Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Erg is dat he.
Sowieso k*t als je lichaam niet doet wat je wilt.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwuh.
Eén ding scheelt: meestal zit je wel weer vlot op je oude niveau qua conditie.
Vervelend vooral. Alle leuke dingen af kunnen zeggen, voor werk is dit ook niet bepaald handige timing etc (ze hebben me net al 3,5 week mogen missenquote:Op dinsdag 23 december 2014 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Erg is dat he.
Sowieso k*t als je lichaam niet doet wat je wilt.
Ik had tot dit jaar geluk dat ik daar geen ervaring mee had.quote:
uhm ja, neem de tijd om op te bouwen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
450 ja?![]()
Mijn huidige 'dieet' werpt ook zijn vruchten af. -1.6 sinds zondag dankzij longontsteking. Kom zo iig wel lichter de feestdagen uit, maar leuk is anders.![]()
Heeft hier iemand ervaring met herstel na longontsteking in combinatie met sporten? Wanneer is het weer verstandig om te beginnen? 11 november gesport, daarna paar weken vakantie gehad (Indonesiezomer
warm
), na terugkomst acclimatiseren/jetlag eruit werken, 1x gesport, longontsteking... Ik verwacht dat mn conditie waardeloos en 0.0 zal zijn op dat moment.
Mooi resultaat!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Stratman het volgende:
Kijken of ik voor 1 Januari onder de 90 kilo kan komen
Daarna word het doorgaan tot de 80 zoals ik nu bezig ben en dan waarschijnlijk de sportschool in om het allemaal wat strakker te krijgen en wat meer contouren zichtbaar te krijgen.
Niet niks iig.. Ben nu 33 kilo kwijt dus ben benieuwd of het mij eindelijk gaat lukken in het nieuwe jaar die laatste paar kilo`s
Dat klinkt wel even een stapje heftiger dan hoe ik hem te pakken heb, was er redelijk snel bij. ABkuurtje en dat lijkt nu wel aan te slaan, eerst nog eens kijken hoe ik de nacht doorkom. Maar iig niet meer zo benauwd als in het weekend het geval wasquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zelf bijna doodgegaan aan longontsteking.
Mijn opbouw erna?
Wandelen, rustig fietsen... Je wil even niet anders en zo bouw je het heel rustig aan op.
Beterschap !!
Brr, klinkt heftig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zelf bijna doodgegaan aan longontsteking.
Mijn opbouw erna?
Wandelen, rustig fietsen... Je wil even niet anders en zo bouw je het heel rustig aan op.
Beterschap !!
Netjes inderdaad!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:26 schreef Stratman het volgende:
Kijken of ik voor 1 Januari onder de 90 kilo kan komen
Daarna word het doorgaan tot de 80 zoals ik nu bezig ben en dan waarschijnlijk de sportschool in om het allemaal wat strakker te krijgen en wat meer contouren zichtbaar te krijgen.
Niet niks iig.. Ben nu 33 kilo kwijt dus ben benieuwd of het mij eindelijk gaat lukken in het nieuwe jaar die laatste paar kilo`s
Niet meer na mijn avond eten, en zo min mogelijk tussendoortjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi resultaat!
Welke veranderingen heb je gemaakt/
Het had prima zonder het dikke zeug gekund. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, je moet er wat voor overhebben.
Zelfmedelijden heeft niemand wat aan.
Nee helaas niet. Er liggen hier twee chocoladeletters dicht in de verpakking, die ik dicht wil houden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je extra pure choco in huis? Dan heb je na een blokje wel genoeg
Nou ja, dat zorgt wel voor motivatie om er van af te blijven toch?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het had prima zonder het dikke zeug gekund. Kom op zeg.
Nee hoor. Ik ben geen dikke zeug namelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat zorgt wel voor motivatie om er van af te blijven toch?
Bij mij zou het me meer motiveren om jou voor je bek te slaan, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dito. T enige wat ik in huis heb zijn gebrande cacaobonen... nou, dat is iets anders dan 'chocolade'. Man, bitter dat spul.quote:
Want een topic komen binnenvallen met beledigingen is ook zo behulpzaam.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
Nou sorry hoor. Ik zal nog eens proberen te helpen.
Nope waarom zou ook maar iets dat jij zegt een motivatie zijn? Please zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |