SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hee dat gaat over mij!
Je had ook als TT kunnen kiezen: zelfmedelijden en aanstelleritisSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik voel me net Vincent van Gogh...quote:Op maandag 1 december 2014 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Die paarse man wil het oor van de oranje man opeten
Soort koekhaphoofd. Maar dan anders.
Mocht je me niet herkend hebben, dat ben ik dus (in het oranje)
[ Bericht 44% gewijzigd door McTwente op 02-12-2014 08:41:25 (Quote netter gemaakt) ]![]()
De HM van Amersfoort... Hou me tegen
Eerst komende donderdag maar inschrijven voor de M van Antwerpen.
Ik zweer overigens ook bij magnesium, calcium, zink, vit C en krachttraining uiteraard. Heb na gisteren trouwens een kniepijntje (voelt als pees of gewricht), beetje overbelast na drie weekenden rond de 30km lopen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Deze week ook maar weer eens inschrijven voor wat wedstrijdjes, ik zit nog altijd te denken aan de Ultraks
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
@$%@#%&*^heel verslag getypt over tisvoorniks. Klik ik de browser dicht (dat typte ik dus voor niks)X hondermiljoenmiljard!
Dan maar gelijk een TL;DR opgedeeld in bezigheden.
Zaterdags goeie coverband gezien (The fortunate sons) (aanrader), te laat naar bed, vroeg eruit, richting Geldrop met maatje, gemeet met stream en Sem.
Snel gestart, sattelietontvangst weg na 3km, vanaf 5 tot 10 met Sem gelopen met een gezellige man achter ons, Sem rechts, gezellige man ik links, heerlijk tempo, man liep op een gegeven moment van me uit, ik kreeg blaren, die deden steeds meer pijn tot ik moest wandelen, ben gaan zitten en heb sokken en schoenen uit en aangedaan, hielp niet, laatste km's volgemaakt met wandelen en rennen.
Geen PR, terwijl ik dik op schema lag (ellendige kutblaren ineens!! nooit zo last van), gezellige man gezien in sporthal, hij wel PR, ik dus niet.
Toen nog bij vrienden geweest in Helmond waardoor een toch leuke dag ondanks blaren nog leuker is geworden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben ook ziekquote:Op maandag 1 december 2014 18:42 schreef Murmeli het volgende:
Hee dat gaat over mij!
Je had ook als TT kunnen kiezen: zelfmedelijden en aanstelleritisen dat is stom maar ook lekker rustig wan er komt bijna geen geluid uit mijn mond.
![]()
Oh dan heb jij een ander beestje in je lijf dan ik. Ik maak net zoveel herrie als anders.quote:Op maandag 1 december 2014 20:11 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik ben ook zieken dat is stom maar ook lekker rustig wan er komt bijna geen geluid uit mijn mond.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
mosterd na de maaltijd-post over magnesium.
Als ik in mijn top-trainingsweken (8-9 uur) een par dagen magnesium vergeet de slikken dan merk ik meteen dat er allemaal "vage, kleine pijntjes" de kop op steken die bij het hervatten van de magnesium als sneeuw voor de zon verdwijnen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ah ik ben gelukkig niet de enige met een dopje zo te zien.
Best frustrerend om weer op te bouwen na een blessure. Dit ging eerst makkelijker, dit ging sneller die gedachten steeds wanneer je in de kou door het donker aan het beulen bent.
Volhouden!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ah ik ben gelukkig niet de enige met een dopje zo te zien.
Best frustrerend om weer op te bouwen na een blessure. Dit ging eerst makkelijker, dit ging sneller die gedachten steeds wanneer je in de kou door het donker aan het beulen bent.
Volhouden!Heel herkenbaar!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Wel grappig om de verschillende kort/lang combinaties te zien. Rechtsachter ziet eruit alsof hij gaat skiënquote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef Daywalk3r het volgende:
@$%@#%&*^heel verslag getypt over tisvoorniks. Klik ik de browser dicht (dat typte ik dus voor niks)X hondermiljoenmiljard!
Zaterdags goeie coverband gezien (The fortunate sons) (aanrader), te laat naar bed, vroeg eruit, richting Geldrop met maatje, gemeet met stream en Sem.
Snel gestart, sattelietontvangst weg na 3km, vanaf 5 tot 10 met Sem gelopen met een gezellige man achter ons, Sem rechts, gezellige man ik links, heerlijk tempo, man liep op een gegeven moment van me uit, ik kreeg blaren, die deden steeds meer pijn tot ik moest wandelen, ben gaan zitten en heb sokken en schoenen uit en aangedaan, hielp niet, laatste km's volgemaakt met wandelen en rennen.
Geen PR, terwijl ik dik op schema lag (ellendige kutblaren ineens!! nooit zo last van), gezellige man gezien in sporthal, hij wel PR, ik dus niet.
Toen nog bij vrienden geweest in Helmond waardoor een toch leuke dag ondanks blaren nog leuker is geworden.
[ afbeelding ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Toch misschien eens gaan kijken naar speciale blaarsokken oid... anders had je gewoon 1:50 gelopenquote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn verslag staat hier: http://mariskalooptharder.wordpress.com/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb ook x-socks, maar die kon ik niet vinden. Maar met de huidige die ik aan had heb ik normaliter ook geen last. Volgende x toch maar weer de x-socks aan (altijd foolproof)quote:Op maandag 1 december 2014 21:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toch misschien eens gaan kijken naar speciale blaarsokken oid... anders had je gewoon <<< 1:50 gelopen
Mijn verslag staat hier: http://mariskalooptharder.wordpress.com/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat was dag 11...een heerlijk ouwehoerherstelloopje. Hiervan kan ik er nog wel wat hebben
Daarna thuis, onder toeziend oog van de strenge leidinggevende, dag 1 van mijn 30 days abs challenge gedaan. Mijn god...wat een hel, en dat al op dag 1...F means you're fucked![]()
Natuurlijk zijn we allebei gaan lopen. We zijn immers geen mietjes. En het was een prima training.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die helemaal rechts in het blauw ziet er uit alsof hij een ultra gaat lopenquote:Op maandag 1 december 2014 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel grappig om de verschillende kort/lang combinaties te zien. Rechtsachter ziet eruit alsof hij gaat skiën.
![]()
Ik ben ook eerder geneigd om me goed in te pakken met deze temperaturen. Kou is echt een aanslag voor mijn beenspieren met name.quote:Op maandag 1 december 2014 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel grappig om de verschillende kort/lang combinaties te zien. Rechtsachter ziet eruit alsof hij gaat skiën“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Lekker gelopen! Alternatieve training vandaag, na inlopen en wat loopscholing moesten we steeds 800 meter lopen, oefeningen doen en weer 800 meter lopen. Ik heb uiteindelijk 3 x 800 en 3 x 400 gelopen, omdat ik nog steeds tot de sloompies van de groep behoor. Maar ondanks dat toch bijna 6 km gelopen en een zooi situps, planken, lunges, squats en dergelijke gedaan. Ga ik vast voelen morgen.![]()
![]()
Ik heb dus altijd Asics sokken. Pas geleden waren alle 40 paren in de was en deed ik noodgedwongen goedkope sport/sneakersokjes van H&M aan. Wow, beter! Ultradunne dingetjes en dus gratisch tip.
![]()
Die met dat gaaslaagje bovenop? Werken inderdaad goed, tenzij je LDL's gaat lopen, dan zijn ze niet echt blaarbestendig.quote:Op maandag 1 december 2014 21:21 schreef Quoi het volgende:
Pas geleden waren alle 40 paren in de was en deed ik noodgedwongen goedkope sport/sneakersokjes van H&M aan. Wow, beter! Ultradunne dingetjes en dus gratisch tip.
BTW: BLIJ! Mijn wedstrijdlicentie is eindelijk omgezet naar mijn nieuwe vereniging
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ook hoorquote:Op maandag 1 december 2014 21:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben ook eerder geneigd om me goed in te pakken met deze temperaturen. Kou is echt een aanslag voor mijn beenspieren met name.Morgen is de gevoelstemperatuur wanneer ik wil lopen -9.. dan ben ik ook een pakketje
datquote:Op maandag 1 december 2014 21:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Die helemaal rechts in het blauw ziet er uit alsof hij een ultra gaat lopen.
verpest je post opeens....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die jaquote:Op maandag 1 december 2014 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die met dat gaaslaagje bovenop? Werken inderdaad goed, tenzij je LDL's gaat lopen, dan zijn ze niet echt blaarbestendig.
BTW: BLIJ! Mijn wedstrijdlicentie is eindelijk omgezet naar mijn nieuwe vereniging
Voor langer dan 15 heb ik ze nog niet uitgeprobeerd. Goed om te weten. Wedstrijdlicentie![]()
![]()
10Km met de club gehobbeld. Gut, wat stonden de kuiten strak. Heb wel eens soepeler gelopen. Pas laatste 2km ofzo ging het wat makkelijker. Maar toen beet ik ook gewoon even door om weer terug naar de club te komen
Bultje?
Ja doei.![]()
Kuil!quote:Op maandag 1 december 2014 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
10Km met de club gehobbeld. Gut, wat stonden de kuiten strak. Heb wel eens soepeler gelopen. Pas laatste 2km ofzo ging het wat makkelijker. Maar toen beet ik ook gewoon even door om weer terug naar de club te komen
Bultje?
[ afbeelding ]![]()
Thanks peeps, morgen hopelijk morgenavond met een enorm opgelucht gevoel trainen
(zei zij veel stoerder dan ze zich voelt)
[ Bericht 15% gewijzigd door Quoi op 01-12-2014 22:29:59 ]![]()
Sterkte morgenquote:Op maandag 1 december 2014 22:24 schreef Quoi het volgende:
Thanks peeps, morgen hopelijk morgenavond met een enorm opgelucht gevoel trainen
(zei zij veel stoerder dan ze zich voelt)
Wat zij hierboven zeggen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Beetje laat maar nog n mini verslag van de t is voor niksloop.
Ik was net op tijd aan de start voor de HM.
De avond ervoor hadden we visite tot veel te laat.
Horloge aan, dacht ik, en gaan. Helaas ging er iets mis en is er de eerste paar minuten niet goed gelogd 😐 balen maar gelukkig fijne km aanduiding onderweg.
De eerste 10KM ging super. Toen werd t zwaar, vnl in mijn hoofd. Gedachtes als wandelen is ook leuk. Bij de 15 ging alles weer vanzelf en kon ik ook weer genieten. De omgeving is super. En dan de finish...Mijn tijd...
Ik was er blij mee maar weet m gewoon niet meer. Zo op was ik even. Dus nu maar wachten op de officiële tijden.
In ieder geval heb ik er een goed gevoel aan overgehouden. Volgend jaar ga ik zeker weer mee doen. En maak kans tijd voor n fokmeet.![]()
Allereerst, Quoi, heel veel sterkte vandaag!
nu mijn taperperiode is gestart beginnen toch langzaam de "pre race zenuwen" te komen... kan ik mijn tijd van verleden jaar verbeteren...
De laatste berichten zijn dat de meeste sneeuw wat de laatste dagen gevallen is, gesmolten is dus het ziet er naar uit dat we zonder al te veel problemen de klim naar de top van Mt.Luxmore via de ridge maken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaaf! Valt me trouwens mee hoeveel hoogtemeters de Kepler heeft. Volgens de site maar 1350. Had meer verwacht. Maar sowieso een supermooie trail! Ben weer benieuwd naar je verslag en foto's!quote:Op dinsdag 2 december 2014 05:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu mijn taperperiode is gestart beginnen toch langzaam de "pre race zenuwen" te komen... kan ik mijn tijd van verleden jaar verbeteren...
De laatste berichten zijn dat de meeste sneeuw wat de laatste dagen gevallen is, gesmolten is dus het ziet er naar uit dat we zonder al te veel problemen de klim naar de top van Mt.Luxmore via de ridge maken.![]()
![]()
Oh das wel fijn nieuws! Anders kan je je tijd natuurlijk niet verbeterenquote:Op dinsdag 2 december 2014 05:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
De laatste berichten zijn dat de meeste sneeuw wat de laatste dagen gevallen is, gesmolten is dus het ziet er naar uit dat we zonder al te veel problemen de klim naar de top van Mt.Luxmore via de ridge maken.
Hmmm, ik dacht altijd dat je hetzelfde aantal dagen dat je koorts hebt gehad niet mag lopen, maar lees nu een artikel van losse veter dat dit het dubbele aantal dagen is.
Wat houden jullie aan?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik vroeg me af of iemand dit herkent. Vroeger liep ik 3 keer per week hard en gemiddeld 1 keer per maand gebeurde er iets raars. Tijdens het lopen kreeg ik dan pijn ter hoogte van mijn hart. De pijn straalde uit naar boven en onder en het voelde alsof het evenveel afspeelde richting mijn borst en richting mijn rug. De pijn kwam in golven en nam dan in hevigheid toe en af. Eerst een tijdje om de 15 secondes, later 20, 25, 30 secondes enz. Het totale proces duurde meestal een half uur. Ook begon soms of regelmatig mijn handpalm daarbij ernstig te jeuken.
Zou het kunnen zijn dat er dan maagzuur in mijn longen terecht kwam? Dat verklaart dan alleen niet waarom mijn handpalm begon te jeuken.![]()
Sterkte vandaag Q!
Die verschillende kleding komt me bekend voor.
Lief en ik liepen (apart van elkaar). Zij in wintertight, shirt met lange mouwen, jasje en handschoenen en muts.
Ik in shirt met korte mouwen, windstopper en lange tight. Ik heb niet eens een wintertight...![]()
Nope...nooit van gehoord ookquote:Op dinsdag 2 december 2014 06:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vroeg me af of iemand dit herkent. Vroeger liep ik 3 keer per week hard en gemiddeld 1 keer per maand gebeurde er iets raars. Tijdens het lopen kreeg ik dan pijn ter hoogte van mijn hart. De pijn straalde uit naar boven en onder en het voelde alsof het evenveel afspeelde richting mijn borst en richting mijn rug. De pijn kwam in golven en nam dan in hevigheid toe en af. Eerst een tijdje om de 15 secondes, later 20, 25, 30 secondes enz. Het totale proces duurde meestal een half uur. Ook begon soms of regelmatig mijn handpalm daarbij ernstig te jeuken.
Zou het kunnen zijn dat er dan maagzuur in mijn longen terecht kwam? Dat verklaart dan alleen niet waarom mijn handpalm begon te jeuken.F means you're fucked![]()
het lijkt niet veel maar vergeet niet dat ik die hoogtemeters op zijn kop moet lopen he??quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gaaf! Valt me trouwens mee hoeveel hoogtemeters de Kepler heeft. Volgens de site maar 1350. Had meer verwacht. Maar sowieso een supermooie trail! Ben weer benieuwd naar je verslag en foto's!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ben nooit ziek maar ik zou het aantal dagen koorts aan houden en dan rustig weer beginnen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:23 schreef Murmeli het volgende:
Hmmm, ik dacht altijd dat je hetzelfde aantal dagen dat je koorts hebt gehad niet mag lopen, maar lees nu een artikel van losse veter dat dit het dubbele aantal dagen is.
Wat houden jullie aan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gewoon doen! Is een mooie ronde. Heb deze afgelopen juni ook gelopen. Groot stuk door de polder en ik meen, sinds komend jaar, ook langs een nieuw aan te leggen fietspad langs de Eem.quote:![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 18:53 schreef GotC het volgende:
Hardlopenisleukhardlopenisleukhardlopenisleukhardlopenisleuk![]()
herkenbaar... ik krijg me de laatste weken echt met heel veel moeite naar buiten geschopt...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Rustig beginnen is niet echt een optiequote:Op dinsdag 2 december 2014 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben nooit ziek maar ik zou het aantal dagen koorts aan houden en dan rustig weer beginnen.
Rustig 15 km lopen wel
Al lijkt de koorts nu ineens al weg. Raar lijf. Keelontsteking nu wel weer erger geworden. Nogmaals: raar lijf!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]herkenbaar... ik krijg me de laatste weken echt met heel veel moeite naar buiten geschopt...
daar is je antwoord!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit idd. Gewoon kort rustig loopje na zelfde aantal dagen koorts rust te hebben gehouden en dan over 1 tot 2 weken weer terug naar je eerdere # km.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben nooit ziek maar ik zou het aantal dagen koorts aan houden en dan rustig weer beginnen.![]()
Hoezo is het geen optie?quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Rustig beginnen is niet echt een optie
Rustig 15 km lopen wel
Al lijkt de koorts nu ineens al weg. Raar lijf. Keelontsteking nu wel weer erger geworden. Nogmaals: raar lijf!
Mijn indoortraining was gisteren trouwens vooral gezellig en weinig zware training, ook wel jammer als k er 40min voor naar een zaaltje fiets. Het zwaarste was een potje 'krabbenvoetbal', waarbij je je alleen met je billen vlak boven de grond op handen en voeten mocht voortbewegen haha.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
T is wel een optie, maar geen leukequote:Op dinsdag 2 december 2014 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo is het geen optie?
Mijn indoortraining was gisteren trouwens vooral gezellig en weinig zware training, ook wel jammer als k er 40min voor naar een zaaltje fiets. Het zwaarste was een potje 'krabbenvoetbal', waarbij je je alleen met je billen vlak boven de grond op handen en voeten mocht voortbewegen haha.
Hihi dat krabbenvoetbal klinkt grappig!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Was het ook wel, lijkt me een stuk amusanter op tv dan gewoon voetbal!quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
T is wel een optie, maar geen leuke
Hihi dat krabbenvoetbal klinkt grappig!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb de knoop doorgehakt en afgelopen weekend heb ik mijn laatste wedstrijd van dit jaar gelopen. Er mag dus een streep door Twiskemolenloop en Bosbaanrun. De vermoeidheidsklachten waren net uit mijn linkerknie verdwenen maar na afgelopen weekend was mijn rechterknie ineens aan de beurt. Het is dus de hoogste tijd om wat rustiger aan te gaan doen. De rest van het jaar ga ik lekker ontspannen mijn rondjes maken en dan volgend jaar weer knallen.
![]()
Ja, idd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Was het ook wel, lijkt me een stuk amusanter op tv dan gewoon voetbal!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Moest je op zo'n moment ook enorm hoesten? Als er normaal voedsel of vocht in je luchtpijp komt, dan ga je uit reflex hoesten om deze leeg te krijgen. Dit zou ook bij maagzuur gebeuren. Maagzuur in de longen lijkt me in deze situatie vrij onmogelijk. Dan heb je ook wel andere klachten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Zou het kunnen zijn dat er dan maagzuur in mijn longen terecht kwam? Dat verklaart dan alleen niet waarom mijn handpalm begon te jeuken.Get stoned![]()
Nee moest niet hoesten. Qua gevoel leek het of de pijn in mijn ruggengraat zat met het episch centrum ter hoogte van mijn hart. Ik heb er lang geen last meer van gehad want ik sport niet meer. Maar ben nog steeds nieuwsgierig wat het nou was. Heb het wel eens aan mijn huisarts gevraagd maar die wist ook niet wat het was.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:26 schreef Hinder het volgende:
[..]
Moest je op zo'n moment ook enorm hoesten? Als er normaal voedsel of vocht in je luchtpijp komt, dan ga je uit reflex hoesten om deze leeg te krijgen. Dit zou ook bij maagzuur gebeuren. Maagzuur in de longen lijkt me in deze situatie vrij onmogelijk. Dan heb je ook wel andere klachten.![]()
Misschien zo'n sportmedische keuring laten doenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee moest niet hoesten. Qua gevoel leek het of de pijn in mijn ruggengraat zat met het episch centrum ter hoogte van mijn hart. Ik heb er lang geen last meer van gehad want ik sport niet meer. Maar ben nog steeds nieuwsgierig wat het nou was. Heb het wel eens aan mijn huisarts gevraagd maar die wist ook niet wat het was.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Lieve Q, ik denk aan je vandaag. Heel veel sterkte
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Als ik ooit weer gaat sporten zou ik dat wel kunnen doen. Maar het kwam niet altijd, misschien eens in de 15 keer dat ik hard liep. Ik herinner me wel dat het ook een keer gebeurde toen ik omhoog sprong om me een paar keer aan iets op te trekken en toen ik neerkwam kwam ik misschien met te platte voeten neer. Dus misschien heeft het te maken met de manier van lopen of schoeisel waardoor mijn ruggengraat teveel klappen krijgt. (maar ik weet nog geeneens of je wel gevoel in je ruggengraat heb). Het rare was dat de pijn niet hetzelfde bleef. Het werd heel hevig en dan zwakte het weer een beetje af en dan weer heel hevig enz. Dit ging wel een half uur door.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien zo'n sportmedische keuring laten doen![]()
laat jezelf nakijken door een arts. Hoe moeten wij nu via het internet bepalen wat er met jou aan de hand is?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee moest niet hoesten. Qua gevoel leek het of de pijn in mijn ruggengraat zat met het episch centrum ter hoogte van mijn hart. Ik heb er lang geen last meer van gehad want ik sport niet meer. Maar ben nog steeds nieuwsgierig wat het nou was. Heb het wel eens aan mijn huisarts gevraagd maar die wist ook niet wat het was.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Als die het niet weet, dan zullen de semi-proffesionele-googleers van fok er ook wel moeite mee hebben denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Heb het wel eens aan mijn huisarts gevraagd maar die wist ook niet wat het was.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Klinkt niet echt heel gezond. Zou er toch eens door een dokter naar laten kijken...quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer gaat sporten zou ik dat wel kunnen doen. Maar het kwam niet altijd, misschien eens in de 15 keer dat ik hard liep. Ik herinner me wel dat het ook een keer gebeurde toen ik omhoog sprong om me een paar keer aan iets op te trekken en toen ik neerkwam kwam ik misschien met te platte voeten neer. Dus misschien heeft het te maken met de manier van lopen of schoeisel waardoor mijn ruggengraat teveel klappen krijgt. (maar ik weet nog geeneens of je wel gevoel in je ruggengraat heb). Het rare was dat de pijn niet hetzelfde bleef. Het werd heel hevig en dan zwakte het weer een beetje af en dan weer heel hevig enz. Dit ging wel een half uur door.![]()
Geloof me. Je ruggengraat kan pijn doen.
Al moet ik zeggen: minst pijnlijke ochtend in maanden
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat jezelf nakijken door een arts. Hoe moeten wij nu via het internet bepalen wat er met jou aan de hand is?Ik dacht; er zitten een hoop sporters hier. Ik zal toch niet de enige zijn die dit heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als die het niet weet, dan zullen de semi-proffesionele-googleers van fok er ook wel moeite mee hebben denk ik![]()
Het blijft dan sowieso gissen. We weten verder je achtergrond etc. niet. Dus als je het antwoord echt wilt weten, dan zou ik naar een professional gaan, inderdaad. Nu kun je alleen maar op 't verkeerde been gezet worden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht; er zitten een hoop sporters hier. Ik zal toch niet de enige zijn die dit heeft.Get stoned![]()
Pijnbeleving is ook weer voor iedereen anders, dus al zou er iemand zijn die hetzelfde heeft, dan nog is de kans klein dat diegene precies herkent wat jij omschrijft.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht; er zitten een hoop sporters hier. Ik zal toch niet de enige zijn die dit heeft.
Ivm de uitstraling naar je arm zou ik er zéker een arts naar laten kijken. In 9/10 gevallen is het niet je hart, en kun je daarna weer met een veilig gevoel sporten, maar het is toch wel zaak om dat zeker te weten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan nog is medisch advies bij zorgelijke klachten op internet vrij dom. Als wij nou zeggen dat er niets aan de hand is en dat je niet moet miepen maar lopen, doe je dat dan? En dan val je straks dood neer. Hebben wij het weer gedaan...Ja doei.![]()
Ik zeg mijn ruggengraat omdat de pijn in een rechte lijn liep van de grens van mijn nek tot mijn onderrug en het hevigst ter hoogte van mijn hart. Het voelde niet alsof het van voren zat of van achteren mijn in het midden van mijn lichaam. Bij buikpijn heb je bijvoorbeeld het idee dat het van voren zit. Hoe ervaar jij die pijn in je ruggengraat dan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Geloof me. Je ruggengraat kan pijn doen.
Al moet ik zeggen: minst pijnlijke ochtend in maanden![]()
Kan ook nog vanuit je longen komen, die zitten daar ook. Bijv dat je iets met je ademhaling verkeerd doet en dan soort van benauwdheid krijgt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht; er zitten een hoop sporters hier. Ik zal toch niet de enige zijn die dit heeft.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
als pijnlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zeg mijn ruggengraat omdat de pijn in een rechte lijn liep van de grens van mijn nek tot mijn onderrug en het hevigst ter hoogte van mijn hart. Het voelde niet alsof het van voren zat of van achteren mijn in het midden van mijn lichaam. Bij buikpijn heb je bijvoorbeeld het idee dat het van voren zit. Hoe ervaar jij die pijn in je ruggengraat dan?Ja doei.![]()
Over semi-professioneel googlen gesproken, iemand tips om kuiten ontspannen te krijgen? Blijkbaar is van je fiets pleuren een goede manier om ze over de zeik te krijgen.(Vanmiddag dus ook nog even niet hobbelen.
)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik maak me geen zorgen. Ik heb het jaren gehad en nu sport ik niet en heb er geen last van. Zoals ik zei, ik ben gewoon nieuwsgierig. Het ging trouwens niet richting mijn arm maar langs mijn ruggengraat (voor mijn gevoel).quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Pijnbeleving is ook weer voor iedereen anders, dus al zou er iemand zijn die hetzelfde heeft, dan nog is de kans klein dat diegene precies herkent wat jij omschrijft.
Ivm de uitstraling naar je arm zou ik er zéker een arts naar laten kijken. In 9/10 gevallen is het niet je hart, en kun je daarna weer met een veilig gevoel sporten, maar het is toch wel zaak om dat zeker te weten.![]()
Oke, als je geen zorgen maakt dan moet je er lekker niets mee doenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen. Ik heb het jaren gehad en nu sport ik niet en heb er geen last van. Zoals ik zei, ik ben gewoon nieuwsgierig. Het ging trouwens niet richting mijn arm maar langs mijn ruggengraat (voor mijn gevoel).Maar je vraagt het toch hier dus misschien maak je je stiekem wel een beetje zorgen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
heuvels rennen, blijkbaar. Had gisteren geen soepel loopje, maar nu voelen ze weer beter. N=1 science!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Over semi-professioneel googlen gesproken, iemand tips om kuiten ontspannen te krijgen? Blijkbaar is van je fiets pleuren een goede manier om ze over de zeik te krijgen.(Vanmiddag dus ook nog even niet hobbelen.
)
Ja doei.![]()
![]()
Of The Stick
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:05 schreef hatsaflats het volgende:
M'n scriptie is officieel afEn ik heb er nog een 9 voor gekregen ook
F means you're fucked![]()
tof! Gefeliciteerd! Bier!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:05 schreef hatsaflats het volgende:
Ja doei.![]()
Fuck, dat gaat saai trainen worden met alleen een viaduct wat matigjes voor een heuvel doorgaat.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heuvels rennen, blijkbaar. Had gisteren geen soepel loopje, maar nu voelen ze weer beter. N=1 science!
(Jaja, duinen kunnen ook, maar te vies weer om erheen te fietsen en dooie accu in mijn auto.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik zei eerder al dat het een mogelijkheid is dat er maagzuur in mijn longen kwam. Ook ivm met de pulserende pijn. Je longen zijn tenslotte constant in beweging.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan ook nog vanuit je longen komen, die zitten daar ook. Bijv dat je iets met je ademhaling verkeerd doet en dan soort van benauwdheid krijgt.![]()
Zomg!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:05 schreef hatsaflats het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Maagzuur zou je als eerste in je luchtpijp voelen, lijkt me.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zei eerder al dat het een mogelijkheid is dat er maagzuur in mijn longen kwam. Ook ivm met de pulserende pijn. Je longen zijn tenslotte constant in beweging.
Mijn gezonder boerensportersverstand geeft de volgende mogelijkheden:
1. Zenuw in je ruggengraat die door een bepaalde verkeerde beweging bekneld wordt (bij een hernia kan de pijn soms ook uitstralen naar je arm)
2. Hart
3. Longen/ademhaling
4. Iets anders, waar ik geen weet van heb
Maar ik ben geen arts, je huisarts zou er iets meer over moeten kunnen zeggen![]()
![]()
!
Get stoned![]()
Wow Hats een 9Gefeliciteerd! Gaat het ook gevierd worden met een 'I am superawesome loopje'? Als ik een moment heb waar veel stress van me afvalt ga ik altijd superlekker
Geen sneeuw zal wel wat makkelijker lopen. Maar wordt het daardoor niet erg modderig, of is het daarvoor te rotsachtig?quote:Op dinsdag 2 december 2014 05:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
De laatste berichten zijn dat de meeste sneeuw wat de laatste dagen gevallen is, gesmolten is dus het ziet er naar uit dat we zonder al te veel problemen de klim naar de top van Mt.Luxmore via de ridge maken.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nee, gewoon benauwdheid is iets anders dan maagzuur in je longen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zei eerder al dat het een mogelijkheid is dat er maagzuur in mijn longen kwam. Ook ivm met de pulserende pijn. Je longen zijn tenslotte constant in beweging.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik mag vanavond 5x1000quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow Hats een 9Gefeliciteerd! Gaat het ook gevierd worden met een 'I am superawesome loopje'? Als ik een moment heb waar veel stress van me afvalt ga ik altijd superlekker
![]()
![]()
Hatsa!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het gaat gevierd worden met:
[ afbeelding ]x 20
x 20
Supergefeliciteerd!!!!! Yeahhhhh!!!!
En zuupze!!!
En gauw weer fijn lopen
Wauw, wat goed!! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:05 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
![]()
Bier!! Taart!!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ben niet helemaal op de hoogte hoe alles er van binnen uitziet. Maar het zou dus kunnen dat het maagzuur een verkeerde afslag heeft genomen. Huisarts wist het niet. Ik kreeg er dus ook vaak (of soms, weet het niet meer precies) ontzettend jeukende handpalmen bij. ook zoiets raars.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Maagzuur zou je als eerste in je luchtpijp voelen, lijkt me.
Mijn gezonder boerensportersverstand geeft de volgende mogelijkheden:
1. Zenuw in je ruggengraat die door een bepaalde verkeerde beweging bekneld wordt (bij een hernia kan de pijn soms ook uitstralen naar je arm)
2. Hart
3. Longen/ademhaling
4. Iets anders, waar ik geen weet van heb
Maar ik ben geen arts, je huisarts zou er iets meer over moeten kunnen zeggen![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het gaat gevierd worden met:
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
Snel, koop een kraslot!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
En net gebeld dat ik binnenkort een arbeidsvoorwaardengesprek heb voor een functie in Den Haag![]()
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
En net gebeld dat ik binnenkort een arbeidsvoorwaardengesprek heb voor een functie in Den Haag![]()
![]()
Hell yeah!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
@Quoi: heel veel succes en sterkte vandaag!
@Hats: gefeliciteerd!!! Wat een supergoed cijfer!!! En waar aan de UvA kun je op gesprek komen? (Ik heb er gestudeerd)
@braindead2000: ik weet wel hoe het van binnen zit. En maagzuur lijkt me erg onwaarschijnlijk, dat zou je proeven en inderdaad zeker ook in je luchtpijp direct al voelen met hoesten erbij. Tenzij je natuurlijk een anatomische afwijking hebt. Daarnaast zou ik klachten die jij beschrijft altijd serieus nemen en laten onderzoeken in het ziekenhuis. Maargoed, dat is al door meerderen hier gezegd en je moet het uiteraard zelf weten.
![]()
Thanks lieve meelevende Fokkies. Zojuist de chirurg een tot-niet-ziens gezegd![]()
Ik ga vanaf nu weer ademhalen en vanavond zó ver-schrik-ke-lijk hard lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een geluksdag, ik weet het zeker! (al heb jij er gewoon hard voor gewerktquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
)
En een 9 voor je scriptie?Jouw dag kan niet meer stuk! Bier! Wijn! Taart!
dochter van de korenaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:35 schreef Quoi het volgende:
Thanks lieve meelevende Fokkies. Zojuist de chirurg een tot-niet-ziens gezegd![]()
SUPER goed nieuws Quoi!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit is een geluksdag, ik weet het zeker! (al heb jij er gewoon hard voor gewerkt)
voor jou dus ook een feestje!
![]()
![]()
Phoeeeeeee. Zelfs mijn gevoelloze hart sloeg even een slagje over toen ik 't las!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:35 schreef Quoi het volgende:
Thanks lieve meelevende Fokkies. Zojuist de chirurg een tot-niet-ziens gezegd
Ik ga vanaf nu weer ademhalen en vanavond zó ver-schrik-ke-lijk hard lopen![]()
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Dus alles is goed? Yeahhhh!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit is een geluksdag, ik weet het zeker! (al heb jij er gewoon hard voor gewerkt)
Jij dus ook bier
Edit: las nu pas de spoiler
Soort van goed dus
Goed genoeg, toch bier, en taart!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks allemaalHéél erg blij
Bij Letteren, maar ik heb dus zojuist gehoord dat ik aanmerking kom voor een andere baan, waarvoor ik gewoon in Nederland kan blijven wonenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:33 schreef _Peach_ het volgende:
@Hats: gefeliciteerd!!! Wat een supergoed cijfer!!! En waar aan de UvA kun je op gesprek komen? (Ik heb er gestudeerd)
Al ga ik denk ik wel ook even in Antwerpen babbelen.
SupernieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fijne dag al zo
![]()
![]()
Zoals _peach_ hierboven al zegt, de enige weg die maagzuur van je maag naar je longen kan maken is via je slokdarm/keelholte/luchtpijp, tenzij je een gat in je maagwand hebt naar je longen toe en geloof me, dat zou je wel merken!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal op de hoogte hoe alles er van binnen uitziet. Maar het zou dus kunnen dat het maagzuur een verkeerde afslag heeft genomen. Huisarts wist het niet. Ik kreeg er dus ook vaak (of soms, weet het niet meer precies) ontzettend jeukende handpalmen bij. ook zoiets raars.
Aan de hand van de jeukende handen verwacht ik optie 1 of misschien 2 uit mijn eerdere lijstje, maar dat is puur theoretisch/filosofisch gebaseerd op mijn beperkte medische kennis.
Ik weet wel, dat als ik iemand in mijn training zou hebben met deze klachten, ik hem hetzelfde advies zou geven als jou: Go see the doctor!![]()
![]()
Ik hou nu al van deze dag
(Miniblij: koortsvrij!)
Maar 9-ens, banen en gezondheid vinnik nog n stuk leukerder
Super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
! Gelukkig maar zeg
![]()
![]()
Huh? Wat? Hardlopen? Wasda?quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:45 schreef Quoi het volgende:
We lopen momenteel dan wel ruk niet optimaal, maar krijgen wel jompeltjesSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoals _peach_ hierboven al zegt, de enige weg die maagzuur van je maag naar je longen kan maken is via je slokdarm/keelholte/luchtpijp, tenzij je een gat in je maagwand hebt naar je longen toe en geloof me, dat zou je wel merken!
Aan de hand van de jeukende handen verwacht ik optie 1 of misschien 2 uit mijn eerdere lijstje, maar dat is puur theoretisch/filosofisch gebaseerd op mijn beperkte medische kennis.
Ik weet wel, dat als ik iemand in mijn training zou hebben met deze klachten, ik hem hetzelfde advies zou geven als jou: Go see the doctor!Bedankt voor jullie advies. De laatste 10 jaar van de vorige eeuw liep ik regelmatig hard. Al die tijd kreeg ik er gemiddeld 1 keer per maand last van en ik leef nog steeds.. Dus zo ernstig zal het niet zijn. Sinds 2000 sport ik niet meer en heb er dus geen last meer van.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wat ben ik hier blij mee!
Hatsaflats!Gefeliciteerd!Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Tja. Niet sporten zodat je er geen last van hebt lijkt me niet echt een gezonde insteek. Maargoed, wie ben ik he!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Bedankt voor jullie advies. De laatste 10 jaar van de vorige eeuw liep ik regelmatig hard. Al die tijd kreeg ik er gemiddeld 1 keer per maand last van en ik leef nog steeds.. Dus zo ernstig zal het niet zijn. Sinds 2000 sport ik niet meer en heb er dus geen last meer van.
![]()
Je bent natuurlijk ook al hersendood sinds 2000quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Bedankt voor jullie advies. De laatste 10 jaar van de vorige eeuw liep ik regelmatig hard. Al die tijd kreeg ik er gemiddeld 1 keer per maand last van en ik leef nog steeds.. Dus zo ernstig zal het niet zijn. Sinds 2000 sport ik niet meer en heb er dus geen last meer van.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ging altijd hardlopen omdat het moest (in mijn hoofd). Rond 2000 heb ik dat losgelaten. Dat lichamelijke probleempje speelde daarin niet mee.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:01 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
Tja. Niet sporten zodat je er geen last van hebt lijkt me niet echt een gezonde insteek. Maargoed, wie ben ik he!Hm, zou er een verband zijn?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook al hersendood sinds 2000![]()
Oke, maar waarom kom je hier nu 14 jaar later ineens vragen over stellen dan, als je toch niet van plan bent om er iets mee te doen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ging altijd hardlopen omdat het moest (in mijn hoofd). Rond 2000 heb ik dat losgelaten. Dat lichamelijke probleempje speelde daarin niet mee.
[..]
Hm, zou er een verband zijn?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nieuwsgierigheid. Onlangs landde er een ruimtesonde op een komeet. Doe ik verder ook niks mee maar vond het wel reuze interessant. Zo vind ik het ook interessant wat er zich toen in mijn lichaam afspeelde.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, maar waarom kom je hier nu 14 jaar later ineens vragen over stellen dan, als je toch niet van plan bent om er iets mee te doen?![]()
Dat dus! Feli allemaalquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:43 schreef Mr.B. het volgende:
Dat in een topic met zo'n TT nog zulke positieve berichten staan!
Quoi![]()
Hats
Langzaam rekken: op een trapje of hoge drempel gaan staan en je hielen naar beneden laten zakken. Niet veren, dit 30 seconden vasthouden, even rusten en nog 2x doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
)
Wat ook helpt is het schudden van de kuitspier. Als iemand anders het doet is het makkelijkst. Ga op je buik liggen, iemand pakt je voet vast, je houdt je knie in 90 graden dus het onderbeen wijst omhoog en dan zachtjes schudden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..
Klopt, ze zijn bezig met een nieuwe route. Maar dat hangt er ook vanaf of dat fietspad breed genoeg is en dergelijke. Ik overweeg ook de HM, na vorig jaar de 10 km gelopen te hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon doen! Is een mooie ronde. Heb deze afgelopen juni ook gelopen. Groot stuk door de polder en ik meen, sinds komend jaar, ook langs een nieuw aan te leggen fietspad langs de Eem.![]()
Prima tijd om dat een keer uit te pakken danquote:Op maandag 1 december 2014 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook hoorMorgen is de gevoelstemperatuur wanneer ik wil lopen -9.. dan ben ik ook een pakketje
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ah, dat klinkt alsof het precies de goeie plekken gaat pakken. Thx!quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:45 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Langzaam rekken: op een trapje of hoge drempel gaan staan en je hielen naar beneden laten zakken. Niet veren, dit 30 seconden vasthouden, even rusten en nog 2x doen.
Wat ook helpt is het schudden van de kuitspier. Als iemand anders het doet is het makkelijkst. Ga op je buik liggen, iemand pakt je voet vast, je houdt je knie in 90 graden dus het onderbeen wijst omhoog en dan zachtjes schudden.
En ik lees veel goed nieuws.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Gefeliciteerd!
![]()
![]()
Met het idee toch nog wat kilometers te maken voor de trail van 13 december ben ik vanochtend naar m'n werk gelopen en ga ik vanavond ook weer terug lopen.
Heb ik nog niet eerder gedaan, dus ben wel benieuwd hoe dat uitpakt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Nou ja, ik hoop dat je weer thuis komt?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:43 schreef Cynic het volgende:
Met het idee toch nog wat kilometers te maken voor de trail van 13 december ben ik vanochtend naar m'n werk gelopen en ga ik vanavond ook weer terug lopen.
Heb ik nog niet eerder gedaan, dus ben wel benieuwd hoe dat uitpakt.Ja doei.![]()
Hoe ver is het lopen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:43 schreef Cynic het volgende:
Heb ik nog niet eerder gedaan, dus ben wel benieuwd hoe dat uitpakt.F means you're fucked![]()
12 heen en, hoe verrassend, 12 terug.quote:It has to mean something
Opnieuw goed nieuws!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
![]()
![]()
En nog meer goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En een 9 voor je scriptie?![]()
![]()
![]()
![]()
Hats
Quoi
Murm ook, dat je je beter voelt!
En een beetjevoor mezelf, want lekker gefartlekt. Nog nooit zulke mooie grafiekjes gehad. Helaas was de trainert licht geblesseerd, dus we moesten vaak tussendoor wandelen zodat hij er weer bij kon komen. Brrrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede nieuws combobreaker?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:37 schreef GotC het volgende:
M'n been doet het weer iets meerMaar pas maandag een afspraak bij de fysio
![]()
H&Q
Hats en Quoi vanavond:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
als iemand het dan moet doen, dan maar iemand die last heeft van een pijntje 12 jaar geleden.quote:
Laat de innercrowd maar heelTrek eens aan mijn vinger?
1 glaasje om te proostenquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zag van Quoi al zoiets langskomen op fb ja
Verder moet er gelopen worden vanavond![]()
![]()
Oja, dat was ik even vergetenquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
1 glaasje om te proosten
Verder moet er gelopen worden vanavond
Ik ben toch stiekem weer aan het twijfelen of ik zal vieren met bier & bestelvoer, of gewoon braaf ga koken en daarna rennen![]()
![]()
Bier, bestelvoer, rennen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:26 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben toch stiekem weer aan het twijfelen of ik zal vieren met bier & bestelvoer, of gewoon braaf ga koken en daarna rennen![]()
De beer-mile!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
M'n vierbier heeft 9% alcohol en komt in een fles van 660ml. Ik geloof niet dat ik daarna nog kan rennen. Plus dat ik er waarschijnlijk 2 uur voor nodig heb om het op te drinken.![]()
Ik heb net even héérlijk gehobbeld. Pijnvrij, na m'n oefeningenExtra goed gelet op m'n vorm/techniek/houding en het ging echt als vanzelf
![]()
Mijn hemel wat een heerlijk perfect renweer
blij dat ik even ben gegaan
Ja doei.![]()
Half uurtje rennen en dan bier en bestelvoerquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:36 schreef hatsaflats het volgende:
M'n vierbier heeft 9% alcohol en komt in een fles van 660ml. Ik geloof niet dat ik daarna nog kan rennen. Plus dat ik er waarschijnlijk 2 uur voor nodig heb om het op te drinken.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net even héérlijk gehobbeld. Pijnvrij, na m'n oefeningenExtra goed gelet op m'n vorm/techniek/houding en het ging echt als vanzelf
![]()
Mijn hemel wat een heerlijk perfect renweer
blij dat ik even ben gegaan
+1!quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Half uurtje rennen en dan bier en bestelvoer![]()
Gelukkig blijf je een ouwe zeurquote:
Nu Zwabber over is naar the bright side, moet er wel een zeur overblijven. Oh wacht... Ik ben er ook nog
Ik mag dan veel zeuren, ik verzaak zelden of nooit met hardlopenquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:32 schreef Murmeli het volgende:
Nu Zwabber over is naar the bright side, moet er wel een zeur overblijven. Oh wacht... Ik ben er ook nog![]()
Nog wat positiefs: ik heb ongelooflijk veel mazzel met het herstel van de Meijendelloop, het gaat enorm goed.![]()
Why so serious?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik mag dan veel zeuren, ik verzaak zelden of nooit met hardlopen![]()
Nog wat positiefs: ik heb ongelooflijk veel mazzel met het herstel van de Meijendelloop, het gaat enorm goed.
Edit:voor je herstel!
Het is niet te geloven, maar ik krijg zonet ook een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek binnen.quote:
Dat wordt straks niet meer overdag hardlopen.....![]()
Ik bén heel serieus. Net zoals jij in het echt heel rustig bent.quote:Nou, gaan we weer:quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is niet te geloven, maar ik krijg zonet ook een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar ik wilde niet serieus...quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik bén heel serieus. Net zoals jij in het echt heel rustig bent.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
En ik heb gister ook de training van de fysio zonder scheenbeenpijn gelopen en donderdag mag ik weer!![]()
Dat doe je beter dan mijn meneer. Die heeft nog steeds stijve kuiten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik mag dan veel zeuren, ik verzaak zelden of nooit met hardlopen![]()
Nog wat positiefs: ik heb ongelooflijk veel mazzel met het herstel van de Meijendelloop, het gaat enorm goed.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik snap het ook niet. Zoals ik al zei, het zit enorm mee. Dezelfde dag merkte ik al dat ik weinig last meer had. Dat was na de Hoge Veluwe Loop echt totaal anders, toen had ik 6 dagen lang spierpijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doe je beter dan mijn meneer. Die heeft nog steeds stijve kuiten.
Ik geniet eerlijk gezegd nog steeds na van de Meijendelloop (stom hè). Het was ook erg aangenaam om met jouw meneer samen te lopen.![]()
Topquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Zoals ik al zei, het zit enorm mee. Dezelfde dag merkte ik al dat ik weinig last meer had. Dat was na de Hoge Veluwe Loop echt totaal anders, toen had ik 6 dagen lang spierpijn.
Ik geniet eerlijk gezegd nog steeds na van de Meijendelloop (stom hè). Het was ook erg aangenaam om met jouw meneer samen te lopen.
Niet stom, leuk juist!quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Zoals ik al zei, het zit enorm mee. Dezelfde dag merkte ik al dat ik weinig last meer had. Dat was na de Hoge Veluwe Loop echt totaal anders, toen had ik 6 dagen lang spierpijn.
Ik geniet eerlijk gezegd nog steeds na van de Meijendelloop (stom hè). Het was ook erg aangenaam om met jouw meneer samen te lopen.
Hij vond het ook erg aangenaam
Wat een heerlijk loopje heb ik achter de rug. Had niet eens door dat de training alweer bijna voorbij wasOvermorgen heb ik 30 minuten lopen op de planning staan. Nog wel met een paar wandelmomenten tussendoor. De non-stop 5km komt steeds dichterbij
Gaat goed bij jou! Fijn!quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:27 schreef Maraca het volgende:
Wat een heerlijk loopje heb ik achter de rug. Had niet eens door dat de training alweer bijna voorbij wasOvermorgen heb ik 30 minuten lopen op de planning staan. Nog wel met een paar wandelmomenten tussendoor. De non-stop 5km komt steeds dichterbij
Bij mij was er niet zoveel tops aan, vanochtend in 5 verschillende treinen als sardientje gestaan en een uur vertragingEn ik moest ook maar eens een rustdag doen na 35 km in het weekend en gisteren nog een indoortraining dus over hardlopen heb ik ook al niets te jompelen.
Al is het ook geen bijzonder slechte dag of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, het is dan ook een fijne sportquote:
Alhoewel toen ik de deur achter me dicht trok en ik de kou voelde, vond ik het iets minder leukMaar gelukkig had ik het weer snel warm
Verslagje nog van zondag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:51 schreef Guard het volgende:
Verslagje nog van zondag..Ik heb het verslag nog niet gelezen maar ik hoopte op een zweeffoto in hawaibroek en veel te gebruind, op een bounty-strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zaten wel wat fotografen langs het parcours, maar heb nog niets gezien. Verder geen hawaibroek, ik krijg al schuurplekken als ik eraan denkquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb het verslag nog niet gelezen maar ik hoopte op een zweeffoto in hawaibroek en veel te gebruind, op een bounty-strand.
Het bruine is er overigens ook al bijna afgevroren
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook een fijne sport
Alhoewel toen ik de deur achter me dicht trok en ik de kou voelde, vond ik het iets minder leukMaar gelukkig had ik het weer snel warm
Weer een hardloopverslaafde erbij op de wereld
Binnenkort zit jij hier te vragen om trainingsschema's voor een halve marathon![]()
Of een 10 km binnen 60 min. Of 50....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
50km binnen 60 min??????quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Binnenkort zit jij hier te vragen om trainingsschema's voor een halve marathon![]()
Of een 10 km binnen 60 min. Of 50....![]()
![]()
Ik merk nu overigens dat, wat iedereen altijd al zei, drie keer per week lopen echt veel scheelt! Normaal kom ik er eigenlijk nooit aan toe, maar de afgelopen twee weken wel, en de laatste twee loopjes gingen echt super! Toch maar wat meer moeite doen in het vervolg om die 3x per week aan te houden.![]()
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Of een 10 km binnen 60 min. Of 50....maar eerst de 5km
1e keer 5 km is gaaf! In ieder geval 1e keer 30 min. Ik heb toen nog even doorgelopen om bij 5 te komen.quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
vooral de laatste 30km schijnt volgens een van mijn loopmaatjes, die in Te Anau woont, een enorme modderbende te zijn dus ik ga uit voorzorg op mijn Lone Peaks van start.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Geen sneeuw zal wel wat makkelijker lopen. Maar wordt het daardoor niet erg modderig, of is het daarvoor te rotsachtig?
Minder demping dan mijn Olympus maar ik denk dat het de beste keus is, na 30km omhoog is het meeste sap wel uit de benen en dan is het wel lekker als je behoorlijke grip heb op de (vlakke) gladde paden gedurende de tweede helft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wordt pittig dusquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vooral de laatste 30km schijnt volgens een van mijn loopmaatjes, die in Te Anau woont, een enorme modderbende te zijn dus ik ga uit voorzorg op mijn Lone Peaks van start.
Minder demping dan mijn Olympus maar ik denk dat het de beste keus is, na 30km omhoog is het meeste sap wel uit de benen en dan is het wel lekker als je behoorlijke grip heb op de (vlakke) gladde paden gedurende de tweede helftSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Slip slidin' awayquote:
Slip slidin' away
You know the nearer your destination
The more you're slip slidin' away
Maar ja, het zal iig een stuk zwaarder worden dan verleden jaar toen het "warm" en droog was.
Nu alleen mijn stategie nog een beetje overdenken en aanpassen.
[ Bericht 13% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-12-2014 19:19:46 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Precies. Heb nog de rest van mijn leven voor ultra'squote:Op dinsdag 2 december 2014 19:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, rustig aan opbouwen.
Dag 12/41 in de pocket. De kortste route van mijn ouders naar huis, veeeeel te snel na het avondeten... maar ook deze telt
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef YUR het volgende:
Dag 12/41 in de pocket. De kortste route van mijn ouders naar huis, veeeeel te snel na het avondeten... maar ook deze telt
YUR, misschien heb jij je er meer in verdiept maar ik vraag me af waar de "magische ondergrens" van 3km vandaan komt.
Als ik iets lees over een running streak is het bijna altijd een minimum van 3km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bevalt wel dus tot nu toe?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef YUR het volgende:
Heb je dan ook nog echt stevige loopjes qua afstand of tempo in de planning, of is dat hersteltechnisch niet zo handig?It has to mean something
Ik heb eigenlijk geen idee...die 3km kwam bij mij gewoon uit de losse pols, om eerlijk te zijn. Maar ik geloof dat ik heb besloten dat 30 minuten nu mijn ondergrens isquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
YUR, misschien heb jij je er meer in verdiept maar ik vraag me af waar de "magische ondergrens" van 3km vandaan komt.
Als ik iets lees over een running streak is het bijna altijd een minimum van 3kmF means you're fucked![]()
Ik heb er dit weekend net 2 gehadquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Bevalt wel dus tot nu toe?
Heb je dan ook nog echt stevige loopjes qua afstand of tempo in de planning, of is dat hersteltechnisch niet zo handig?En er komen nog wel een aantal crossjes aan, en een 10 mijl waarvan 15,5km over het strand gaat.
Morgen mag ik weer aan de intervaltraining
Leuke blog Gogo, en helemaal waar, hardlopen levert heel wat op!quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:48 schreef Gogo83 het volgende:
Komt goed rd! Zin in?
Ik schreef weer een hardloopblogje: http://stasera.nl/wat-levert-hardlopen-op/![]()
Dat wordt wel een enorm zwart gat YUR, zodra de 41 dagen voorbij zijn. Gelukkig ga je besluiten dat je 42 dagen op rij wilt lopen omdat dat een mooi getal is en bovendien het antwoord op alles.
Wanneer ga je weer een blog schrijven trouwens?![]()
Er is een 50-dagen badge op Smashrun.... en ook eentje voor 100 dagen. En zeg nou zelf...wanneer kom je nou dichter bij een 100-dagen streak?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat wordt wel een enorm zwart gat YUR, zodra de 41 dagen voorbij zijn. Gelukkig ga je besluiten dat je 42 dagen op rij wilt lopen omdat dat een mooi getal is en bovendien het antwoord op alles.
Wanneer ga je weer een blog schrijven trouwens?
Geen idee! Wanneer ik weer iets Eiger-gerelateerds te melden heb, denk ikF means you're fucked![]()
Ik hoopte op een verhaal over de Meijendelloopquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef YUR het volgende:
Geen idee! Wanneer ik weer iets Eiger-gerelateerds te melden heb, denk ik![]()
![]()
Die zal zijdelings vast wel genoemd worden, denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik hoopte op een verhaal over de MeijendelloopZe doen wel lang over het verzamelen van de foto's he?
Ja, dat klopt. Ik heb wel meer foto's gevonden bij HRR en nog meer bij AV Sparta, maar dat is alleen van de eigen lopers.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Die zal zijdelings vast wel genoemd worden, denk ikZe doen wel lang over het verzamelen van de foto's he?
![]()
Net nog even nieuwe hardloopkleding uitgeprobeerd. Was even bang dat de shirts eigenlijk iets te kort waren, maar tijdens het lopen leek dat nogal mee te vallen. Vooral de longsleeve is behoorlijk warm, terwijl die niet zo heel dik is![]()
Even kijken hoe m'n benen morgen voelen, maar wil als het kan wat langere afstand lopen.![]()
Ik ook, gaf een behoorlijke kick!quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
1e keer 5 km is gaaf! In ieder geval 1e keer 30 min. Ik heb toen nog even doorgelopen om bij 5 te komen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Toch weer braaf gerend hoor. En mijn avondeten kwam weer omhoog, niet zo erg als donderdag - toen kwam het er ook uit - maar toch vervelend. Dus maar gewoon nog rustig wat rondjes gehobbeld, dat ging wel.
EN WAT IS HET KOUD!!!![]()
langere tijd tussen eten en lopen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
Toch weer braaf gerend hoor. En mijn avondeten kwam weer omhoog, niet zo erg als donderdag - toen kwam het er ook uit - maar toch vervelend. Dus maar gewoon nog rustig wat rondjes gehobbeld, dat ging wel.
EN WAT IS HET KOUD!!!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb om 5 uur gegeten en begon om half 8 met lopen. Ik heb ook niet veel of iets geks gegeten. Normaal kan ik om half 6 nog pasta met 4-kazensaus of nacho's ofzo eten, zonder problemen.quote:![]()
Meeuwen Makrelen wordt niet leuk, als ik de Bruggenloop al overleef.
Mijn enkel is nog minimaal gezwollen en eigenlijk zou ik niet moeten hardlopen tot het helemaal soepel is, maar ja ...
Jullie hadden het over oud worden en vage kwaaltjes. Ik voel me in de afgelopen 6 weken pas echt aftakelen. Van altijd blessurevrij naar twee zwakke voetjes en een energieniveau van een bejaarde. De goden willen niet dat ik aan hardlopen doe.![]()
Maar ik moet niet miepen.![]()
![]()
Zojuist besteld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man o man wat koud. De sinds vanmiddag opzettende keelpijn/hoest en wederom een klotsend avondeten zorgden ervoor dat het niet zo lekker ging. Desalnietteplus 6x600m op ca 5:30 gelopen, maar het ging matigjes
Elektrisch deken en thee it isJa hoor, echt typisch zo'n religekkie 😉 je kan langs de deuren!quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:48 schreef Gogo83 het volgende:
Komt goed rd! Zin in?
Ik schreef weer een hardloopblogje: http://stasera.nl/wat-levert-hardlopen-op/![]()
![]()
Even gas terugquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef wyccie het volgende:
Meeuwen Makrelen wordt niet leuk, als ik de Bruggenloop al overleef.
Mijn enkel is nog minimaal gezwollen en eigenlijk zou ik niet moeten hardlopen tot het helemaal soepel is, maar ja ...
Jullie hadden het over oud worden en vage kwaaltjes. Ik voel me in de afgelopen 6 weken pas echt aftakelen. Van altijd blessurevrij naar twee zwakke voetjes en een energieniveau van een bejaarde. De goden willen niet dat ik aan hardlopen doe.![]()
Maar ik moet niet miepen.
@Guard: die zijn mooi!Had Mossel ook niet zoiets?
![]()
Wil morgen ook gaan lopen, benieuwd naar de gevoelstemperatuur rond 10-11u.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die van jullie moeten ze eerst retoucheren natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik heb wel meer foto's gevonden bij HRR en nog meer bij AV Sparta, maar dat is alleen van de eigen lopers.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja! het duurde eventjes voordat "het gevoel" er was maar nu toch wel wat "wedstrijdzenuwen"quote:
Zijn het zenuwen? eigenlijk niet, het is meer een soort opgewondenheid die bij een evenement hoort en voelt anders dan verleden jaar toen ik echt als ultra-newbie heen ging.
Verleden jaar was The Kepler een doel op zich en nu is het meer een onderdeel geworden van het grote doel voor komend jaar.
Vanavond alvast de gear check uitvoeren om te kijken of ik alles mee heb, nog eens dubben welke schoenen ik mee moet etc. etc. en dan vrijdagmorgen vroeg naar Te Anau.
Vrijdag is de inschrijving en een beetje (kleinschalig) expo'en vrijdagavond de safety briefing.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die van jullie moeten ze eerst retoucheren natuurlijk.![]()
![]()
Gisterenavond voor het eerst de grens van een uur lopen bereikt![]()
Het was een heerlijke training 5x 1000p1000 op ongeveer 10km tempo.
http://app.endomondo.com/workouts/444022140/10707661![]()
Dat gaat nog wel ff duren dan...quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die van jullie moeten ze eerst retoucheren natuurlijk.F means you're fucked![]()
Mooi, zo'n mijlpaalquote:Op woensdag 3 december 2014 07:36 schreef RunnerAdd het volgende:
http://app.endomondo.com/workouts/444022140/10707661
Maareeeeh, da's wel een heel strak tempo!![]()
Dankje!quote:Op woensdag 3 december 2014 08:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi, zo'n mijlpaal
Maareeeeh, da's wel een heel strak tempo!
Mijn doel voor mijn volgende 10km wedstrijd (ergens in het voorjaar) is 5minuten sneller lopen dan bij de Erasmusronde (57:30), dus 5:15/km. In een 1000p1000 training gaat die snelheid me goed af.![]()
Oef, wat gaat de tijd snel als het druk is. Vergeet ik helemaal te updaten.
En dat terwijl afgelopen zaterdag voor mij de meest euforische loop is geweest die ik tot nu toe heb mogen beleven.
Om 6.00 's ochtends bij lichte vorst en harde wind eruit gaan voor de 16km LDL was niet iets waar ik vooraf nou echt veel zin in had gehad. En toen ik na wat inlopen, rekken en strekken begon aan de tocht had ik nog steeds veel twijfels. Vind ik dit nog leuk? Ben ik nu alweer fit genoeg voor 16km? Hoe ga ik straks met de tegenwind om? (Ja hier is alles plat en open, dus voor mijn gevoel was het al een lichte storm zaterdag!)
Het duurde ook echt zeker 3-4km voordat ik echt een goed ritme te pakken had en na 5km begon een stuk van ruim 6km vol tegen de wind in. Vanaf dat moment gebeurde er iets. Ik hield mijn kadans, mijn tempo verlaagde zich licht, de hartslag bleef goed en ik deed het gewoon! Tuurlijk was het nog geen windkracht 7 ofzo, maar alleen al de constatering dat ik rustig bleef en me niet gek liet maken door de tempoverlaging deed veel met me. "komt straks wel goed; je gaat prima; hou dit vast". Ik begon echt positief denken ipv negatief.
Zo ploegde ik me langzaam door de tegenwind-kilometers; daarna wat zijwind en toen mocht ik de laatste 3,5km nog even in de uber-windmee lopen. Onder een dalende hartslag en stijgend tempo kon ik uiteindelijk precies rond mijn huidige LDL-tempo (6'23"/km) middelen. 16,4km geregistreerd op de garmin en de neiging om mijn armen in de lucht te steken.
De grijns was de rest van de dag niet meer van mijn gezicht af te krijgen
Nu de 2e herstelweek van het schema (week 6 van 24). Gisteren netjes mijn vier mijl gelopen op hersteltempo, vandaag lekker spinnen, morgen weer 4 mijl easy en zatedag 'slechts' 12,8km op de LDL. Ik hoop niet dat sneeuw dan gelijk de volgende uitdaging wordt.
De 2 weken erna gaat de LDL al aardig richting HM-afstand.![]()
![]()
http://nos.nl/op3/artikel(...)een-metro-rijdt.html
Moet deze jongen niet gewoon gescout worden?? 500m in 1,5 minuut inclusief trappen en in en uitstappen
Goed man!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:00 schreef TheSwan het volgende:
Ja doei.![]()
Aan een stuk door? Een uur lukte mij gisteren ook voor het eerst (loopband), maar dan wel met pauzes van 1 minuut om de 5 minuten.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:36 schreef RunnerAdd het volgende:
http://app.endomondo.com/workouts/444022140/10707661Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Moet je nagaan wat je allemaal van de omgeving kan zien als je een uur buiten gaat lopenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan een stuk door? Een uur lukte mij gisteren ook voor het eerst (loopband), maar dan wel met pauzes van 1 minuut om de 5 minuten.
Lekker hoor!!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:00 schreef TheSwan het volgende:
Oef, wat gaat de tijd snel als het druk is. Vergeet ik helemaal te updaten.
En dat terwijl afgelopen zaterdag voor mij de meest euforische loop is geweest die ik tot nu toe heb mogen beleven.
Om 6.00 's ochtends bij lichte vorst en harde wind eruit gaan voor de 16km LDL was niet iets waar ik vooraf nou echt veel zin in had gehad. En toen ik na wat inlopen, rekken en strekken begon aan de tocht had ik nog steeds veel twijfels. Vind ik dit nog leuk? Ben ik nu alweer fit genoeg voor 16km? Hoe ga ik straks met de tegenwind om? (Ja hier is alles plat en open, dus voor mijn gevoel was het al een lichte storm zaterdag!)
Het duurde ook echt zeker 3-4km voordat ik echt een goed ritme te pakken had en na 5km begon een stuk van ruim 6km vol tegen de wind in. Vanaf dat moment gebeurde er iets. Ik hield mijn kadans, mijn tempo verlaagde zich licht, de hartslag bleef goed en ik deed het gewoon! Tuurlijk was het nog geen windkracht 7 ofzo, maar alleen al de constatering dat ik rustig bleef en me niet gek liet maken door de tempoverlaging deed veel met me. "komt straks wel goed; je gaat prima; hou dit vast". Ik begon echt positief denken ipv negatief.
Zo ploegde ik me langzaam door de tegenwind-kilometers; daarna wat zijwind en toen mocht ik de laatste 3,5km nog even in de uber-windmee lopen. Onder een dalende hartslag en stijgend tempo kon ik uiteindelijk precies rond mijn huidige LDL-tempo (6'23"/km) middelen. 16,4km geregistreerd op de garmin en de neiging om mijn armen in de lucht te steken.
Nu de 2e herstelweek van het schema (week 6 van 24). Gisteren netjes mijn vier mijl gelopen op hersteltempo, vandaag lekker spinnen, morgen weer 4 mijl easy en zatedag 'slechts' 12,8km op de LDL. Ik hoop niet dat sneeuw dan gelijk de volgende uitdaging wordt.
De 2 weken erna gaat de LDL al aardig richting HM-afstand.Zag hem ook voorbij komen inderdaad, dat was een aardige sprint.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Moet deze jongen niet gewoon gescout worden?? 500m in 1,5 minuut inclusief trappen en in en uitstappenNetjes!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan een stuk door? Een uur lukte mij gisteren ook voor het eerst (loopband), maar dan wel met pauzes van 1 minuut om de 5 minuten.
Dit was aan een stuk door inderdaad, de ene km op LDL tempo de volgende op 10km tempo enz.![]()
Dat was hier ook echt een 'eye-opener', zeker toen ik nog in NL woonde. Hier kan ik voor een 5K al door wat prachtigs heen hobbelen!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat je allemaal van de omgeving kan zien als je een uur buiten gaat lopen
Rugpijn zit verbetering in, nog steeds!De pijn is 'anders' aan het worden, en veel minder aanwezig bij de handelingen die ik voorheen amper kon doen (omdraaien in bed, opstaan uit bed, lang zitten achter de pc). Straks m'n oefeningen weer doen. Het lijkt allemaal zo simpel, maar ben blij dat ik nu echt gerichte oefeningen doe om iets specifieks te behandelen.
Ja doei.![]()
Ik weet het, maar dat zit er nog even niet in. Ik wil t wel gaan doenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat je allemaal van de omgeving kan zien als je een uur buiten gaat lopen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
LDL?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:30 schreef RunnerAdd het volgende:
Netjes!
Dit was aan een stuk door inderdaad, de ene km op LDL tempo de volgende op 10km tempo enz.klink wel goed! Ik stop ook nooit, die minuut pauze loop ik wat langzamer.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Waarom zit het er niet in? Wel even oppassen met de overgang, buiten lopen kan wat belastender zijn dan op de loopband.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat zit er nog even niet in. Ik wil t wel gaan doenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Moest maandag bij de physio even op de loopband lopen voor analyse, wat een hel is dat toch ook zeg...![]()
Ja doei.![]()
Nog geen geld voor de juiste schoenen en het park dat het dichtst bij zit haal ik denk ik niet eens met lopenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom zit het er niet in? Wel even oppassen met de overgang, buiten lopen kan wat belastender zijn dan op de loopband.
LoopbandJe loopt zo anders daarop, bleh.
M'n been gaat ook weer wat beter, maar elke stap doet nog pijn. Kloterig geneuzel, stom been. Ben net lekker bezig met lopen!
![]()
Fiets erheen?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog geen geld voor de juiste schoenen en het park dat het dichtst bij zit haal ik denk ik niet eens met lopen
En op wat voor schoenen loop je op de loopband dan?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nog nooit gedaan, maar lijkt mij ook helemaal niks.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Moest maandag bij de physio even op de loopband lopen voor analyse, wat een hel is dat toch ook zeg...![]()
Fijn trouwens dat je oefeningen helpen!![]()
![]()
Op de meeste schoenen kan je inderdaad ook wel een tijdje buiten lopen. Paar weken moet best kunnen en dan heb je weer voor nieuwe schoenen gespaardquote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Fiets erheen?
En op wat voor schoenen loop je op de loopband dan?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanaf 2015 gaan wij weer knallenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:44 schreef GotC het volgende:
LoopbandJe loopt zo anders daarop, bleh.
M'n been gaat ook weer wat beter, maar elke stap doet nog pijn. Kloterig geneuzel, stom been. Ben net lekker bezig met lopen!
ofzo.Ja doei.![]()
Dat kan maar dat is niet handig. Als ik nog bij m'n ouders zou wonen zou ik 't wel weten, die wonen zo ideaal!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Fiets erheen?
En op wat voor schoenen loop je op de loopband dan?
Gewone sportschoenen van Nike, geen speciale hardloopschoenen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik wil deze niet kapotlopen, want ik doe ook nog een beetje krachttraining bij de fitnessquote:Op woensdag 3 december 2014 09:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Op de meeste schoenen kan je inderdaad ook wel een tijdje buiten lopen. Paar weken moet best kunnen en dan heb je weer voor nieuwe schoenen gespaard
Probeer anders eens niet in problemen te denken, maar in mogelijkhedenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kan maar dat is niet handig. Als ik nog bij m'n ouders zou wonen zou ik 't wel weten, die wonen zo ideaal!
Gewone sportschoenen van Nike, geen speciale hardloopschoenen.
/dooddoenerF means you're fucked![]()
Ah, herkenbaar. Die gaan natuurlijk piepen als je met 'buitenschoenen' binnen gaat trainen.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil deze niet kapotlopen, want ik doe ook nog een beetje krachttraining bij de fitness
Ik weet niet waar je woont, maar je hebt ook van die design outlets in het land. Daar kun je relatief goedkoop hardloopschoenen kopen (en krijg je ook een beetje advies). Ze zijn dan niet op jou afgemeten, maar zoals Mossel ook zei: dan is dat even tijdelijk en kun je in de tussentijd gaan sparen voor echt goede schoenen.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Precies. We sparen onszelf voor het komende jaarquote:Op woensdag 3 december 2014 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vanaf 2015 gaan wij weer knallen
ofzo..
![]()
Ik laat, als ik het hardlopen door wil zetten, na Carnaval schoenen aanmeten. Dan heb ik meteen goede en weet ik dat ze op me zijn afgemeten. Mijn voeten/enkels zijn niet zo bijzonder goed en ik heb geen zin om ze kapot te lopenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Die gaan natuurlijk piepen als je met 'buitenschoenen' binnen gaat trainen.
Ik weet niet waar je woont, maar je hebt ook van die design outlets in het land. Daar kun je relatief goedkoop hardloopschoenen kopen (en krijg je ook een beetje advies). Ze zijn dan niet op jou afgemeten, maar zoals Mossel ook zei: dan is dat even tijdelijk en kun je in de tussentijd gaan sparen voor echt goede schoenen.Tot die tijd mijn conditie maar even verbeteren op de lopende band
Maar even extra dagje rust gepakt na dit weekend 500 treden gelopen te hebben.
Vanavond weer stukje lopen, lokale 5k maar uit mijn hoofd gezet en komend jaar vooral stabiliteit zelf te krijgen zodat ik normaal door het leven kan en zie wel hoe ver ik met het lopen ga komen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Op welke stand heb je de helling staan?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik laat, als ik het hardlopen door wil zetten, na Carnaval schoenen aanmeten. Dan heb ik meteen goede en weet ik dat ze op me zijn afgemeten. Mijn voeten/enkels zijn niet zo bijzonder goed en ik heb geen zin om ze kapot te lopenTot die tijd mijn conditie maar even verbeteren op de lopende band
Hippie.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Probeer anders eens niet in problemen te denken, maar in mogelijkheden
/dooddoener♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zou eerder andere schoenen voor de krachttraining halen. De enige voorwaarde waar die aan hoeven te voldoen, is in principe een platte zool, veel mensen doen KT zelfs op blote voeten. Dus een paar scapino gympies volstaat.
Maar goed, volgens mij is van de loopband naar buiten toch een mentale drempel voor veel mensen, de gekste excuses om niet naar buiten te hoeven komen voorbijMaar doe het een keer en je wilt nooit meer anders!
Ook op een loopband kan je je enkels kapot lopen.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik laat, als ik het hardlopen door wil zetten, na Carnaval schoenen aanmeten. Dan heb ik meteen goede en weet ik dat ze op me zijn afgemeten. Mijn voeten/enkels zijn niet zo bijzonder goed en ik heb geen zin om ze kapot te lopenTot die tijd mijn conditie maar even verbeteren op de lopende band
Dat ding heet niet voor niets een dreadmill
Echt, ik ging 25kg geleden ook gewoon buiten rennen sloffen, als het er om gaat dat mensen je niet mogen zien terwijl je sport.Ja doei.![]()
Oh dat zeker! Mijn moeder vind het verschrikkelijk dat ik hardloop en bood mij zelfs haar eigen loopband aanquote:Op woensdag 3 december 2014 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou eerder andere schoenen voor de krachttraining halen. De enige voorwaarde waar die aan hoeven te voldoen, is in principe een platte zool, veel mensen doen KT zelfs op blote voeten. Dus een paar scapino gympies volstaat.
Maar goed, volgens mij is van de loopband naar buiten toch een mentale drempel voor veel mensen, de gekste excuses om niet naar buiten te hoeven komen voorbijMaar doe het een keer en je wilt nooit meer anders!
Maar moet er niet aan denken
Het lijkt mij alleen handig als het glad is buiten, maar voor de rest .. nah
3. Bij 0 heb ik 't gevoel bergaf te lopenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op welke stand heb je de helling staan?
Loopband vind ik ook niet fijn lopen, gewoon wandelen kan ik er best op doen maar hardlopen doe ik wel op een andere machine.Voor KT heb je niet echt speciale schoenen nodig.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Schoenen die als running genoemd staan voldoen meestal.
Enige belangrijke is stabiliteit.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Het gaat er ook niet om dat mensen me niet mogen zien. Zou ik gaan lopen bij mijn ouders, wonend bij de polder en het bos, zou bijna niemand me zien. In de sportschool zien meer mensen me. Wil alleen mijn conditie wat verbeteren en goede schoenen aangemeten krijgen. Dan ga ik meteen buiten rennen.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Of juist niet, als je juist de stabiliteitsspieren wilt versterken. Ik ken veel mensen die op blote voeten of simpele allstars reden, juist om enkels en knieen sterker te maken. Maar goed, dan gaat het er niet om om 300kg te liften. Maar dat is weer een andere discussiequote:Op woensdag 3 december 2014 09:59 schreef Solique het volgende:
Loopband vind ik ook niet fijn lopen, gewoon wandelen kan ik er best op doen maar hardlopen doe ik wel op een andere machine.
[..]
Voor KT heb je niet echt speciale schoenen nodig.
Schoenen die als running genoemd staan voldoen meestal.
Enige belangrijke is stabiliteit.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat aparte schoenen voor de sportschool waarschijnlijk een 10tje kosten, en dan kun je op je runningschoenen naar buiten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Anyway, ik ga proberen of ik 75 minuten kan halen (12 km)
Iets van stabiliteit is toch wel nodig volgens de fysio maar dat zal per persoon verschillen.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of juist niet, als je juist de stabiliteitsspieren wilt versterken. Ik ken veel mensen die op blote voeten of simpele allstars reden, juist om enkels en knieen sterker te maken. Maar goed, dan gaat het er niet om om 300kg te liften. Maar dat is weer een andere discussie
Wat ik bedoelde te zeggen is dat aparte schoenen voor de sportschool waarschijnlijk een 10tje kosten, en dan kun je op je runningschoenen naar buiten.
Dat is waar, voor de sportschool maakt het weinig uit running is ander verhaal.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Het kan aan mij liggen...maar als je 75 minuten op een loopband gaat lopen rennen loop je toch net zoveel risico om iets kapot te maken?
Maar goed, whatever floats your boat
Deze hippie gaat weer lekker op zijn handen zitten
Ik snap er ook niks van. Het komt er gewoon op neer dat hij niet buiten wil rennen. En sja, als je niet wil, ga je niet ook...quote:Op woensdag 3 december 2014 10:10 schreef YUR het volgende:
Het kan aan mij liggen...maar als je 75 minuten op een loopband gaat lopen rennen loop je toch net zoveel risico om iets kapot te maken?
Maar goed, whatever floats your boat
Deze hippie gaat weer lekker op zijn handen zittenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ah mooi! Dat is een topic waarbij ik niet de behoefte voel om het te volgen.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien moet er maar een apart topic komen voor mensen die op de loopband lopen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Die heb ik hier al eens voorbij zien komen.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:19 schreef Devv het volgende:
Het is gewoon wachten op de eerste loopbandultra.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
haha, en fotootjes van het hoogteprofiel op de loopband
Oké dat is een plaatje van een dashboard maar you know what I mean
Dit, als je 75 minuten kan rennen dan heb je niet veel conditite meer uit te breiden. Maar kan je beter je benen versterker door buiten te lopenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:10 schreef YUR het volgende:
Het kan aan mij liggen...maar als je 75 minuten op een loopband gaat lopen rennen loop je toch net zoveel risico om iets kapot te maken?![]()
Ik voel me altijd motorisch gehandicapt als ik op de loopband rendan is rechtdoor lopen ineens heel moeilijk.
Hebbuhquote:Op woensdag 3 december 2014 10:26 schreef TheSwan het volgende:
Misschien dat dit de overgang makkelijker maakt naar buiten toe
[ afbeelding ]
.
![]()
Ik ben om! Ga switchen naar de loopband!quote:Op woensdag 3 december 2014 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer handig, je kunt de verbrande calorieen al aanvullen voordat je klaar bent!![]()
Leuk filmpje! Al is het nou ook niet zo bijzonder, Jero zei laatst nog dat hij repeats had gedaan met Kimetto op hogere snelheden dan hier.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Moet deze jongen niet gewoon gescout worden?? 500m in 1,5 minuut inclusief trappen en in en uitstappenDenk dat veel kids die op atletiek zitten dit wel kunnen.
Blegh, ik heb keelpijn en een verkoudheid overgehouden aan dit weekend, weinig extra trainen ri. de Bruggenloop op deze manier. Ach, rust is ook training!Jack does it in real time...![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:26 schreef TheSwan het volgende:
Misschien dat dit de overgang makkelijker maakt naar buiten toe
[ afbeelding ]
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Oke, maar stel dat je 20 sec. kwijt bent aan trappen en in en uitstappen, dan doe je het al in 1.10. En de vraag is dus hoe hard deze dude zou kunnen gaan als hij ook op atletiek gaat en op een vlakke baan gaat rennenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:30 schreef DeeBee het volgende:
Leuk filmpje! Al is het nou ook niet zo bijzonder, Jero zei laatst nog dat hij repeats had gedaan met Kimetto op hogere snelheden dan hier. Denk dat veel kids die op atletiek zitten dit wel kunnen.Blegh, ik heb keelpijn en een verkoudheid overgehouden aan dit weekend, weinig extra trainen ri. de Bruggenloop op deze manier. Ach, rust is ook training!Volgens mij loopt er nog zoveel talent rond wat nog nooit op een atletiekbaan is geweest. Maar goed, wie weet heeft hij wel een hardloopachtergrond hoor, maar aangezien hij er niet over begon in het filmpje nam ik aan van niet.
Maandagavond moesten we een zooi keer vanuit squats omhoog springen. Ik voel dat nog steeds in mijn bovenbenen. De tering.
Ik denk dus dat ik vanavond maar niet met de hipster-selfie-club mee ga lopen en pas morgen de training bij de club doe.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
20 seconden is wel erg ruim gerekend!quote:Op woensdag 3 december 2014 10:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, maar stel dat je 20 sec. kwijt bent aan trappen en in en uitstappen, dan doe je het al in 1.10. En de vraag is dus hoe hard deze dude zou kunnen gaan als hij ook op atletiek gaat en op een vlakke baan gaat rennenVolgens mij loopt er nog zoveel talent rond wat nog nooit op een atletiekbaan is geweest. Maar goed, wie weet heeft hij wel een hardloopachtergrond hoor, maar aangezien hij er niet over begon in het filmpje nam ik aan van niet.
Desalniettemin had hij de vaart er inderdaad wel aardig in zitten. Maar is dit niet gewoon een namaak van eenzelfde filmpje pas in Londen (of ergens anders)?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja is het ookquote:Op woensdag 3 december 2014 10:36 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
20 seconden is wel erg ruim gerekend!
Desalniettemin had hij de vaart er inderdaad wel aardig in zitten. Maar is dit niet gewoon een namaak van eenzelfde filmpje pas in Londen (of ergens anders)?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: