Ah mooi! Dat is een topic waarbij ik niet de behoefte voel om het te volgen.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien moet er maar een apart topic komen voor mensen die op de loopband lopen.
Die heb ik hier al eens voorbij zien komen.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:19 schreef Devv het volgende:
Het is gewoon wachten op de eerste loopbandultra.
Dit, als je 75 minuten kan rennen dan heb je niet veel conditite meer uit te breiden. Maar kan je beter je benen versterker door buiten te lopenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:10 schreef YUR het volgende:
Het kan aan mij liggen...maar als je 75 minuten op een loopband gaat lopen rennen loop je toch net zoveel risico om iets kapot te maken?
Hebbuhquote:Op woensdag 3 december 2014 10:26 schreef TheSwan het volgende:
Misschien dat dit de overgang makkelijker maakt naar buiten toe
[ afbeelding ]
Ik ben om! Ga switchen naar de loopband!quote:Op woensdag 3 december 2014 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer handig, je kunt de verbrande calorieen al aanvullen voordat je klaar bent!
Leuk filmpje! Al is het nou ook niet zo bijzonder, Jero zei laatst nog dat hij repeats had gedaan met Kimetto op hogere snelheden dan hier.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)een-metro-rijdt.html
Moet deze jongen niet gewoon gescout worden?? 500m in 1,5 minuut inclusief trappen en in en uitstappen
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:26 schreef TheSwan het volgende:
Misschien dat dit de overgang makkelijker maakt naar buiten toe
[ afbeelding ]
Oke, maar stel dat je 20 sec. kwijt bent aan trappen en in en uitstappen, dan doe je het al in 1.10. En de vraag is dus hoe hard deze dude zou kunnen gaan als hij ook op atletiek gaat en op een vlakke baan gaat rennenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:30 schreef DeeBee het volgende:
Leuk filmpje! Al is het nou ook niet zo bijzonder, Jero zei laatst nog dat hij repeats had gedaan met Kimetto op hogere snelheden dan hier. Denk dat veel kids die op atletiek zitten dit wel kunnen.Blegh, ik heb keelpijn en een verkoudheid overgehouden aan dit weekend, weinig extra trainen ri. de Bruggenloop op deze manier. Ach, rust is ook training!
20 seconden is wel erg ruim gerekend!quote:Op woensdag 3 december 2014 10:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, maar stel dat je 20 sec. kwijt bent aan trappen en in en uitstappen, dan doe je het al in 1.10. En de vraag is dus hoe hard deze dude zou kunnen gaan als hij ook op atletiek gaat en op een vlakke baan gaat rennenVolgens mij loopt er nog zoveel talent rond wat nog nooit op een atletiekbaan is geweest. Maar goed, wie weet heeft hij wel een hardloopachtergrond hoor, maar aangezien hij er niet over begon in het filmpje nam ik aan van niet.
Ja is het ookquote:Op woensdag 3 december 2014 10:36 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
20 seconden is wel erg ruim gerekend!
Desalniettemin had hij de vaart er inderdaad wel aardig in zitten. Maar is dit niet gewoon een namaak van eenzelfde filmpje pas in Londen (of ergens anders)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |