Slip slidin' awayquote:
Precies. Heb nog de rest van mijn leven voor ultra'squote:Op dinsdag 2 december 2014 19:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, rustig aan opbouwen.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef YUR het volgende:
Dag 12/41 in de pocket. De kortste route van mijn ouders naar huis, veeeeel te snel na het avondeten... maar ook deze telt
Bevalt wel dus tot nu toe?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef YUR het volgende:
Dag 12/41 in de pocket. De kortste route van mijn ouders naar huis, veeeeel te snel na het avondeten... maar ook deze telt
Ik heb eigenlijk geen idee...die 3km kwam bij mij gewoon uit de losse pols, om eerlijk te zijn. Maar ik geloof dat ik heb besloten dat 30 minuten nu mijn ondergrens isquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
YUR, misschien heb jij je er meer in verdiept maar ik vraag me af waar de "magische ondergrens" van 3km vandaan komt.
Als ik iets lees over een running streak is het bijna altijd een minimum van 3km
Ik heb er dit weekend net 2 gehadquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Bevalt wel dus tot nu toe?
Heb je dan ook nog echt stevige loopjes qua afstand of tempo in de planning, of is dat hersteltechnisch niet zo handig?
Leuke blog Gogo, en helemaal waar, hardlopen levert heel wat op!quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:48 schreef Gogo83 het volgende:
Komt goed rd! Zin in?
Ik schreef weer een hardloopblogje: http://stasera.nl/wat-levert-hardlopen-op/
Er is een 50-dagen badge op Smashrun.... en ook eentje voor 100 dagen. En zeg nou zelf...wanneer kom je nou dichter bij een 100-dagen streak?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat wordt wel een enorm zwart gat YUR, zodra de 41 dagen voorbij zijn. Gelukkig ga je besluiten dat je 42 dagen op rij wilt lopen omdat dat een mooi getal is en bovendien het antwoord op alles.
Wanneer ga je weer een blog schrijven trouwens?
Ik hoopte op een verhaal over de Meijendelloopquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef YUR het volgende:
Geen idee! Wanneer ik weer iets Eiger-gerelateerds te melden heb, denk ik
Die zal zijdelings vast wel genoemd worden, denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik hoopte op een verhaal over de Meijendelloop
Ja, dat klopt. Ik heb wel meer foto's gevonden bij HRR en nog meer bij AV Sparta, maar dat is alleen van de eigen lopers.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Die zal zijdelings vast wel genoemd worden, denk ikZe doen wel lang over het verzamelen van de foto's he?
Ik ook, gaf een behoorlijke kick!quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
1e keer 5 km is gaaf! In ieder geval 1e keer 30 min. Ik heb toen nog even doorgelopen om bij 5 te komen.
langere tijd tussen eten en lopen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
Toch weer braaf gerend hoor. En mijn avondeten kwam weer omhoog, niet zo erg als donderdag - toen kwam het er ook uit - maar toch vervelend. Dus maar gewoon nog rustig wat rondjes gehobbeld, dat ging wel.
EN WAT IS HET KOUD!!!
Ik heb om 5 uur gegeten en begon om half 8 met lopen. Ik heb ook niet veel of iets geks gegeten. Normaal kan ik om half 6 nog pasta met 4-kazensaus of nacho's ofzo eten, zonder problemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ja hoor, echt typisch zo'n religekkie 😉 je kan langs de deuren!quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:48 schreef Gogo83 het volgende:
Komt goed rd! Zin in?
Ik schreef weer een hardloopblogje: http://stasera.nl/wat-levert-hardlopen-op/
Even gas terugquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef wyccie het volgende:
Meeuwen Makrelen wordt niet leuk, als ik de Bruggenloop al overleef.
Mijn enkel is nog minimaal gezwollen en eigenlijk zou ik niet moeten hardlopen tot het helemaal soepel is, maar ja ...
Jullie hadden het over oud worden en vage kwaaltjes. Ik voel me in de afgelopen 6 weken pas echt aftakelen. Van altijd blessurevrij naar twee zwakke voetjes en een energieniveau van een bejaarde. De goden willen niet dat ik aan hardlopen doe.![]()
Maar ik moet niet miepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |