Dat is al fijnquote:Op maandag 22 december 2014 18:14 schreef Zeester het volgende:
. Gelukkig merk ik wel dat mijn dieetkennis echt helpt om ook redelijke keuzes te maken met weinig planning en structuur. Dat scheelt echt al een slok op een borrel.
Huh? Ik denk dat je me verward? Mijn lief is al zo'n twee en een half jaar mijn lief.quote:Op maandag 22 december 2014 17:46 schreef mrspoeZ het volgende:
Je nieuwe lief z'n ouders? Wooww dat gaat snel. Geen oordeel.
Mijn nieuwe lief, denk ik... Ja, dat gaat inderdaad snel. Achja, het voelt goed en ik heb jaren heel verstandig gedaan. Nu maar even m'n hart volgen.quote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Huh? Ik denk dat je me verward? Mijn lief is al zo'n twee en een half jaar mijn lief.
Oh ja, ik las het nu.quote:Op maandag 22 december 2014 19:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe lief, denk ik... Ja, dat gaat inderdaad snel. Achja, het voelt goed en ik heb jaren heel verstandig gedaan. Nu maar even m'n hart volgen.
Eh, als het werkt.quote:Op maandag 22 december 2014 19:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe lief, denk ik... Ja, dat gaat inderdaad snel. Achja, het voelt goed en ik heb jaren heel verstandig gedaan. Nu maar even m'n hart volgen.
Zullen we je koppelen?quote:Op maandag 22 december 2014 19:39 schreef Zeester het volgende:
Ik zou eerst ff testen hoe mijn nieuwe lijf in de smaak zou vallen bij het mannelijke publiek.
(Maar goed, dat dat heel snel saai wordt is duidelijk. Ik wil m'n nieuwe lijf wel eens testen bij een vaste vriend)
Geniet ervan!quote:Op maandag 22 december 2014 19:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend was gekoppeld. En toen was ik daar ook per ongeluk. En nu is het bijna 12 jaar later
Liefquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend was gekoppeld. En toen was ik daar ook per ongeluk. En nu is het bijna 12 jaar later
quote:Op zondag 21 december 2014 15:47 schreef Fripsel het volgende:
Oh en iets waar ik echt héééééél verbaasd over was. De vriendin waar ik was in Friesland is ziek en kan dus niet winkelen. Daarom hadden we samen een bestelling geplaatst bij Wehkamp. Met o.a. een heel leuk jurkje van de Only.. wat er meer bij gedaan was zo van oh hij is zo leuk en zo goedkoop. maar waarschijnlijk past hij toch niet.. Maar hij paste.
Eindelijk weer een jurkje waar ik me echt mooi in voel.Het lijkt er niet eens op dat je overgewicht hebt (waar ik voor het gemak dan even van uitga), leuk jurkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |