Ja schat dat plankfiguur past echt bij mijquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mooi he dat gehaat direct weer. Gelijk haten omdat men zelf nooit op dat niveau zal komen. Jealousy... is a mental cancer.
Nope is geen haat. Ik bewonder je echt. Maar voor veel hier geen korte termijn realistisch doel. Neem niet alles te negatief op maar probeer hè te begrijpenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mooi he dat gehaat direct weer. Gelijk haten omdat men zelf nooit op dat niveau zal komen. Jealousy... is a mental cancer.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan het resultaat best bewonderen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope is geen haat. Ik bewonder je echt. Maar voor veel hier geen korte termijn realistisch doel. Neem niet alles te negatief op maar probeer hè te begrijpen
Maar korte termijn denken alleen is niet zo handig. Je moet het combineren. Stel een einddoel, zet tussendoelen als motivatie. Whatever that may bequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope is geen haat. Ik bewonder je echt. Maar voor veel hier geen korte termijn realistisch doel. Neem niet alles te negatief op maar probeer hè te begrijpen
everybody pities the weak jealousy you have to earnquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja schat dat plankfiguur past echt bij mij
Maar goed zal wel weer negeren
Ik heb het ook niet over jouquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Ole het volgende:
[..]
is ook zo. Ik heb 100 korte doelen waarvan ik al heel veel heb gehaaldquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar korte termijn denken alleen is niet zo handig. Je moet het combineren. Stel een einddoel, zet tussendoelen als motivatie. Whatever that may be
Ooh rot toch opquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan het resultaat best bewonderen.
Maar ik zou het zelf niet willen, vind het niet aantrekkelijk (net zoals Q fatties niet aantrekkelijk vind, kwestie van smaak).
empathie is ook een gavequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef Ole het volgende:
[..]
is ook zo. Ik heb 100 korte doelen waarvan ik al heel veel heb gehaald
Same herequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef Ole het volgende:
[..]
is ook zo. Ik heb 100 korte doelen waarvan ik al heel veel heb gehaald
Prima. Leer dan ook eens respect te hebben voor de mensen die hun doelen hebben bijgesteld en zich verder willen ontwikkelen. Maar het hilarische is, dat heb je niet. Nee, men moet wel respect op brengen voor jou.. maar o wee als iemand hier langskomt met een foto die niet strookt met de users van het topicquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef Sarabi het volgende:
Q voor de laatste keer niet iedereen heeft hetzelfde doel.
Zeker niet in dit topic, zou fijn zijn als je daar eens respect voor zou kunnen hebben.
Ooh please, lees even terug waar dit over begon wil je. En kom dan nog meer een keer met een replyquote:
Uiteraard, this is the place 2 be. Jij zit momenteel gewoon ff in een slechte fase, komt volgende maand allemaal goed joh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit aan het wijn en de chips. Zit ik hier goed? Wil graag afvallen
Proost!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Hey, IIFYM!!!!!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
*proest* Vanaf 1 januari weer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uiteraard, this is the place 2 be. Jij zit momenteel gewoon ff in een slechte fase, komt volgende maand allemaal goed joh.
Gewoon morgenochtend effe fietsen en het komt goed toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uiteraard, this is the place 2 be. Jij zit momenteel gewoon ff in een slechte fase, komt volgende maand allemaal goed joh.
Wel extra rondje dan hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend effe fietsen en het komt goed toch?
Uhuh, zeker weten. 5 min is voldoende. Hoepelen schijnt ook te werkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend effe fietsen en het komt goed toch?
Sorry. Heb nog maar 365 uur gesport dit jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |