Post eens een lijstjequote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Hoeveel maanden hield je dat vol? En hoeveel calorieën eet je nu per dag ongeveer? Ik eet volgens mij meer dan genoeg, maar soms heb ik wel de drang om chocolade of chips te eten.. Of een patatje. Terwijl ik dan geen honger heb hoor. Ik ben dan wel eens bang dat ik te weinig eet omdat ik die behoefte af en toe heb.
Ik doe nooit aan 800 per dag, ik zit altijd op 1700 of 1800. Soms wat minder, maar sowieso wel op 1500. Bij een lengte van 1.60 en een gewicht van 64 inmiddels.quote:Op zondag 21 december 2014 14:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Post eens een lijstje
En geen honger hebben kan je niet echt op af gaan.
Ik kan ook 800kcal per dag eten zonder honger te hebben, gezond is echter anders.
Maandje of 4 maximaal. Nog Weight Watchers gedaan lang geleden. Tegenwoordig mag je daar ook veel meer eten. Dan viel ik een kilo per week af gemiddeld, maar dat was dus te snel.quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Hoeveel maanden hield je dat vol? En hoeveel calorieën eet je nu per dag ongeveer? Ik eet volgens mij meer dan genoeg, maar soms heb ik wel de drang om chocolade of chips te eten.. Of een patatje. Terwijl ik dan geen honger heb hoor. Ik ben dan wel eens bang dat ik te weinig eet omdat ik die behoefte af en toe heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was heerlijk! Ik heb alleen de rozijnen weggelaten, want daar hou ik niet van.quote:
Same herequote:Op zondag 21 december 2014 15:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Overigens ben ik vandaag tot de conclusie gekomen dat ik als ik de halve dag verslaap dat ik dan niet ga inhalen met eten
Hmm, hij klinkt lekker.quote:Op zondag 21 december 2014 15:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het was heerlijk! Ik heb alleen de rozijnen weggelaten, want daar hou ik niet van.
http://www.cuisinedecleme(...)en-feta-kikkererwten
Overigens ben ik vandaag tot de conclusie gekomen dat ik als ik de halve dag verslaap dat ik dan niet ga inhalen met eten
Zo zeg dat is nogal wat!quote:Op zondag 21 december 2014 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poeh, ik heb het op dit moment moeilijk. En niet alleen met eten. Ik ben veel aan het klussen en verhuizen. Het is erg onregelmatig allemaal. Ook veel mensen om me heen, toch eet ik dan op een of andere manier luxer ofzo. Of juist niet.
Ik heb mijn moeder een paar dagen om me heen gehad. Die maakt opmerkingen bij alles wat ik eet. En aangezien ik elke 1,5 a 2 uur moet eten om niet ziek te worden hoor ik aardig wat op een dag. Ze is zelf ook aan het lijnen (Dr Frank ;')) En zij heeft geen tussendoortjes nodig en is daar apetrots op. Heel irritantSoms stel ik mijn tusendoortje dan uit en krijg ik zodra ze weg is een soort vreetbui. Kutzooi.
En afgelopen week is het 7 weken oude zoontje van mijn beste vriendin ziek geworden. Hij is gisteren overleden. Ik ben er vanmiddag geweest om rouwkaarten te schrijven. Gisteren de hele dag mensen gebeld. Niet leuk.
Ik zit een dus beetje in overlevingsmodus op dit moment. En ik voel me dik.
Daarom juist plannenquote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb echt rare lijstjes de laatste paar dagen ga ze dus ook niet delen want ik weet zelf wel dat ze niet goed zijn. Ik heb meer moeite met de vakantie dan verwacht. Weet ook vaak niet zo goed wát ik moet eten.. waardoor ik dan te weinig eet.. en wat ik dan wel weet is dan vaak niet heel gezond. Vandaag is ook zo'n dag..
Zelfde hier voor nu, geen idee precies wat er met kerst gaat gebeuren qua eten en daarna voornamelijk bij vriend, dus op zich wel gezond eten, maar ook meer uitdaging qua zooivreten eromheen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef Sarabi het volgende:
Plannen helpt bij mij deze dagen wel een beetje.
Maar soms heb ik daar ook schijt aan
Vanaf 2 januari mag het perfect, nu doe ik gewoon mijn best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |