goeien koppelactie danquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend was gekoppeld. En toen was ik daar ook per ongeluk. En nu is het bijna 12 jaar later
Goed motto.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
goeien koppelactie dan
Hier liepen er weddenschappen over hoe lang wij het met elkaar uit zouden houden. Variërend van 3 weken tot 2 maanden, inmiddels zijn we 20 jaar en een dochterverder.
De planning voor de kerst is gemaakt, kerstavond gourmet met veel groente.
1e kerstdag eerst twee uur koukleumen bij ijssculpturenfestival en dan vier gangen.
2e kerstdag wandelen en drie gangen.
Prima te overzien, het motto is genieten met mate
Klinkt tot op zekere hoogte bekend. Tegenwoordig heb ik niet meer het gevoel dat het nodig is om gezellig te zijn, maar de gewoonte is er wel nog steeds. (Kroeg in = bier.)quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Zeester het volgende:
Ik val op grote roodharige mannen. Of blond. In ieder geval groot
.
Ik heb echt moeite met mezelf limiteren in drinken, omdat t in mijn geval mijn sociale verkeer echt in de weg zit. Niet dat mijn vrienden stom doen als ik niet drink, maar ik ben gewoon zo'n suf verlegen besje als ik nuchter ben. Als ik dan een x uit ben wil ik het wel leuk hebben en daar hoort drank bij. Daarentegen drink ik de hele kerst wrslk geen druppel, want daar hoef ik niet verlegen te zijn.
Klinkt alsof ik een alcohol probleem heb. Maar dat is dus absoluut niet zo, maar het is wel echt sociaal glijmiddel voor mij.
ik drink geen frisdrank, dat is mijn 'probleem'...quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed motto.En mooi om die weddenschappen niet uit te laten komen.
Hier was het vooral algehele verrassing, de gemeenschappelijke vrienden/kennissen hadden het niet bepaald aan zien komen.
[..]
Klinkt tot op zekere hoogte bekend. Tegenwoordig heb ik niet meer het gevoel dat het nodig is om gezellig te zijn, maar de gewoonte is er wel nog steeds. (Kroeg in = bier.)
Dat beperkt de keuze wel enorm.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik drink geen frisdrank, dat is mijn 'probleem'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:46 schreef Zeester het volgende:
Ik was laatst nog op een feestje waar ik niemand kende, behalve degene waarmee ik mee was. En zij kende ook alleen degene die het feestje gaf. En het was enorm ongezellig met zijn 2. Maar 4 bier en een uurtje later had ik de avond van mijn leven. Als ik cola had gedronken was ik denk ik na dat uur weer naar huis gegaan.
Vermoeiend wel, maar goed, het is het waard.
Ja maar net als gister is lastig want een vriend zou me mee uit eten nemen voor mijn verjaardag en ik had geen idee waar we heen gingen. Had overdag kwak, crackers en een banaan op..quote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar net als gister is lastig want een vriend zou me mee uit eten nemen voor mijn verjaardag en ik had geen idee waar we heen gingen. Had overdag kwak, crackers en een banaan op..
Bleek een heel fancy restaurant te zijn waar hij de chef kende. Heb nog nooit zo chique gegeten. En het was lekkerrrrrr. En dus geen brood en friet enzo dus dat was ook mooi meegenomen..
Ik heb echt nog nooit eerder zo lekker gegeten.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oops verkeerd gekeken was zelf 1,5 kilo
In totaal dus 2 kilo minder sinds de vakantie
quote:Op dinsdag 23 december 2014 07:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik dans het lekkerste en praat ook prima met wildvreemden zonder drank. Lekker makkelijk dusAlcohol is echt niet mijn zwakke punt.
Verliefde mensen, ik vind ze schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh ik zie jouw, en Ijsdraakje haar reactie nu pas. Dankje!quote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Het lijkt er niet eens op dat je overgewicht hebt (waar ik voor het gemak dan even van uitga), leuk jurkje!
Waarom wil je snel kilo's kwijt met een dieet waarbij je veel te weinig eet? Als je weer 'normaal' gaat doen, zitten die kilo's er zo weer aan...quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:34 schreef johannaovertrecht het volgende:
Ik ga voor het eerst aan het ziekenhuisdieet doen omdat ik snel wat kilo's kwijt wil. Benieuwd of ik t kan volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |