Mijn D was best wel veel ja. Ik eet sowieso altijd veel bij m'n D. Ik hou van avondeten. En tja ik heb echt de halve dag op bed gelegen..quote:Op woensdag 17 december 2014 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, was 'ie bijna vol.
@Frips: het lijkt mij wat weinig, helemaal met sporten. Of was het goed veel van je D?
Hier vreemde dagen voor de boeg met laatste restjes school, verjaardagen en dan de feestdagen. Wel de bios zonder slecht voer doorgekomen, dus da's een plus.
Ik word persoonlijk van 2 crackers blijer als van die boterhammen. Twee boterhammen is echt zo 3 happen en weg. En amper kauwen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind crackers eigenlijk gewoon als weinig klinken bedenk ik me.![]()
Eh, zolang je gezonde hoeveelheden binnen krijgt. 14.gif
Meh, zolang er maar genoeg in zit ook. De ene cracker is de andere niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik word persoonlijk van 2 crackers blijer als van die boterhammen. Twee boterhammen is echt zo 3 happen en weg. En amper kauwen.
Wel erg weinig.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef Fripsel het volgende:
Vanochtend zei de weegschaal 86,5 dus 86 voor kerst zou toch wel moeten lukken.
Lijstje van vandaag (stond pas om 12 uur op)
O/L: twee crackers met filet americain en een halve bak magere kwark.
S: Work-out bij de fysio, was best een pittige
T: banaan
D: Pasta met tomatensaus, gehakt en courgette
T: Speculaasje bij de thee
Ja. En dat betekend wel eens dat ik onwijs veel moet inhalenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef Fripsel het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag dan he. Als jullie de halve dag geslapen hebben, gaan jullie dan die dingen die je eigenlijk 's ochtends had moeten eten alsnog eten?
Nee, ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef Fripsel het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag dan he. Als jullie de halve dag geslapen hebben, gaan jullie dan die dingen die je eigenlijk 's ochtends had moeten eten alsnog eten?
Dan eet ik van alles wat minder.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef Fripsel het volgende:
Ik slaap ook nooit zo lang :p maar het lijkt me dat je op zo'n dag ook minder verbrand, dus zou je ook iets minder kunnen eten.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:16 schreef Tink89 het volgende:
Ik slaap nooit de halve dag, kan er dus niet echt iets zinnigs over zeggen...
Heb gisteren wel heel stoer kcals verbrand. Kerstboom van 1,75 hoog van de winkel naar huis gedragen... Was meer dan een kwartier lopen en m'n armen wilden ook echt niet langer. Daarna zelf twee verdiepingen omhoog gesleept en opgezet en's avonds nog een uur paardgereden.
Meestal is m'n lunch dan net even wat uitgebreider om te voorkomen dat ik écht te weinig eet, maar maaltijden "inhalen" doe ik niet. Tenzij ik echt bizar veel trek heb.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef Fripsel het volgende:
Ik had hem niet meer verwacht dit jaar. Het geeft wel een boost, maar nu van de griep herstellen en dan kijken hoe mijn bekkenblessure herstelt is nu even prioriteit. Maar zo blijft netjes blijven eten en nadenken voordat je vanalles in je mond stopt wel makkelijker vol te houden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:37 schreef Tink89 het volgende:
Goed bezig laiveneertiekje. Ik merk dat het 'zien', ook al is het maar even, een enorme motivatieboost oplevert voor mij... Misschien werkt het bij jou ook zo?
Foto's!!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:48 schreef Sarabi het volgende:
Tink & Lucky Strike beide nog erg bedankt voor de kleren (uitzoeken, versturen etc)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |