ik heb het hele topic gelezen en mijn reply blijft staan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh please, lees even terug waar dit over begon wil je. En kom dan nog meer een keer met een reply
Zal ik doen!quote:
Krijg je een taille van dus niet doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhuh, zeker weten. 5 min is voldoende. Hoepelen schijnt ook te werken
O nee, das niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Krijg je een taille van dus niet doen
Je wilt een plankfiguur niet een vrouwelijke
Jezus, beetje karig niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry. Heb nog maar 365 uur gesport dit jaar
Echt, haal even die poep uit je ogen. Ik zie mezelf totaal niet als heilige graal. Maar mensen die alleen maar kunnen janken op je figuur terwijl ze zelf alles vreten wat los en vast zit.. says enough he.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb het hele topic gelezen en mijn reply blijft staan.
Ik gun jouw je sleutelbeenderen hoor, maar ik kan ook prima begrijpen dat niet iedereen zo'n resultaat kan of wil halen. En dat betekent dus niet dat iemand dan jaloers isJe zou misschien ook eens kunnen accepteren dat je (zoals een aantal anderen) een geweldige prestatie hebt geleverd, maar dat je niet de heilige graal bent.
Anders kun je altijd ook nog een extra jilian doen hoor!quote:
Truequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
Hoepelen is voor vrouwen als /sarahi die zo nodig nog mooier willen worden. Niet voor stoere kerels als ik.
Precies. Al dat wijven gezeik met hun ronde vormen en heupen. Flikker toch op. Dikke gainz moet je hebben jonge!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
Hoepelen is voor vrouwen als /sarahi die zo nodig nog mooier willen worden. Niet voor stoere kerels als ik.
Nou, dan doe jij duidelijk wat fucking fout niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Krijg je een taille van dus niet doen
Je wilt een plankfiguur niet een vrouwelijke
fijn dat je jezelf niet als heilige graal ziet. Misschien ben je dan ook in staat om te accepteren dat niet iedereen de behoefte voelt om jouw niveau te halenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, beetje karig niet?
[..]
Echt, haal even die poep uit je ogen. Ik zie mezelf totaal niet als heilige graal. Maar mensen die alleen maar kunnen janken op je figuur terwijl ze zelf alles vreten wat los en vast zit.. says enough he.
[..]
Anders kun je altijd ook nog een extra jilian doen hoor!
Tsja. Fulltime werken, huis kopen en 6 weken vakantie gooide roet in het eten.quote:
Straks ben je je tetten kwijt en dat moeten we ook niet hebben!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
fijn dat je jezelf niet als heilige graal ziet. Misschien ben je dan ook in staat om te accepteren dat niet iedereen de behoefte voelt om jouw niveau te halen
QFTquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Straks ben je je tetten kwijt en dat moeten we ook niet hebben!
Wie ben jij eigenlijk?quote:
geen zorgen, dat laat ik echt niet gebeurenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kloonvan qwea staat daar bij mijquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Staat gewoon boven mijn post hoor
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kloonvan qwea staat daar bij mij
Allemaal excusen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Fulltime werken, huis kopen en 6 weken vakantie gooide roet in het eten.
Soms zou ik willen dat ik golddigger was en lekker de hele dag mijn eigen ding kan doen terwijl een ander voor me werkt
Psies!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet jokken, dat staat gewoon in de notes. Jij kan helemaal niet kloonscannenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kloonvan qwea staat daar bij mij
Ik doe enkel maar 75kg benchenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
Die foto van qwea doet me denken aan een meisje uit Engeland die ik ken. Die speelt in het Engelse damesteam en die deed een 70 kg thruster vandaag
WORKING ON IT!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
Maar dan heb je nog wel wat in te halen want zij is wel ripped
Was ik maar de hele dag thuis, dan zag ik er nu tenminste vet ripped uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
Makkelijk oordelen als je de hele dat thuis bent
Mijn vent heeft dikke gainz en is ripped jonguh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
Je vriend zal wel blij zijn met een vriendin die sterker is dan hijzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |