Wow!quote:Op woensdag 30 november 2016 19:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af van wie de kick kwam.
Tussen de periode december 2014 en december 2015 ben ik 40 kg afgevallen. Inmiddels ben ik een jaar stabiel, sport ik 4/5 keer per week en ben k er klaar voor om de laatste 10/20 eraf te werken.
Thanks. Zonder verdere ingrepen. Beter eten, meer bewegen, sporten.quote:
Beetje valsspelen wel ja.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Wow!
Ik heb net maandag GBP gehad, dus ik speel vals en doe niet meer mee hier
Heb er 4 jaar over gedaan. Eerste keer niet door screening. Wilde toch nog een poging 'op eigen kracht'' wagen.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beetje valsspelen wel ja.![]()
Daar heb jij ook best lang op gewacht toch?
Staan me inderdaad nog wel dingen van bij ja.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb er 4 jaar over gedaan. Eerste keer niet door screening. Wilde toch nog een poging 'op eigen kracht'' wagen.
Toen zelf met dietist en fysio ongeveer 20 kg kwijt. Had toch veel gerelateerde klachten, waaronder diabetes en snurken. Deze keer direct door na de screening. In juli gescreend en maandag geopereerd.
Ben niet over één nacht ijs gegaan in elk geval
Ja voelde me al echt veel beter en fitter. Maar moet nog minimaal 40 en ik denk dat ik er met heel veel moeite nog 15 af kan krijgen zelf.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Staan me inderdaad nog wel dingen van bij ja.![]()
20 kg kwijt is natuurlijk ook een toffe prestatie.
Bwehehehe, fair enough.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja voelde me al echt veel beter en fitter. Maar moet nog minimaal 40 en ik denk dat ik er met heel veel moeite nog 15 af kan krijgen zelf.
Nou ja, ik kan het nu toch niet meer terugdraaien
Ja dat is minderquote:Op woensdag 30 november 2016 19:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bwehehehe, fair enough.
Ik zou ruim 10 er nog wel af willen hebben. En ik ben benieuwd hoe strak/strakker mijn lijf nog wil worden. Schade
Zeker.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja dat is minder
Nou ja, je hebt al heel veel bereikt! Goed hoor!
O ja die moet ik ook nog even maken!!!quote:Op woensdag 30 november 2016 19:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker.
Ik zit nu weer door mijn voortgangsfoto's te kijken. Holy moly ik was het zelf alweer bijna vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |