Laterquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:28 schreef laiveneertiekje het volgende:
nieuw tiental op de weegschaal
En dan is het over twee dagen maar weer weg omdat het nu door de griep komt, maar toch, ik heb hem gezien!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik had ook een nieuw tiental eergisteren. Zonder heel erg m'n best te doen.
Heb ook het idee dat ik het in m'n gezicht begin te zien.![]()
Kan dat, bij -7?
Netjes en dat kan zekerquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik had ook een nieuw tiental eergisteren. Zonder heel erg m'n best te doen.
Heb ook het idee dat ik het in m'n gezicht begin te zien.![]()
Kan dat, bij -7?
Ja, die zijn in de loop van de tijd een beetje verstopt geraakt ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, dat kanVoor je het weet zijn je sleutelbeenderen te zien
Thanks en mooi!quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Netjes en dat kan zekerbij mij zie je het ook zo'n beetje als eerste in het gezicht.
Foto's maken dan kan je het ook objectiever bekijkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks en mooi!
Ik denk altijd dat ik het me verbeeld.
Trust me, als je ze eenmaal weer ziet is het awesomequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die zijn in de loop van de tijd een beetje verstopt geraakt ja.Je ziet ze nog wel ietsje.
Ziet er goed uit voor een bmi van 29+quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Loona, sleutelbeenderen
quote:
Ik moest lachen. Hoeveel ben je kwijt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:42 schreef Krulledol het volgende:
Tof dat het bij iedereen in 't gezicht is te zien. Die hoop had ik ook, maar het begint erop te lijken dat ik gewoon een dikke kop van mijzelf heb.. Shit happens!
alleen aan mn onderkin. Niet in mn appelwangen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:42 schreef Krulledol het volgende:
Tof dat het bij iedereen in 't gezicht is te zien. Die hoop had ik ook, maar het begint erop te lijken dat ik gewoon een dikke kop van mijzelf heb.. Shit happens!
beloofd. If that ever happens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als de jouwe tevoorschijn komen wil ik ook pics
Welke? Er waren er meer...toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die winterjas is trouwens warm zeg.
Maar mocht het gaan vriezen dan ben ik er klaar voor
Goede foto Qquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Loona, sleutelbeenderen
Genieten dit, altijdquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor een bmi van 29+
Ow wacht
Ja mooi he dat gehaat direct weer. Gelijk haten omdat men zelf nooit op dat niveau zal komen. Jealousy... is a mental cancer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goede foto Q
[..]
Genieten dit, altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |