Is er een reden waarom je het niet op een 'normale' manier gaat doen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:34 schreef johannaovertrecht het volgende:
Ik ga voor het eerst aan het ziekenhuisdieet doen omdat ik snel wat kilo's kwijt wil. Benieuwd of ik t kan volhouden
Dit is wat ik heb gevonden:quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Fripsel het volgende:
kan iemand mij vertellen wat een ziekenhuis dieet is?
Klinkt fantastisch.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb gevonden:
www.ziekenhuisdieet.com
5 kilo in 5 dagen dus
Volgens mij is dat de naam van een crashdieet wat niks met gezondheid te maken heeft. Je zal wel 4 dagen heel weinig eten en dan 3 normaal. Je had ook iets van een hartstichtingdieet ofzo? Dat was een soortgelijk iets.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Fripsel het volgende:
Wel raar want met een deficit van 1000-1500 val je nog geen kilo af.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is wat ik heb gevonden:
www.ziekenhuisdieet.com
5 kilo in 5 dagen dus
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:05 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wel raar want met een deficit van 1000-1500 val je nog geen kilo af.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:17 schreef BananaPancake het volgende:
Helaas jojo ik op de goede manier ook
iets compleets debiels. Valt in dezelfde groep als atkins en sonja bakker. Good recipe voor jojo'en iig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:42 schreef Fripsel het volgende:
het is ook gewoon echt niet goed. Ik ben in 2009 10 kilo in 7 dagen kwijt geraakt. Wat een compleet drama was dat. Overigens niet bewust. Mijn crohn brak doorquote:
450 ja?quote:
De vuistregel was geloof ik net zoveel dagen te wachten met sporten als de dagen dat je ziek was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
450 ja?![]()
Mijn huidige 'dieet' werpt ook zijn vruchten af. -1.6 sinds zondag dankzij longontsteking. Kom zo iig wel lichter de feestdagen uit, maar leuk is anders.![]()
Heeft hier iemand ervaring met herstel na longontsteking in combinatie met sporten? Wanneer is het weer verstandig om te beginnen? 11 november gesport, daarna paar weken vakantie gehad (Indonesiezomer
warm
), na terugkomst acclimatiseren/jetlag eruit werken, 1x gesport, longontsteking... Ik verwacht dat mn conditie waardeloos en 0.0 zal zijn op dat moment.
Klinkt als een goed recept voor vaatdoekigheid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
het is ook gewoon echt niet goed. Ik ben in 2009 10 kilo in 7 dagen kwijt geraakt. Wat een compleet drama was dat. Overigens niet bewust. Mijn crohn brak door
Moet morgen sowieso geloof ik meneer de dokter nog even bellen (of ik heb het wazig onthouden door koorts), zal daar ook eens even vragen hoe en wat met herstel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De vuistregel was geloof ik net zoveel dagen te wachten met sporten als de dagen dat je ziek was.
Ik zal wel moeten/kan niet anders. Momenteel is douchen zonder bijna-flauwvallen al een uitdagingquote:
Bwuh.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet morgen sowieso geloof ik meneer de dokter nog even bellen (of ik heb het wazig onthouden door koorts), zal daar ook eens even vragen hoe en wat met herstel.
[..]
Ik zal wel moeten/kan niet anders. Momenteel is douchen zonder bijna-flauwvallen al een uitdagingEn je magere lijstje bevat meer dan mijn lijstje
Ik ben 3 weken echt kapot geweest. Dat was echt niet fun.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een goed recept voor vaatdoekigheid.
Hier net wel lekker gesport, het waaide niet zo achterlijk hard meer, dat loopt toch net even lekkerder.
Erg is dat he.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Ik zal wel moeten/kan niet anders. Momenteel is douchen zonder bijna-flauwvallen al een uitdagingEn je magere lijstje bevat meer dan mijn lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |