Perfection barquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Vandaag een goede dag qua voeding
Lijstje:
O: 3 volkoren brood met kaas
T: Perfection bar van B&F
L: 4 volkoren brood, 2 met kaas, 2 met kipfilet
T: Gemengde nootjes
D: Aardappelen, rundvlees ding iets, Worteltjes, Brocoli
S: 40 min cardio + KT
T: Banaan, Whey shake.
Ik moet eigenlijk nog : 5 handjes noten, 2 roggenbrood kaas, 2 spelt met gerookte zalm, bak kwark.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:42 schreef Qwea het volgende:
Lijstje:
O: bak kwark, 2 spelt met uitsmijter, 2 havermout pannenkoeken
T: appeltje
L: 4 spelt, ham, pindakaas, kaas, kalkoen. Bak kwark, gekookt eitje.
S: Leg day
T: Restje pasta, 2 spelt met banaan, whey shake.
D: Wolgroente, kipfilet, rijst, ketjap manis, 2 gebakken eieren erover
T: Overige rijst met overige kip en wat boontjes.
Die zijn misschien wel een betere keus de volgende keer, iets goedkoper. Welke smaak heb je nu? Of heb je ze niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Perfection barIk zag dat ze smartbars in witte chocolade hadden nu
must have.
http://www.bodyenfitshop.(...)utrition/smart-bars/
Ga eens fixen.quote:Hier een wat mindere dag. Ik zit wederom veelste laag
Succes, je hebt nog 70 minutenquote:[..]
Ik moet eigenlijk nog : 5 handjes noten, 2 roggenbrood kaas, 2 spelt met gerookte zalm, bak kwark.
Ik heb ze nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die zijn misschien wel een betere keus de volgende keer, iets goedkoper. Welke smaak heb je nu? Of heb je ze niet?
[..]
Ga eens fixen.
[..]
Succes, je hebt nog 70 minuten
Ik ben benieuwd hoe je bent afgevallen dat het er daarna weer aanzat? Deed je toen aan een crashdieet? Ik ben zo bang dat ik hetzelfde ga meemaken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:53 schreef Ole het volgende:
Ben dit jaar toch ongeveer 5 kg kwijt. In plaats van eerst tig afvallen en dan meteen + 10 aankomen
quote:
kom erop terugquote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je bent afgevallen dat het er daarna weer aanzat? Deed je toen aan een crashdieet? Ik ben zo bang dat ik hetzelfde ga meemaken.
Duhh ik ook!quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Ik hou te veel van lekker eten en bier.(Dat dit zonder spelfouten ging (toch?) is echt een wonder.)
Ah, ik heb echt geleefd in die jas. Blij dat je er blij mee bent!quote:
Bierquote:Op zaterdag 20 december 2014 04:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Ik hou te veel van lekker eten en bier.(Dat dit zonder spelfouten ging (toch?) is echt een wonder.)
Klinkt als een leuke kerstborrel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, ik heb echt geleefd in die jas. Blij dat je er blij mee bent!
En Sjeen en Sarabi![]()
![]()
![]()
Gisteren bij het kerstdiner/borrel op m'n werk heel veel gedanst, me beperkt tot twee glazen bubbels en verder gegeten wat er lactosevrij was. Salade zonder dressing dus, vier kipkluifjes, 4 stukjes sparerib, best wel wat olijven en twee vegetarische spiesjes. Was niet fantastisch, maar ook niet hopeloos.
Zo een appelcake bakken, maar eerst even m'n hele huis stofzuigen
Inderdaad! Qwea haar opmerkingen en manier van doen ben ik al gewoon en ook naar haar worden opmerkingen gemaakt die niet kunnen. Ik vind het wel heel onbeschoft dat CrunchySelf wat nare opmerkingen maakt die duidelijk op Sarabi zijn gericht, terwijl hij zelf "zijn weg" nog aan het zoeken is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:23 schreef Fripsel het volgende:
Bahbah wat hangt hier een nare sfeer zeg.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Hoeveel ben je kwijt?
Dat hoort er nu eenmaal bij op Fok.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:42 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Inderdaad! Qwea haar opmerkingen en manier van doen ben ik al gewoon en ook naar haar worden opmerkingen gemaakt die niet kunnen. Ik vind het wel heel onbeschoft dat CrunchySelf wat nare opmerkingen maakt die duidelijk op Sarabi zijn gericht, terwijl hij zelf "zijn weg" nog aan het zoeken is.
Is het al tijd om vrede op aarde te prediken?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:42 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Inderdaad! Qwea haar opmerkingen en manier van doen ben ik al gewoon en ook naar haar worden opmerkingen gemaakt die niet kunnen. Ik vind het wel heel onbeschoft dat CrunchySelf wat nare opmerkingen maakt die duidelijk op Sarabi zijn gericht, terwijl hij zelf "zijn weg" nog aan het zoeken is.
Iedereen heeft zijn eigen tactiek en bij de ene zal het werken en bij sommige tijdelijk en bij anderen niet, maar dat is toch de eigen keuze.
Ik heb vakantie en dat is altijd aanpassen. Als ik ga werken eet ik boterhammen, warme maaltijd en als tussendoortjes: vla, yoghurt, fruit en groentjes. De laatste tijd ook wel eens een koek of wat gebak. In de vakantie kook ik graag en beweeg ik veel. Ik moet mijn boodschappenlijstje nog maken, maar eerst wat inspiratie op doen.
Kan een goede motivatie zijn toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:34 schreef applemoose het volgende:
Ik ging net op de weegschaal bij mijn ouders staan. En hoewel ik al heel lang weet dat die gemiddeld 1 kilo lichter weegt als de mijne moest ik toch juichen. Ondanks dat het zelfbedrog is
Als je maar geen 'vreten op aarde' gaat predikenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:39 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Is het al tijd om vrede op aarde te prediken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |