveel zelfmedelijden heerst onder mensen met overgewicht zeg. Dat had ik niet verwacht.
Heyquote:
Nou dat kan toch? :Squote:Op dinsdag 23 december 2014 21:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zelfmedelijdenecht... Waar haal je eigenlijk het idee vandaan dat iemand jou nodig heeft om gemotiveerd te raken?
Jij helpt mensen het beste door weg te blijven van het internet, denk ik zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt nu ja.
Jammer, ik help graag mensen.
nee popje, het spijt mequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
HeyLeuk dat je hier ook post.
[..]
Nou dat kan toch? :S
Bedankt ggmm. Deze post was het ontbrekende puzzelstukje voor mij om gemotiveerd te gaan sporten en minder te gaan eten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom eens van de bank af,luie nietsnut.
[..]
Bizar dat er zoveel zelfmedelijden heerst onder mensen met overgewicht zeg. Dat had ik niet verwacht.
Ik probeer het juist af te kappen, deze 'discussie'.quote:
Tip van mij. Eet nasi, drink melk en ren wiel. Dan komt het goed met je.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedankt ggmm. Deze post was het ontbrekende puzzelstukje voor mij om gemotiveerd te gaan sporten en minder te gaan eten.
Bedankt ome Kano. Wil je mijn personal trainer zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tip van mij. Eet nasi, drink melk en ren wiel. Dan komt het goed met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |